İnsanlar genellikle gülmeyi değil, somurtmayı seviyorlar. Neden sevilir ki SOMURTMAK?

Somurtkan birini gördüğümüzde bizde oluşan duygular, izlenimler hiç de hoş değildir. Sanki somurtunca çok ağırbaşlı bir insan mı oluveriyorlar.
İnsanlar genellikle gülmeyi değil, somurtmayı seviyorlar. Neden sevilir ki SOMURTMAK?


İnsanlar genellikle gülmeyi değil, somurtmayı seviyorlar. Neden sevilir ki SOMURTMAK?
Cevapla