Vakit geçirebilecek arkadaşım yok , çok sıkıldım. Ne yapmalıyım?

Sürekli evdeyim , doğru dürüst hiç arkadaşım yok. Olanlarda sürekli başka arkadaşlarıyla başka yerlerdeler. Ne zaman canım sıkılsa , birisiyle dışarı çıkıp vakit geçirmek istesem kimse olmuyor. Yaz geldi ve herkes arkadaşlarıyla sürekli bir şeyler yapıp , eğleniyor fakat ben hep evdeyim. Evdekilerde bu durumun farkında sürekli neden hep evdesin , dışarı çıksana , herkes geziyor falan diyor. Gerçekten bu durumdan çok sıkıldım. Sizce ne yapmalıyım?
Vakit geçirebilecek arkadaşım yok , çok sıkıldım. Ne yapmalıyım?
Cevapla