Mutsuz değilim ama genel olarak ciddi gözüktüğüm için somurtkan asık suratlı ya da en basitinden durgun gözüküyorum?

Karakter olarak yakın olduğum insanlarla neşeli güleryüzüyken hafiften uzak biri bile olsa ciddi hatta mutsuz gözükecek derecede bir hale bürünüyorum. Biliyoruz ki insanlar güleryüzlü insanlardan hoşlanırlar. Mutsuz değilken bile mutsuz durabiliyorum. Bu huyumu değiştirmek istiyorum neler önerirsiniz? Ya da benim gibi olan var mi? Tabiki sürekli herşeye kahkaha atan ya da seviyesiz bir tip olmak değil kastettiğim, sadece etrafa daha pozitif enerji saçmak istiyorum. Gereksiz yorum atacak olanlar hiç kendilerini yorup düşürmesin. Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.
Mutsuz değilim ama genel olarak ciddi gözüktüğüm için somurtkan asık suratlı ya da en basitinden durgun gözüküyorum?
Cevapla