Bu yalnızlık fazla bana, mutlu olmak istiyorum

20 yasindayim 17 yasindayken 1 ay suren bir iliskim olmustu kesinlikle ask denilemez oylesine birseydi ki 1 ay surdu zaten

neyse

o zamandan beri aski ariyorum diyebilirim.. 3 sene oldu hic sevgilim olmadi tanismak cikmak isteyenler oldu ama ben kimseleri sevip begenemedim, kimseyinde duygulariyla oynamak istemedim cunku oylesine birsey olsun istemiyorum, ciddi bir iliskim olsun sadece sevilmek degil bende seveyim istiyorum.. cok mu istiyorum arkadas anlamiyorum ki neden olmuyor :(

uzun zamandir ilk defa birisinden etkilenmistim arkadasimin kuzeninden, arkadasim sayesinde internet uzerinden tanistik sadece bir iki kere konustuk daha fazlada yazmadi o yani beni begenmedi

begendigim o, o olsun dedigim insanlada olmuyor

cok yalnizim mutlu olmak istiyorum, normal insanlar gibi normal bir iliskim olsun istiyorum nekadar basit birsey aslinda ama olmuyor

neden boyle yaa arkadaslar napicam ben boyle mutsuzum
Bu yalnızlık fazla bana, mutlu olmak istiyorum
Cevapla