Anadolu kizlardan kayseri ve nevsehir
erkeklerini ve kizlarini guzel buluyormusunuz
genel olarak baktigmizda :)
erkeklerini ve kizlarini guzel buluyormusunuz
genel olarak baktigmizda :)
Yanı bn nevşehir de oturuyorum güzelleri çok güzel tabi ama genelleme yapmamak lazm normal kız yanı :D her şehirde vardır güzel kız
Kayserili ve ya Nevşehirli kız tanımadığım için cevap veremiyorum. Ama her yörenin muhakkak güzelleri vardır.
Cevap
14Cevap
Tabi ya bu yoklukta dişi sinek bile bana güzel görünüyor :(
Senden sonra Hayır. 😁
Şaka şaka. Şaka diyeyim de küfretme bari :D
karadeniz kızı der susarım :)
genelde onlar guzel oluyor dogru :)
Kiz olsun da camurdan olsun fark etmez :)
Klasik türk kızları genelleme yapmak bence yanlış
Eger ki bu sensen hayir maalesef
benimde kendin bilirsin :)
Bütün kadınlar aynı
Hepsinde aynı şey var
Çevremde bir suru guzel kiz var tabiki buluyorum
Hayır güzel bulmuyorum
malesef senden güzelleride vardır elbet
oyle birsey mi dedim ben.
ben en iyisi gizliye gireyim. yanlis anlasilacak.
Ewet
Valla çoğu kezban :)
hahaha :)
Aha gizliden de çıktım :)
Nevşehirli candır
Hayır.
Hayır bulmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar