Dün gece saat 12'den 2'ye kadar dayımın kızıyla konuştuk. Yaşı benden bayağı bir küçük. Yani ben hiç bir şekilde onun hakkında farklı düşüncelere girmek istemiyorum. Bana söylediği bir kaç sözü paylaşcam şimdi.
Bu kızın benim hakkımdaki düşüncesi ne? Amacı ne? Size soruyorum ona göre mesafemi koruycam. Emin Olmak istiyorum ki her hareketimi yanlış anlamasın.
Dayı kızıyla başım dertte mi sizce? Bana yürüyo mu bu?
Ben 13 yaşındayken benden 8 yaş büyük kuzenime aşıktım. Senin de başına böyle bişey gelebilir. En iyisi onunla direkt olarak konuşman. Çünkü böyle konuşmaya devam edersen senin ona karşı boş olmadığını düşünecektir.
Kuzenin o senin. O sekilde hitap edebilirsin bunu vurgulamak senin elinde. Onunla surekli konusmamaya calis, veya dayina gittiginde kuzeninle merhaba merhaba disinda fazla muhabbetin olmasin. Hala bu sekilde devam ederse kiz arkadasin varmis ve onu cok seviyormus imaji ver. İste kuzen bir kiza vuruldum falan desen anlatsan biraz belki vazgecer senden? 😄
sana dört nal koşuyor:/ Ya açık açık konuş tersle ya da bir daha hiç konuşma Merhaba dışında.
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
"Dört nal" yani o derece !!! Herkes "bırak yürümeyi sana koşuyor"deyip duruyo, ben kesin konuşmam bir daha. Tamam ya bir daha gitmiyorum evlerine falan abi, ikide bir ödevim var beni çalıştır diye çağırıyo şimdi anlaşıldı safım ben de l*n
En İyi Cevaplar