Güncellemeler
+1 yıl
Hayat cok sıkıcı geliyor artik
Kimseye haber vermeden çok gittim ama 2 3 saat sonra tekrar
döndüm eve =)
EyvAllah dostum
olurr tabiii kafa dinlemek için cok bunaldıgımda kacıp gidiyorum :D
ıstedım ve yaptımda ama tıpıs tıpıs donduk para bıtınce
Cevap
1Cevap
Evet yapmisligim vardır iyi oluyor aksiyon katiyo :)
cekip nereye gidecez mecbur evimize donecez
Olmaz mı olmaz mıı
Tabiki
Olmaz mı ah ahh
Küçükken oluyordu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar