Karışıp evlilik danışmanı rolünü mü oynarsınız?
Onları birbirine mi düşürürsünüz?
Yoksa 3 maymunu mu oynarsınız?
Onları birbirine mi düşürürsünüz?
Yoksa 3 maymunu mu oynarsınız?
allaha şükür hiç bir zaman ciddi ciddi tartışıp kavga ettikelerini görmedim çok uyumlular babamın anneme 1 tokat attığını bile görmedim sadece havadan sudan eften püşten şeylerden bazen takılırlar birbirlerine canların benim onlar yaa :)
Ne güzel :) o ev buram buram huzur kokuyordur.. Maşallah diyorum
aynen :)
:) :)
Hiçbir şey yapmıyorum.
Aradan biraz zaman geçince hiçbir şey olmamış gibi konuşuyoruz.
Onlarda huyumu bildikleri için artık hassas olduğum konularda evin içinde yorum yapmamaya çalışıyorlar.
Ne konuda hassas?
Din ve siyaset konusunda.
Sanırım bu konuda daha önce çok tartışma olmuş.
aynen öyle. daha da olur gibi.
Ana babadır boşver sen saygını daima koru.
öyle yapıyorum zaten. Sıkıntı yok şimdilik.
anneme bağırırım üzme babamı diye babama bağırırım üzme annemi diye. zaten çok tartışmazlar
Sana kim bağırıyo bağırma diye :))
bana bağırmazlar evin en küçüğüyüm ben :D
Evdekı herkesin gözbebeğiyim nazımla oynar herkes diyosun yani :)) tadını çıkartmalısın :)
Kucukken kacardim ordan simdi ise danisman misali harbiden :)
Ben de öyleydim. Kücükken abimle bana tartisinca nasihat verirlerdi aynisini artk ben onlara yapar oldum :) fazla karismiyorum ama..
Ara, özledim de, seslerini duy sevindir onları.. Benimkilerde gittikçe yaşlanıyor.. Ah be..
Aminnn. Rabbim başımızdan eksik etmesin :(
Cevap
14Cevap
Yan odadan onları gizlice izlerim... izlerdim. şu an ayrılar.
:(( çok üzüldüm..
Üzülme ben hiç üzülmüyorum :D aradan kaç sene geçti tam 7 yaşımdayken ayrıldılar... Sonra annem evlendi sonra gene kavga ettiler sonra gene ben izledim... Sonra adam evi terk etti... Çok mutluyum o yğzden :D
O yaşta çok etkilemiştir seni, hala tartışmları izlediğine göre.. Annen mutlu olsun yeter ki..
evet
Haklılık durumuna göre birini sakinleştirmeye çalışırım, diğerini de kardeşim alır
Ya her iki taraf haksızaa?
😆😆 peki tskkrlr
Ortayı bulmaya çalışırım kesinlikle taraf tutmam sonunda düzelirler.
En iyisi 👍🏻
Küçükken yaptığım gibi sırtımı duvara yaslar, yorganıda üstüme örtüp bayılana kadar ağlarım.
:(((
danışman rolü bende :D genelde anneme kızarım bir sus artık diye ama
Anneye kıyılır mı hiiiç :)
ama kendimi babamın yerine koyuyorum yazık adama :D :D çok konuşuyor
Bazı kadınlar cidden susmuyor ya bık bık bık. O eve adamcağız adımını atmak ister mi hiç? Alttan almayı susmayı öğrenmeliyiz..
öyle tabii :D ama annem her zaman geveze değildir ama kavga sırasında susmaz
Anneler can'dır 😀😀😍
Halay müziği açarım, halay çeker hemen normale döneriz.
Oha 😀
Halay başı kim :D
Hahahhaa hayal ettim de tartışma çıktığı an sen koşarak deliloy falan açıyorsun sonra sıralyla halaya diziliyorsunuz asdfgg o nasıl bir ailedir ya :D
Evlerin.
😆😆
Halayci başı senden her eve lazım 😃😃
valla ben birsey yapmam, ikiside anlatir anlatir degilmi cemil der ama :D
Danışman olmuşsun haberin yokk :))
Etkilenmemek icin odama giderim.
Olumsuz olaylara her şekilde göz yumar mısın?
Goz yummak degil boyle seylerden cabuk etkilenirim ve etkisinde kalirim.
O yuzden tartisma-kavga olsun kacinmaya calisirim.
Olumsuz etkileniyorsan eğer kendin için yaptığın en iyisi..
Ole bir durum olursa hemen modum degisiyo ve farkediyolar ''sadece konusuyoruz, tartismiyoruz'' diyorlar o yuzden kaciniyorum
Olumsuz etkilenmeden kastın ne? Kendine zarar mı veriyorsun?
Gecmiste yasadigim durumlar, sikintilar yuzunden cok hassasim.
Defalarca intihar girisiminde bulundum ama haberleri yok bizimkilerin.
Ve evet kendime zarar veriyorum.
Yaşın henüz 19 ?
Yas siniri yuzunden 19 yaptim 19 degilim.
Hem yasadiklarimi yasasaydin sende yaptiklarimi belki coktan yapardin emin ol.
Her halin her durumun daha da kötüsü vardır. Karamsarlığında boğulma bu kadar, durumuna şükret biraz.
Evet her durumun daha kotusu vardir.
Herseye sukreden biriyim.
Ama bilmiyorum yani zaten gelecekte kendim icin iyi seyler goremiyorum.
Neden göremiyorsun?
Okulda olan durumum derslerim kotu, bu yil sinifta kalacagim.
Diyelim liseden mezun oldum kotu isler yaparim diye dusunuyorum.
İstiyorsan yaparsın o kötü işleri.
ne iş yapıyorsam ona devam ederim :D
Sen de maymunu oynuyorsun, tamam.
aşırı olduğu için umursamıyorum artık
Değişmez mi
bir tepki vermek istesem oda kendimi camdan atmak olurdu heralde
Umarım yakın zamanda düzelir
güçsüzün yanına geçer güçlü olani döveriz
Tarafsız kalman daha iyi olmaz mıydı?
Asla tarafsiz kalmam genelde ikisinede bagirirm anam susar da babamla kavga etmeye baslarim. sen o ailede saman değilsin aile seninde ailen onlarin degil
Ayırıyorum sonra fight :D
Kim kim fight :D
Ayırıyorum baktım sesiz oluyor bende start veriyorum gaz veriyorum :D
Offf terlik fightı yiyor musun sonra :)
terlik olsa bu sefer hepsi bana girişiyor bende kaçıyorum nabayım başka attığı terlik bumerang gibi hedefini şaşmaz ısı güdümlü roket :D
Hahahahhs iyi ki varlar. Değerlerini iyi bil, fight olmasın. Barış, barış, barış.. ✌🏻️✌🏻
aynen hakılısın ama 1 can değil 1000 canım feda onlara yeterki onlar üzülmesinler ben işin şakasındayım anarsın işte :)
Anladım dert etme sen :)
Eyvallah :D
Araya fitne fesat sokarım 😊
en kötü en hayırsız evlat :D tii
çirkef insan seni:)
Alamancı mısın yoksaa
Gidip adam olun efendi olun diyorum
Babana adam ol mu diyosun :)
Babaya adam ol?
Yerse :D
Tabiki bu şekilde değil
Yani yapmayın, tartışmayın vs
Yok artk 😮
Flash Tv yi açarım :D
Halay çekeriz diyosun yani :D
Nasıl yok?
Üzüldüm.. Allah rahmet eylesin... Icim bir tuhaf oldu ya, annesi babasi olmayanlar bunu okuyup, keske olsalar da tartissalar diyolardir :((((
Özür dilerim.
ben de dahil olurum ailecek severiz tartışmayı
Tartışma hiç sevilir mi yaa
Tartışmadan yaşanır mı? Eşinle hiç tartışmadığını düşün çok kötü değil mi?
Tartışmadan olmaz tabii.
Kendi hallerine bırakırım
3 maymun yani.
Yeah
Hell yeah!
Yerine göre 3 maymun yerine göre evlilik danışmanı
Ortasi iyi aslinda
Oturuyorum cips kola mısır felan asdf
sinemaya gitmeye ne gerek var?
Karışmam.
hiç mi?
3 maymun :/
Görmedim, duymadim, bilmiyorum...
karışmam hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar