Terazi burcu erkeği nasıl kadınlardan hoşlanır ve ciddi düşünür?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBen Terazi burcuyum. Yükselenimde terazi. Terazi burcunun hemen hemen her özelliğini taşırım ama bazı özellikleri bana hiç uymuyor. Dengesiz, çapkın, verdiği sözde durmaz vs... gibi. Terazi burcu sanatçı burçtur. Naziktir, kibardır, güzelliklere düşkündür. Kinci bir burç değildir. İyi kalplidirler. Ama kararsızdırlar. Yani ben bunları kendimden örnek veriyorum. İnanılmaz kararsızım. Bu huyum gerçekten çok kötü. Ama şu ana kadar hiç bir sevgilim yarı yolda bırakmadım, aldatmadım, ihanet etmedim. Kötü bir şey düşünmedim onlar hakkında hiç. En kötüsünü bile aldatmadım. Aldatıldığım halde. Diret ayrıldım. İntikam almak gibi duygularım kesinlikle yoktur. Üretken buçtur terazi. Yazıp çizmeyi çok sever. Hep dengeyi kurmaya çalışır. Adalet düşkünüyüm mesela ben. Kesinlikle adalet olmazsa olmaz hayatımdaa! Yani ilişkimde, ailemde yada çevremde arkadaşlarımda falan... Hakkımı her zaman her daim ne olursa olsun ararım. Saf olurlar genelde teraziler. Meraklıdırlar. Özenti değildirler. Marka takıntıları yoktur. Aşk konusunda ise çok sadıktırlar sevdiklerine. Ben kendimden örnek veriyorum yani. Sevdim mi gerçekten çok severim ve onun için yapamayacağım hiç bir şey yoktur. Ve çok sabırlıyımdır. Hemde çok. Sakin bir yapıya sahibimdir. Aşk onlar için gerçekten çok önemlidir. Ve ilgi görmeyi çok severler. Arkadaşlığa dostluğa çok önem veririm mesela ben. Kırılgandırlar. Pes etmem asla. Ve bir yola baş koyduysam sonuna kadar giderim. İnanmadığım hiç bir şeyi yapmam. Ve çok detaycıyım. Herşeyin bir nedeni olmalı. Bir konu tamamen halledilmediyse asla kapatmam. İçim rahat etmez çünkü. Tartışmayı, beyin fırtınası yapmayı çok severim. Yeterli mi acaba? :)
136 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür :)
Terazi+1 yılRica ederim, ben teşekkür ederim :)
Terazi+1 yılHmmm... eywallah, önemli değil :)
Başak+1 yılkeşke benim sevdiğim çocuk da senin gibi olsa onu asla bırakmam o zaman
En İyi Cevaplar
ben teraziyim kız :D
aşırı dengesiz oluyorlar demedi deme... böyle açık sözlüdür, kendine güveni vardır, zekidir, tembeldir, yatakta iyidir (ya da öyle olduğunu sanır), çoğunlukla gıcık eder ama tuhaf biçimde kendini sevdirir, evlilik onun için değerli ama değerlenmesi için mahzene atılmış şarap gibidir, ela gözlüdür, 180 civarı boyu vardır ela gözlü kaşları kara ve şekillidir, az bi göbeği altında muhakkak kası vardır... onunla tanışan kızların anneleri keşke böyle bi damadım olsa diye dua eder...
tercihen mühendistir, parayı sklemez, yeri gelince küfür eder, futboldan anlamaz ama angaragücü manyağıdır, insan olarak harika sevgili olarak kötüdür, başına bela almak istiyorsan devam et :D12 Yorumla
Terazi+1 yılaynı beni anlattın :D tek angaragücü tutmadı. gs liyim :)
Benim eski sevgilim teraziydi. Kardeşim de terazi burcu. Terazi arkadaşlarım da var.
Hepsini çok seviyorum.
Çok efendi, nazik, duygusal, romantik insanlar.
Sevdiler mi tam severler, gözleri kör olur. Sevdikleri için yapmayacakları şey yoktur.
Tipe çok önem verirler. Benim gördüğüm bakımlı, dikkat çekici, çoğunluk tarafından beğenilen kızları tercih etmeleri olmuştur.
Oje, makyaj, parfüm vs. severler yani. Kadınsılık, seksilik, işve cilve çok hoşlarına gider.
Benim eski sevgilim benimle evlenmek istiyordu mesela.
Ben dengesizdim, onu kaybetme korkum hiç yoktu, sağım solum belli olmadığı için şaşırtıyordum hep onu vs. Bir de güzelliği bakımı ekle, fena aşıktı bana. Ama terk ettim ben.
Böyle işte. Benim tecrübem bu.
Ha bi de tanıdığım terazi erkeklerinin hiçbiri pek kıskanç değil.10 Yorumla
+1 yılterazi erkekleri feci utangaç olur, sevdiğini belli edemez ama çok samimi davranır, çabuk sinirlenir, kıskanılmaya gelmez, güven onun için herşey demektir. Eğer eski ilişkilerinde yıpranmışsa sana pek bişey kalmış olmaz.
02 Yorumla
İkizler+1 yılkarşısındaki kızda utangaçsa?...bu arada tanışıyorlar zaten
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
33Cevap
+1 yılBende nadir olan terazi erkeklerindenim o.O
Öncelikle terazi erkeğinin ilgisi çekebilmek için güzel olmak gerekiyor, ayrıca gösterişten hoşlanmayan tipleriz ;)
Tabiri caizse cici bici kızlardan pek hoşlanmaz, ağır ve gizemli kızlar herzaman bir adım öndedir terazi erkeği için :)
Sürekli göz önünde bulunmayı sevmez sakin ilişkilerin adamıdır kendimden biliyorum :)
En kötü yanı kararsızlık ve inatçılıktır hemde fazlasıyla .s :)
Bugün hayatının kadını oldugunuzu söyler diger gün ise sizi tanımayabilir duyguları çok degişkendir bu da canınızı yakabilir o.O
Elde tutmak oldukça zordur bu burcun erkeğini, sürekli kıskançlıklarınızla bunaltırsanız kuş misali uçar gider :)
Kısacası bu burcun erkeğiyle bişeyler yaşamak istiyorsanız bunlara alışkın olmanız lazım aksi takdirde pekte uzun bir ilişki söz konusu olamaz.10 YorumlaBen terazi burcuyum ve biriyle cikmadan once mutlaka izlerim guzelligini konusurken beni tutucak gozumu kirpmayacagim tatli olucak herkez bakicak ama gozu bende olucak cunki bende her ortamda direk dikkatleri uzerime cekiyorum ve gulumsedigim zaman karsimdaki baka kaliyor nedendir bilmiyorum ama her ortamda gozler cevriliyor bana gel gitlerim olur bazen napcamj bilmem iliskide iste ozmaan beni kaldiracak yol gosterecek benden istegi oldugu zaman emirli degilde samami bir sekilde soylemesi lazim sinirlinolmayacak neseli ve esprili daha cok cok sey ama sevdimmi gozum baskasini gormez aski her yerde aski nasil desemki cok iyi yasarim zaten bunun icin diyorumnya once izlerim hak ediyorsa yasarim yapmacik olamam
00 Yorumla
+1 yılBen teraziyim benim hoşlandım kadın belli de terazinin hoşlandığı kadın nelerden hoşlanır o önemli,terazi erkeği herzaman dengedidir sevecandır samimidir açık sözlüdür,kadınında yanına yakışmasını oturup kalkmasını bilen,eşiyle birlikte ciddi yerine göre ağir sempati,kadınlardan hoşlanırım,her konudan azda olsa fena olmaz ama benim olmazsa olmazım sevgisi ve güven
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSana terazi burcu erkeklerine aşık olup pişman olan biri olarak söylüyorum, güzel değilsen şansın çok az. Güzel değilsen farklı olman gerek konuşman mimiklerin jestlerin her şeyinde bir güzellik olmalı. Senin yazı şekline kadar bir yere dalarken gözlerinin duruşuna kadar incelerler ve eğer hoşlarına giderse sana ilgi gösterirler ama bu aşık olacağı anlamına gelmez. Ortak ilgi alanı ve senin kişisel kültürünün fazla olması gerekiyor ayrıca bakımlı olmak z-o-r-u-n-d-a-s-ı-n. Konuşkan olmanı esprili ve zeki olanı beklerler. Kıskançlığı ve geri kafalılığı genelde anlamazlar. Senden daha iyisiyle karşılaşırlarsa seni SATARLAR! Ya burçlara inanmayan ben terazi burcunu okuya okuya deli olmuştum. Tek anlamıyla güzellik baştan aşağı güzel sosyal pozitif eğlenceli ve nazik olacaksın. Gizemli suskun kibirli kıskanç asosyal insanlara tahammülleri yok
20 Yorumlasırf böle bir kişiligim yüzünden lise yıllarında kızın bırne 2 yıl aşkımı ıcımde sakladım tabi oda saklamış sonra mezun olduk o unı ıcın konya ya gıttı. istanbul dışında olnca nıyese bı cesaret geldı orda acıldım. ama neye yarar kız konyada:)
113 Yorumla
İkizler+1 yılpeki o zamanlar kıza nasıl davranıyordun...ve normal bi kız arkadaşına nasıl davranıyordun veya davranırsın
Kova+1 yılgenelde durgun olrdm hani dedin ya az bişi işaret geliyo diyelm gibi bişi demiştn o dedgm kişide öyle biraz işaret veriyodu bildgin sevgili gibiyz hiç bi fark yok birlkte zaman gecriyirz birlkte yiyip içiyrz birbirimize bakıyorz ama resmiyet yok:)ben teklf edemezdm bi türlü reddedlcem korkusu yuzunden o nekadar belli etse bişi yapamazdım normal bi kız arkadşıma ise mesela böyle kankalı can cıger oldkların vardr onlarla bende öyle olrm . bu hoşlandıgım kişye ayrı bi karakter sergilerdm
İkizler+1 yılbaksana eğer sorun olmazsa bir kaç soru dha sorabilirmikyim ama bi bir saat sonra falan şimdilik netten çıkmam gerekiyor
İkizler+1 yılöncelikle tesekkür ederim :)...hani dedin ya can ciger olduklarim vardir ama hoslandigima ayri bi karakter sergilerim diye, daha cekingen falanmi olursun
ve seninde asiri kararsiz bir yanin varmi, ve bir yerde okumustum teraziler yakin arkadasla hoslanmayi cabik karistirabiliyor diye sendede öylemi ?
İkizler+1 yılha birde unutmadan cokmu kirilgan oluyorsunuz ..yani sen öylemisin ?
İkizler+1 yılo bana karşı aslında rahat davranıyor gibi ama o rahat tavrının arkasında sanki utangaç bir şey var gibime geliyor ...başka kızlarada öyle aslında ama ne bilim bazen bir şey yapmak istiyor veya her hangi bir şey demek istiyor bana karşı sonra birden kararından vazgeçer gibi davranıyor çok değişik...
Tasvir etmeseymişim keşke ...yakın arkadaşla hoşlanma bağlantısı hoşuma gitmedi :D
İkizler+1 yılne zor ama bi o kadarda çegicisiniz siz böyle
pek çoğunun adil, politik ve de sanatsal kişiliği olduğunu görüyorum. bir de çok duyarlı ve ince olabiliyorlar
34 Yorumla
İkizler+1 yılpeki sevdikleri zaman nasil olurlaer biliyormusun?
Yay+1 yılyani çevremdekilerden çıkarım yaparak söyleyeyim, herkes öyle olmaz elbette. hislere ve karşılarındakilere de değer verdiklerinden dolayı tam romantik diyeceğin erkek profilini çizebilir. güzellik ve estetik de önemlidir (bir kısmı için). tartışmaya hiç gelemezler. sakin ve barışçıl ortam insanları.. :) sen ne burcusun?
İkizler+1 yılben basagim yükselenimde ikizler, utangac olduklarini biliyormusun
acayip duygusal sevdim mi adam gibi severim cinsnden:)kötü tarafıda var bi türlü duygularını acıklayamaz yanı benm gıbi:)
19 Yorumla
İkizler+1 yılpeki nasıl davranırsın ya o kişiye?...bide kız utangaçsa mesela...ve normal bi kız arkadaşına nasıl davranırsın
İkizler+1 yılazda olsa işaret geliyor diyelim ozmn :)...
İkizler+1 yıle peki normal kız arkadaşlarına nasıl davranırsın aranız nasıl olur
İkizler+1 yılyapma ya ...o zaman ben kendi kendimemi seviniyorum belki
İkizler+1 yılanlamadigim icin soruyorum ama :D
+1 yılaman gözünü seveyim uzak dur. bu kadar dengeli gibi görünüp dengesiz davrnanan bir burc daha varsa biri bana söylesin
52 Yorumla
İkizler+1 yılnedenki, hangi durumlarda dengesizsin mesela
Kova+1 yılben değilim kardeşim terazi ama genelleme yapmayım bosver iyi olur kendinden bilirsin kötü cıkar benden bilirsin sen kararını ver bosver beni.
Genelde duygusal olurlar sevdiği kıza nasıl yaklaşırlar bilmiyorum şimdiye kadar hep kızlar bana yaklaştı:D
02 Yorumla
İkizler+1 yıldugusallığını belli edermisin :)
+1 yıliyiyim sen nasılsın yengeç gibi sokulurum hoşlandığım insana
16 Yorumla
İkizler+1 yılbende iyim sagol :D eger karsindaki kiz biraz utangacsa veya kendin hafif utangacsan
Akrep+1 yılben mi piyuuuuuw ne utanması bacım onur ar haya haysiyet yok bende ama kız utangaçsa fazla üstelememek ürkütamamek lazım ceylanı zaman yeğen zaman en iyi ilaç ;)
İkizler+1 yılneyse sana devam sormiyim, benim tanidigim baya hayali onurlu ...yinede tesekkür ederim :D
Akrep+1 yılhayalı mı :O:O tamam bekleme yapmıyorum ben :P
İkizler+1 yıledep haya dan bahsediyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılgoogle ne güne duruyor oraya yazsan burdan çok daha iyi ve daha çok bilgi bulursun bunla ilgili :S
10 YorumlaErkek dediğin Akrep burcudur :D aklında bulunsun :D
12 Yorumla
İkizler+1 yılhic sevmem :D...yani arkadas olarak cok severim ama arkadasdan ötesine gitmek istemem :)
+1 yılEndoplazmik retikulum sahibi olmaları öncelikli ve de kpds den en az 60 alesten 90 alma koşulu var
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılçok naziğizdir kibarızdır.kırmamaya çalışırz..komiklikler yapmaya çalışırdım eskiden hoşlandığım kıza.şimdi daha çok konuşma tarzında geçiyor :Dkültür ve bilgi birikimimle etkilemeye çalışıyorum.sessizizdir ama duyarsız değilizdir :D
06 Yorumla
İkizler+1 yılpeki karsindaki kiz utangacsa ?
Cevap sahibi+1 yılkolay kolay açılmaz :D
İkizler+1 yılnasıl yaklaşırya :)
Cevap sahibi+1 yıldemin bi link vardı.gerçektende aşkla arkadaşlığı karıştırıyorum.buradan yola çıkarak.ona arkadaş gibi yaklaş.aşkla arkadaşlığı karıştırt ona :D
İkizler+1 yıldenemek lazim :D
Cevap sahibi+1 yıl:D aynn
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen bir terazi olarak ; kişilik bakımından zeki,iyi ahlaklı,aşkı seveni,fizik bakımından şişman olmayanı tercih ederim ama kişiliği iyiyse varsın şişman olsun beraber spor yaparız eritir :)..Böylesini buluncada bırakmam ama daha bulamadık :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen soyle sen nasil birini istersin yaninada bir terazi olarak. :)
00 Yorumla
+1 yılterazı burcu erkegı kadar ıyısını bulamazsın emın ol senn burcun ne
08 Yorumla
İkizler+1 yılpeki ne yönden iyi ve karşısındaki kizla tanişıyor fakat kız utangaçsa nasıl davranır...ben başağım yükselenimde ikizler
Terazi+1 yılo zaman tam terazıye goresın kesınlkle ıyı anlacaksnz hersey kendılıgınden gelısır ama asıksa sana oyle br ask yasatır kı hayatnda daha once yasadıgın ne varsa unutrsun resmen bulutlarda yasarsın askı
İkizler+1 yılinşallah :))...sen kendin terazimisin
Terazi+1 yılewet
İkizler+1 yılnormal bi kız arkadaşına nasıl davranırsınya...
Terazi+1 yılbasta ne olarak gordugume baglı arkdasmsa sonuna kadar oyle kalır ama hoslanıosam n bılym ya bnce terazı ask adamı kesnlkle
İkizler+1 yılne bilim ne demek kardesim :D azicik aciklarmisin...bak simdi düsünki bir kizla tanisiyorsun fazla samimi degildiniz aranizda selamlasma bile fazla yokdu sonradan sonraya konusmaya basladiniz su anda yani normal bir arkadaslik gibi birsey var aranizda ama bana diger kizlara bakilirsa biraz cekingen falan...sen onun yerine olsan ve benden hoslaniyor olsan ne yapardin
ve neden ask adimisiniz sence sizi özel kilan ney sence ?
Terazi+1 yılcunku bı bayana kadın oldugunu hıssettırebılecek ender kısılerdenız ayrıca ne yapmamız gerektıgını cok ıyı bılırız sevdık mı ınanılmaz nazık ve sadık oluruz
cok ılgılı ve sevecen oluruz gercek br asktan ote gercek br dost gıbı de oluruz sana hayatnda eksıklık duydugun herseyın yerını doldurabılırız bu arada ben hoslanırsam eger ne eder eder senı sevgılım yaparm
teraziyim.dengesizimdir.sevdimmi tam severim psikopat olurum hatta.ama sevmedim mi bağlasan durmam öyle biriyim
01 Yorumla
İkizler+1 yılpeki sevdiğine nasıl yaklaşırsın kız bide utangaçsa...bu arada tanışıyorsunuz zatn
Gizli Üye(30-35)+1 yılsana 100 terazi erkeği gösteririm hepsi birbirinden farklı kızlar ister aklın çıkar :D.Burçla alakası yok!
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıliyi olmaz çapkındır kendini beğenmiştir yanılıyorsam bağışlayın
22 Yorumla
Terazi+1 yılGenellemelerden kaçınalım arkadaşlar :) aslında her burç zaten kendine göre farklı özellikler gösterebilir.
Cevap sahibi+1 yılzaten burçlara inanmıyorum bir arkadaşım terazi bu dediklerim var herkeste olmayabilir burçlar saçma genelleme kesinlikle yapmıyorum
mükemmmmmmmeldirler, bunu bil yeter
02 Yorumla
İkizler+1 yılhangi yönden mükemmel
+1 yıldengesiz ve bir anda değişken erkekler
21 Yorumla
İkizler+1 yılduyguları bakımındanmı
burclara göremi artık bu yaklasım :)))
00 Yorumla
+1 yılayarı bozuk ise terazinin yandın
02 Yorumla
İkizler+1 yılayarı bozuk değilse ?
Terazi+1 yılyaşadın
+1 yılbenim burcumdur.ama burçlara inanmam.
00 Yorumlahoşlandığın kişi terazi burcu mu:))
02 Yorumla
Soran+1 yıleveettt
insanlara eşit davranırlar
02 Yorumla
İkizler+1 yılyani belli etmezmisin?
+1 yılbalık burcunu sorsaydın söylerdim :D
00 Yorumlakırmadan yaklaşırım :D
03 Yorumla
Terazi+1 yılbana denk gelen öyleydi o zaman yada bana öyle davranıyordu bak şimdi kandırıldım mı ben :D
İkizler+1 yılkarşındaki kiz utangaçsa ama tanışıp konuşuyorsunuz zaten
aynı öteki burçlular gibi :)
00 Yorumla
+1 yılBir kefesi diğerinden ağır olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl:D sizi bize sayıylamı verdiler:D:D:D
03 Yorumla
İkizler+1 yılölüm kalim meselesi yapicak bir sey yok:D
Cevap sahibi+1 yılama tabi bunun yükseleni var alçalanı var ayı güneşi yıldız otu b*ku var varda var.
Gizli Üye(36-45)+1 yıliyi, sessiz, merhametli, kötü, konuşkan, acımasız
00 Yorumlaherhalde dengezisizdir
00 Yorumla
+1 yılhayırlısı ya.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhay sizin burclar kadar das dusmesin gafaniza
00 Yorumlaben teraziyim :)
03 Yorumla
Soran+1 yılnasıl kızlardan hoşlanırsın?
dengeli erkeklerdir
01 Yorumla
İkizler+1 yılhaha tam tersi :)
ben tezariyim :)
00 YorumlaCanız biz can <3
02 Yorumla
İkizler+1 yılpeki neden cansiniz onu da söylesen :)
+1 yılmomentumu bozuk olur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılüffff
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıldengesiz
00 Yorumla
Devamını Gör(28)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Astroloji & Burçlar > Sorular > Terazi burcu erkeği nasıl olur? Nasıl kadınlardan hoşlanır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar