Kaynanam Dövmem Var Diye Oğluna Nişanı At Demiş:((?

Ben biraz ailemden dolayı rahat yaşadım ne kıyafetime ne gece gezmeme karışmazdılar kafama göre yaşadım dövmem falanda var, nişanlım beni ailesiyle tanıştırdığında kış olduğu için kapalı giyinmiştim kolumdaki dövmeler gözükmedi aklımada gelmedi nişanlım söyler sanmıştım her neyse beni istemeye geldiklerindede onun aile büyükleri dedesi falan gelince saygıda dolayı kapalı giydim nişandan sonra oturmaya gittim nişanlımlara bulaşık yıkarken hırkamın kollarını kıvırdım o sırada kaynanam çay doldurmaya geldi gördü koluma baktı suratı değişti içeri geçti bana bişey demedi ama nişanlıma kızmış bize niye söylemedin diye, ben dövmeli gelin istemem gördüğümde soğudum ondan at nişanı demiş, nişanlım olmaz deyince kavga etmiş annesiyle bana gelip anlattı bende annesiylede arasının açılmasını istemiyorum ama nişanlımdanda ayrılmak istemiyorum
Kaynanam Dövmem Var Diye Oğluna Nişanı At Demiş:((?
Cevapla