Dayı kızıyla başım dertte mi sizce? Bana yürüyo mu bu?

Dün gece saat 12'den 2'ye kadar dayımın kızıyla konuştuk. Yaşı benden bayağı bir küçük. Yani ben hiç bir şekilde onun hakkında farklı düşüncelere girmek istemiyorum. Bana söylediği bir kaç sözü paylaşcam şimdi.
Dayı kızıyla başım dertte mi sizce ? Bana yürüyo mu bu?


Dayı kızıyla başım dertte mi sizce? Bana yürüyo mu bu?


Dayı kızıyla başım dertte mi sizce? Bana yürüyo mu bu?


Bu kızın benim hakkımdaki düşüncesi ne? Amacı ne? Size soruyorum ona göre mesafemi koruycam. Emin Olmak istiyorum ki her hareketimi yanlış anlamasın.
Dayı kızıyla başım dertte mi sizce? Bana yürüyo mu bu?
Cevapla