En yakın arkadaşım kalbimi çok kırdı :( ne yapmalıyım? :( ?

En yakın arkadaşım ortada hiç bir şey yokken dün gece beni aradı ve senden bıktım senin yanında kimse beni önemsemiyor herkes seninle ilgileniyor bir mekana girdiğimizde herkes senin saçlarına bakıyor sana bakıyor erkekler etrafında dolanıyor bana kimse bakmıyor dedi ben de çok üzüldüm deme öyle sen de güzelsin dedim daha çok bağırdı sen kendinin farkında değilsin vs. Bir kot tişört giydiginde bile seksi tatlı olyorsun bense saatlerce uğraşıyorum elimde yine sıfır falan dedi :( ne yapmalıyım :( hayır yani çok da abartı güzel bir kız değilim minyon yapılı kıvırcık saçlı bir kızım ne yaptım ben ona :( çok mutsuzum :(
Güncellemeler
+1 yıl
Ya aslında iyi biri ama neden böyle oldu her arkadaşlığımda aynı şey bıktım :(
En yakın arkadaşım kalbimi çok kırdı :( ne yapmalıyım? :( ?
Cevapla