Giyer neden giymesin ki engel birsey mi var sonucta ona özel birşey esini mutlu etmek icin giyer belki kendini rahat hissediyordur carcaflılar da insan böyle ayirt etmemek lazım her bayanin kendine ozel hisleri ve duygulari vardir bunu dışa da vurmak zorunda degildir haddimi aştım ise cok ozur
Genel konuşursak giyiyordur niye giymesin ki :) o da insan o da Oral yapıyor o da seks yapıyor o da zina yapıyor artık çünkü artık insanın dış görünüşleri onda iman olup olmadığını anlatacak bir çağı Çoktan geçti artık kimde para kimse iman var çok bilinmeyenli bir denklem :)
Tam amacın ne sorudakii.. Kara çarşaf diye belirtmenin sebebi ne sanki altında bir sitem yatıyo.. Zaten kadınların dışarda giydikleri çarşaflar hep siyah ben görmedim mavi kahverengi mor çarşaf
En İyi Cevaplar