Abi bir garip hüzünleniyorum birinden hoşçakal sözünü duyduğumda. Sizde de öyle mi?



Kurtuluş amacıyla söylediğim bir hoş Çakal mı? :) yoksa üzülerek söylenmiş hoşçakal mı?
Genelde bana vedalar hiç koymaz diyebilirim... Ne varmış yani biri olmuyorsa diğeri olur zorlamamak lazım tek değilya. Eskiden böyle dşünmezdim yani sdece 4 yıllk sevgilimi terkederken üzülmüştm geçirilmiş zaman var işin ucunda...
Veda etmeyi hiç sevmiom hoşçakal nedir yani sen gidiyosan git sanane nasıl kalıcagımdan belki hoş kalmam yane ;)
Belki nahoşkalıcam :)
budur :D
Ahaha teşekkürler :)
eyvallah :>)
Hoşcakal sözü
Bir dalga geçmek gibi geliyor bana
Sanki sıradan bir sözmüş gibi..
Gidiyorken hoşcakalmanın manası nedir
çok umursar gibi..
Sessiz giderim çünkü sevmem vedalaşmayı.
Hoşçakal, beni unutma insanı yarım bırakır hep.
Cevap
77Cevap
Hüzünlendirir tabi, bir sayfa kapanmıştır sonuçta, gideni haber verir bu tek kelime, dönüşün olmadığını söyler.. hüzünlendirir tabi..
"Hoşça kal" bir daha görüşeceğini bildiğin insana söylenen uzun süreli veda sözüdür. "Elveda" ise asla görüşmeyeceğini bildiğin insana söylenen süresiz veda sözüdür. Bence "Elveda" denilmediği için sevinmelisiniz.
gülücüklü olmayan her cümle bana fazla resmi ve soğuk geliyor -_-
beni de hüzünlendirdin.. dinleyelim madem şebnemin bu güzel parçasınıı :)
Yok hic birsey hissettirmiyor bir gereksizin daha gidisi
Ben bunuda kaçırdık mk diyorum. 7 saniye sonra unutuyorum. Sonra da arayışa devam.
aslında insan hoşçakala üzülmez sorun hırs yapıyor insan sanki o gol atmış gibi . Hayat böyle bu zamana kadar neler atlatıldı o yüzden hiç üzülmeye değmez :)
Aşk Tesadüfleri Severin sonunda bomba gibi bir anda bunu çaldılar...
Yalniz dglsin...
Sebnem ferah in sarkisi vardi ya Hoscakal...
Ne koyuyor dinlerken ilk kez o zaman fark ettim b kelimenin ne kadar agir oldugunu...
Hoşçakal diyene göre değişir ne hissedeceğim. Bazen hoşçakal bir kurtuluşun bazen ise bir yıkımın imzasıdır benim için.
Emre Aydın'ın şarkısı geldi aklıma :)
Ben de vedaları sevmem. Bir yerden gideceksem direk yok olmayı tercih ederim.
kımın ne zaman söyledığıne bağlı evet bir hüzün bırakıyor o yüzden söyledığım değıl yazdığım kelimer arasındadır
Ben çokça kullanırım bu kelimeyi oysaki. :) ne bybylar ne kendine iyi baklar, tek bir sözcük ve birçok anlamı var. Hoşçakal, ne güzelll :))
Hoşçakal kelimesi düşünceli ve anlayışlı her insana koyar basit bir ilişki bile olsa ciddisini düşünemiyorum😂koymuyo diyen yalancı
Kesinlikle kotu hissettiriyor eve donerken bile ertesi gun gorusecegim arkadasim dediginde dahi kotu oluyorum
Adamına göre. Şu sıralar çok duyuyorum, umrumda değil. Bu ifade canımı iki üç ay önce falan acıtmıştı sanırım.
Hoşçakal olacaklar sensiz olsun daha durmam boşlukların da ben unutuyorum hoşçakal🎶🎶😊😁☺
Ne güzel işte ;
#hoşçakal demiş.
#çokçakalsın beter ol dememiş.
Bir kız söyledeği zaman serseri ruhuma karşı bir iltifat hissediyorum. Sen Hoş Çakal :D
oda birşeymi asıl kendine iyi bak cümlesi kalbimi yakıyor
Veda eden ben olsam, aklimda kalir hep bi' burukluk. Ama gideni sittin sene anmam.
Sevdiğim biri giderse ne kadar iyi olabilirim ki? Bende sevmiyorum.
hoş ve çakal kelimesinin yanyana gelip "güle güle"yi temsil etmesi beni hep düşündürmüştür :D
Cocukluguna insinler oralarda biyerlerde bir sorun var demekki
Haha ben hüzünlenmiyorum :D hoşcakal bana samimi gelmiyor zaten :D
eskiden bende kötü hissediyordum. alıştım sanırım vedalara
Asla geri donmeyecegim manasina geldiği doğrudur. Ama anlamina uygun kullanildigini sanmıyorum.
sevgilime bazen öyle diyorum. kalbinin acıdığını söylüyor. Sadece sen değilsin kardeş
Kullanan herkese fırca atıgım bır kelıme. hefret derecesınde sevmıyorm
Biri hoşçakal diyince bir daha onu göremeyeceğim gibi hissediyorm ve tribe giriyorum sevdiğim bir şahıssa :D
eskiden bende de vardı o. şimdi en sık kullandığım kelime.
Gayet kibar bir sözcük. Hoş kal diyor daha ne desin :D
Aynen görüşürüz daha güzel kullanım bende de hüzün çağrıştırıyor
Bir şarkı vardır zaten "Hoşçakal olacaklar sensiz olsun" diye. Çok acıtır canımı, iyi niyet mi nefret mi belli değildir çünkü
Hoşçakal, Allaha emanet ol
Tabiki Allahın varsa
İstemem aşk sende kalsın
Sanmam ama işine yararsa
Hakan Altun...
Şebnem Ferah-Hoşçakal geliyor aklıma valla bende kötü oluyorum.
Peki, ok kelimesi bende çok anlam taşıyor " acaba başından sağmakmi istiyor gibisinden"
of. kesinlikle öyle. şey gibi biraz hadi zaten öldün bir de gömeyim giderken seni der gibi.
O aslında hoş kalmani istemez. Gidende mutsuz gider. Seninde öyle kalmani ister
kimin söylediğine göre çok koyabiliyor ya da umurunda bile olmayabiliyor
Ya hacı o değilde ben bir şeye takıldım hiç üşenmedin ve 35 bin sorumu cevapladın :D
Hoşçakal.. olacaklar sensiz olsun, daha durmam boşluklarında ben, unutuyo (tamıyorum) rum... (eskimeyen eski sevgilime gitsin)
benide kötü hissettiriyor veda eder gibi... o yüzden her zaman görüşürüz derim
Altinda baya sey barindiriyo bu kelime. Sevmiyorum. Huzunlendiriyo beni.
aynı kafadanıx desene sevdiğinden duyunca dahada beter be kardeş :(
Aslında anlamı çok hoş Hoşça'Kal.. Ama genelde ayrılıkların son cümlesidir o yüzden soğuk geliyor..
Biraz ayrılığı anımsattığı içindir. Görüşürüz demek daha iyi.
Eğer buna bnzer biz olay yaşadıysa yani çok sevdiğin biri sana giderken hoşçakal dediğse başkalarıda sana hoşçakal dediğinde onu hatırlysndr morelin bozuluyodur yani psikolojikk bir durum olabilr. :)
Hoşçakal'ı hoşş çakal şeklinde algilarsan bende üzülür huzunlenirim.
Vedalardan hiç hoşlanmam, doğal olarak veda sözcüklerinden de
Bende bende cok koyuyo bazen de canini yakmak istiyorsam soylerim o kelimeyi
bir daha görüşmemek üzere olunca koyuyor bir de önemsediğim biri söylüyorsa eğer vay halime
BB dedikleri zaman ağzına kürekle vurasım geliyor abi :(
evet ya kimse hoşçakal filan demesin görüşürüz desin :)
tek basina bir anlam ifade etmez bana soleyen kisi ne amacla solemistir onu umursarim
gitmek zorunda kalanların veda biçimi bir nevi iyi dileklerle vicdan rahatlama çabası
hiç bu kelimeye bu kadar derin anlamlar yüklememiştim
''Hoşça kal!'' kelimesi hiç hoş bir kelime değil :'(
Vedaları sevemem zaten, kendine iyi bak ve hoşçakal kelimesi kötü hissettiriyor..
Bu mesajda samimiyetsizlik olduğu için koyması çok doğal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar