Ya bide bazı kızlar bir yerleri kesik dayak yemiş morarmis idiot tipli erkeklere çok seksi filan diyor ya acaba gerçekten mi öyle düşünüyorsunuz? size kesik şeyler morarmis şeyler cazip mi geliyor
İkinci foto neysede ilk foto bildiğin iğrençlik ağzı burnu kırık insanın nesi güzel olur anlamam normal bir insan için kötüdür sadistler için iyidir tabi orası ayrı
En İyi Cevaplar