Somurtkan birini gördüğümüzde bizde oluşan duygular, izlenimler hiç de hoş değildir. Sanki somurtunca çok ağırbaşlı bir insan mı oluveriyorlar.



Aslında insnalar ciddi olmakla mutsuz olmayı karıştırıyorlar
Ben genelde pek gülmem ama gülümsemeiy severim
ama heryerdede
agzı acık ayran budalası gibi gülemezsin ya :))
Ağzı açık ayran budalası tuttum hocam.
Çünkü sürekli guldugun zaman insanlar sana çocuk gözüyle bakıyorlar hatta bazı kızlar sırf bu yüzden onlarla arkadaş olmak istemiyorlar.
Yemişim öyle kızları heri..
:D :D
7/24 gülen tebessüm eden biriyim somurtan insanlari sevmem yanlarinda pek durmak istemem , kimsenin bes karis suratini cekmem 😁😁
Beş karış o altı karış olmasın annem ;)
Hııım tamam bee :)
Çok gülenede birşey buluyorlar merak etme tebessüm bir sadaka sevap yaa hem herşeye cevap benim icin :)
Evet gerçekten güzel tespit.
rica ederim
Gülmem mi gerekiyordu sorarım?
hemen de dellen deli garı :)
Cevap
0Cevap
Somurtmayı değil ciddiyeti severler aslında ve ciddiyeti güler yüzle yapabilmeyi çok az insan becerir
Evet khaleesi haklısın.
Yolda gulerken de anlamsiz gulumsemem yani.. Ciddi dururum ama bir diyalog esnasinda gulumserim.
Ciddi şeyy.
Sürekli gülemezsin ki. Dertleri çok insanların. Ekmek yoksa pasta demek gibi birşey bu
Evet ekmek yoksa yaşpasta
Gülüşümü kıskananlara somurtuyorum 😌
Evet çok pis somurtuyorsun.
gulmenın degerını bılmıyolar
Somurtunca de suratsız deyooolar
bende somurtmayı severim bir nedeni yok
Bende somurtuyorum hemen ne oldu hasta mısın sıkıntın mı var, bende içimden elinin körü var diyesim geliyor.
Gülmek de içimizden somurtmak değilmi aslında*
Değil aslında :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar