Sevgilinizi - eşinizi-gerçekten seviyor musunuz?

Bazen insan akışına göre yaşamak istiyo ve sonuç olarak bi zaman sonra geçmişe bakıp yaralrının taze olduğunu fark ediyo ama artık geri dönüşü zor bi yola girmiş oluyo çaresizce devam ediyo .ozamn allah dua ediyo ya ben daha ne istiyorumki seviyo işte beni bende onu sevim yaralarıma neden takılıyorum geçmişi unutim gitsin diye yalvarıyo insan ama ne kadr işe yarıyo duruma göre deyişir elbette o zamda başlıyo işte seviyo rolünü oynamak tertemiz geçmişi silipde yarasız saf şekilde gerçekten seven varmı eşini sevgilsini ?samimi cevap verebilrmisnz?
Sevgilinizi - eşinizi-gerçekten seviyor musunuz?
Cevapla