
Güzel/Yakışıklı Biri Size Öpüşelim Mi Dese Ne Yaparsınız (yaratıcı cevap verin:D) ?

Az önce erkekler belirli saatten sonra neresiyle düşünüyo diyen kız sen bu soruyu nerenle düşündün 😁
Soru olarak sordum öyle bir şey iddia etmedim
Sevmedikten sonra insanin midesi kaldırmıyo en güzelini bile.
Bu cok dogru
EİG için tesekkürler.
Rica ederim
İstersen seni duvarla öpüştürebilirim der ters ters bakarım.
Hayir, öyle her yakisikliyi opseydik simdiye kadar ohoo
@ŞeyhonunAblası Minnoş sendemi burdaydin. :)
@ŞeyhonunAbisi burdayim bebiş :D
@dogan41_ uzasana dostum sen
@Doğan_ Sana şahin tamponu takar yanlaya yanlaya basar kaportana attiririm anladin insallah
Cevap
44Cevap
Süper olur bu gelse.
41.media.tumblr.com/.../...6pdWwc1s6t6b7o1_500.jpg
l*n öpüşmekten soğudum l*n hayvan
sen bunu diyince ben misali :D
diş yapısına ve ağız kokusu önemli ona göre işimize bakarız
Suck me derim ağır mı yoksa toplum içinde bu tarz konuşmak
Sana burdan bir kafa gomerim 2 gun kendine gelemezsin. derim. Demiştim yine derim. Çocuk bakti baktı gitti. Konu opuselim degildi hemde :)
kesin ağzında uçuk var piçliğine yapıyon dimi şerefsiz derim. sonra da öpüsürüm :D
Sen istiyor Öpüşmek verecek 200 dolar.
ağzının ortasına bir tane çakarım :/
Her önüne gelen kızla öpüşsek , evin yolunu bulamayız :(
ahaa atarlı olmadı bu kanka atarlı olan bendim sen değilki öyle anlaşmadıkmı? :) :p
sorma dostum bazı insanlar benı siteden iyice soğuttular aslında hıc girmicektim de sizleri listemdeki arkadaşlarımı özledim len :) ve önemli işlerim vardı, bıraz duralım da napmışız ne dönüyor bakalım dedık. arkamızdan kuyu kazanlar her geçen gün artış gösteriyor dostum insanları anlamak neredeyse imkansız!
ve bu insanların kendini beğenmiş tavırlarına hasta oluyorum yaa :)) göreceksin varya retrıcada olmasa naparlardı bılmıyorum, dışarı çıktıgımda dönup baştan aşağı süzen insanlar sanalda artiz olmuşlar! artiz ne arar la bazarda diyesim var :)) daha çok konuşulacak konu var da neyse dıyorum bazen be dostum gülüp geçiyorum! özledim leyn seni bensiz buralarda tek mi takılıon orti ayıp wala :p
Hala bu sorular beyninden cikmiyor senin. Gecenib abazqsi bu cocuk.
ben bildiğin erkeklerden değilim derım :D
alıskın degılm :(
Hayir veya evet :) ya da cevap vermeden opuşmek veya hic cevap vermeden opuşmemek ;) abi bunun nesinde yaratici bir cevap bekliyosun soru öpüşelim mi yani ahah :))
Milyonlarca insan arasından neden ben anlatsana biraz
Son sorduğun 3 soruya baktımda Allah aşkına senin kafan başka bir şeye çalışmıyormu yoksa azgınlık başınamı vurdu
Herkesle bu şekilde mi öpüşüyorsun der noktayı koyarım
Kamer şakası falan olduğunu zannedip hayır derim :)
Şu anda hayır derim ama boştaysam olabilir. Ama öyle hadi öpüşelim diyerek başlamasın yani mümkünse
Bayram degil seyran degil enistem beni niye opuyor derdim kabul etmezdim
tuğce böyle bir şeye sen rast gelsen eminimki kabul edersin her insan evet der :D :D
Benle öpüşmek öyle kolay değil 40 gün 40 gece ağzını gargara yapman lazım derim.
az önce erkeklerin aklı bu saatte farklı yere çalışıyor diyen mal değil misin sen
Öyle bisey olmayacağı için hiç düşünmeye bile gerek duymuyorum ;)
Yaklaş derim öpecekken geğırırım ağzına
Çok iyi ya :D haha
Konusmaya gerek yok bu durumda :D
Beni birine benzettiniz heralde
Ya o an sarmisakli yogurt yediysem😂
Iyyyyyyyyyyyyy
ay host l*n mınakodumunun zhbsjsb
Ben de s*kişelim derim
tutarım kucağıma alırım en yakın yatağı bulurum :)
iyi öpüşmüyorsan fena öperim.
Küfür eder giderim :)
İyi komaya sokarim derim
Hıı eben slk şeyy
der kezbanlık yaparım :D
Dişlerini fırçaladnmı derm :)
Sana oksijen veren ağacın yaprağını silkeyim. :D
nikahtan sonra derim :D
Sevgilim yoksa neden olmasın yapışırım.
Kafasına tekme atarım
Bana sen deseydim kabul ederdim :)
bir sktr git mk. derim. gayet yaratıcı herhalde
gel canım hemen :)))
Bu da sorumu direk yapisabilir :)
Baska bir teklifte bulunurum.
Kelle paça yedim derim
cvbını sen veriyosun zaten..
Kamera nerde derim...
öpüşelim derim öperim yani budur yaratıcılık :D
ziktir git derim
Ağzından mı derim 😄
Tokat
Guzelse olur
sarılalım derim :)
Xper amaçlı soru
En son ne yedin?
Güle güle derim
Yapisirim direk
Kabul etmem.
Ama ben bakireyim 🙊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar