• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Soru cevap oyunu,?

aşklove
aşklove Takip Et
Xper 5 Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

SORU-CEVAP............ ,...,..?


Bu eğlenmek adına bir oyundur, kural tek. "BANA SOR" demen yeterli,sana güzel bir soru gelecek , senden de cevabi ;)

...
Güncellemeler
+1 yıl
SORU-CEVAP? oyun
Güncellemeler
+1 yıl
SORU- CEVAP oyunu başladı :)
Soru cevap oyunu,?
Cevapla
Oyun Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Mesutt666
    Mesutt666 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Arkadaşlar ben 16 yaşımdayım ve penisim 18 cm kalinligi13 cm kız arkadaşım daha doğrusu gören herkes buyuk duyor 1 sene boyunca her gun seks yapmistim 5 sınıf yaslarinda su anda ayda bir falan seks yapiyorum ama 5 sınıfta da yaşıtlarıma gore buyuktu acaba genetik mi yoksa erken yasta cok iliskiye girdigim icin mi

    0
    1 Yorumla
    • Bilmemlekje
      Bilmemlekje
      +1 yıl

      Ahlaksızlar

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • gece_m
    gece_m Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    sağlık kariyer para ilgili konuları da bana sorabilirsiniz

    0
    4 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Himm, is değiştirmek istesem tavsiyelerin , biraz kestirme olsun ama kolay ama helal?

      Yorumla
    • gece_m
      gece_m
      +1 yıl

      aynen istediğin gibi anlatmak için nasıl ulaşabilirim size

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Mesaj gonderebilirsin

      Yorumla
    • gece_m
      gece_m
      +1 yıl

      ismin çıkmadığı için gönderemiyorum sen yazarsan sevinirim

      Yorumla
  • soğuk_kış_günü
    soğuk_kış_günü Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    ne kadar zevkli böyle söyleşiler ya seviyeli olduğu sürece tabi. sor kardeş :)

    1
    8 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Rumuzun hikayesi?

      Yorumla
    • soğuk_kış_günü
      soğuk_kış_günü
      +1 yıl

      Zernişan Aydoğan ın babasından uzak kalan ve onu soğuk bir kış günü çok özlediğini anlatan ''Soğuk Bir Kış Günü'' şiirinden..

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Şiiri mesajla ginderirmisin?

      Yorumla
    • soğuk_kış_günü
      soğuk_kış_günü
      +1 yıl

      Soğuk Bir Kış Günü

      Yaşamak o denli zor ki
      Bilemezsin Babacığım
      burada neler çektiğimi

      Hüzünle kahır dolu
      Çiğniyorum ERZURUM kaldırımlarını
      Öksüz cocuklar gibi ağlıyorum

      Sensizlik o denli zorki Babacığım
      Hasretin büyüyor kalbimde
      Hergün biraz daha yok oluyorum

      Bilmem hatırlıyormusun
      Ayırılışımızın kaçıncı günü
      O acıları ben yeniden yaşadım şimdi
      Soğuk bir kış günü..

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Baban hayatta?

      Yorumla
    • soğuk_kış_günü
      soğuk_kış_günü
      +1 yıl

      çok şükür

      Yorumla
    • soğuk_kış_günü
      soğuk_kış_günü
      +1 yıl

      Eig için teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • dilan-ytgl
      dilan-ytgl
      +1 yıl

      Xper nasıl kazanırım

      Yorumla
  • Düşünen-Palyaço
    Düşünen-Palyaço Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 85%
    +1 yıl

    Soru cevap etkinliginde elden geldigince sorularınızı yanıtlamaya çalışacagım

    2
    9 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hedefin nedir?

      Yorumla
    • Düşünen-Palyaço
      Düşünen-Palyaço
      +1 yıl

      Kariyer sahibi olmak

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kariyer. Güzel.. Peki amaç meslek ne uzerine. Aklında ne var?

      Yorumla
    • Düşünen-Palyaço
      Düşünen-Palyaço
      +1 yıl

      Aklımda meslek edinmek var sadece, istedigim bölümü kazanıp üniversiteyi bitirip hayatıma devam etmek

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hangi bölüm?

      Yorumla
    • Düşünen-Palyaço
      Düşünen-Palyaço
      +1 yıl

      Saglık bölümleri

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sakın hemşire olma, artik çok lazim olan başka birşey sec. Hemşirelerin hem doktor hem hasta kahri çok oluyor

      Yorumla
    • Düşünen-Palyaço
      Düşünen-Palyaço
      +1 yıl

      Yok daha çok tekniker, pataloji fizyoterapi... Gibi

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Afferim koçum benim :D göster kendini :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

39

Cevap

25

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kimse seninle oynamak istemiyo, git kendi bahçene oyna

    0
    1 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Nerden anladın :)?

      Yorumla
  • AYSUehmedova
    AYSUehmedova Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ben 11 yaşındayım ama sizden daha çok bilgim var aşk ve hayat konusunda. Armyim biasım kookiem. Anti olsam lisanın antisi olurum

    0
    0 Yorumla
  • Finsternis
    Finsternis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 36%
    +1 yıl

    Bana sorabilirsin :)

    2
    35 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Öc almak istediğin , ama çok komik bir saka ile biri var mi ve ne yapmak isterdin:) ?

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Imm... Evet bir arkadaşım var, kız kıyafetleri ile sokakta gezdiğini görmek ilginç olabilirdi :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      İmkânsız :) sen kendi hayalinden bir plan?

      Ya da dur yaptığın en büyük komik sinsi bisey? :)

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Bir kız arkadaşıma hoşlandığı kişinin ağzından mektup yazmıştım :) neden böyle yaptım bilmiyorum, cok hainceydi :( kız boş yere umutlandı ve gidip onunla konuştu :/

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Vayyyy:)) seni hain :D bu çok kötüymüş ::)) peki sonuc

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Hoşlandığı çocuk arkadaşıma "hahaha noluyo l*n yürü git" dedi :( o an çok gülmüştüm ama artık hiç komik gelmiyor :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Çok gaddarsin :) bu tek kişilik bisey değil, suç ortakların var :D

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Nihahah ama benim sayemde arkadaşım bu umutsuz platonik aşktan kurtuldu :))

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Pes, gülüşe bak :D sinirlerimi bozdun konsantre olamıyorum :))

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Üzgünüm :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Fıkra bilir misin? Biliyorsan bir tane alayın:)

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Düşüneyim :))

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sure doldu :) ses kaydı yap türkü söyle :)

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Temel 60 katlı bir gökdelenden aşağıya düşmüş. 50-40-20-10-5-4-3-2 derken 1. kata geldiğinde aklından şu geçmiş : – Allahım sana şükürler olsun. Bu kata kadar ölmeden geldiysem zaten 1. kattan düşsemde ölmem :) sdfghjdfgh :)))))

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Hahaha :))) sesim çok kötü, size bu iskenceyi yapamam :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ses kayıt koyabiliyosan bir tane alırım :) fıkra çok güzeldi :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      ?
      .

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Ya o değilde, beni - leyen kız kim yahu :)) ne dedim de aa çok kırıldım sdfghjdfgh :))

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      +1 le esitledim ;) evet 7 saat sonra tekrar hoşgeldin neredeydin:)?

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Söyle bir şehri dolaştım, cafeleri barları gezdim, arkadaşlar çağırdı, cok ısrar ettiler kıramadım, yanlarına gidip Şereflendirdim onları falan filan öyle işte :)
      Tabi ki de tüm bunlar yalandı, uykum vardı gittim uyudum -_-

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Seni gidi karpuz :)

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Ne yapalım hayat işte :)))

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Nereliydin adın neydi ne is yapardin?

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Kayserili idim, adım merve idi, öğrenci idim. :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Lisemiydi, Kayseri de hava nasıl, merve kaç yaşında idi:)

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Lise, hava çok güzel, yaşım 18 :)

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Bir erkek daha +1 lemis beni :))) wuhuhuhuh 😻

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Deli :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bana Kayseriyi anlat?

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Huni getirin kafama takicam sdfghjdfgh :)

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Iklimi bozkırdır, bildiğimiz normal bir şehirdir :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Merkezindemi yasiyorsun dışında mi, bir gün gelsem gezdirir misin:)?

      Yorumla
    • Finsternis
      Finsternis
      +1 yıl

      Gezdiririm :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Nere var gezecek?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      ? .

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben düttüm sana oynamiyon sen benim kamyonumu kiydin

    0
    4 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kamyon merakın mi var?:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      heee hiç sorma :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      O zaman bul dinle , çıkı çıkı baba :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam eyvallah :D

      Yorumla
  • Nolemaniaa
    Nolemaniaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 63%
    +1 yıl

    Ben de geldim oyuna :) . Hadi sor bakalımm?

    0
    16 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Nolemaniaa ne, Naomi Campell mı :)?

      Yorumla
    • Nolemaniaa
      Nolemaniaa
      +1 yıl

      Hahaa bu sorunun geleceğini tahmin etmiştim :-)
      Aslına bakarsan çok uzun zamandır bu nicki kullaniyorum nerden aklıma geldi de buldum bilmiyorum. Oyle somut bir anlamı yok aslında sadece söylenişi hoş (:

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Nerden aklına geldiğini düşün :)? bekliyorum. Başka nerde kullaniyorsun?

      Yorumla
    • Nolemaniaa
      Nolemaniaa
      +1 yıl

      Sanırım bu nicki ilk başta 7. Sinifta bir oyun sitesine kayit olurken kullanmistim sonra bir aralar yine ayni nickle kizlar soruyor a 2kez daha üyelik acmistim ama kullanmayinca sifrelerini unuttuğum için daha sonra kullanamadım ^_^

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hafif kaçık mısın?:)

      Yorumla
    • Nolemaniaa
      Nolemaniaa
      +1 yıl

      Tabıyanlar öyle derler falan gibi klasik cumlelere girmicem. Evet cidden de öyleyim ama ruh halime göre değişir bazen biraz kaçık, bazen tam :-D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bugün komik bisey yasadin mi?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      ?
      ..

      Yorumla
    • Nolemaniaa
      Nolemaniaa
      +1 yıl

      Yoo hayır aksine fazlasıyla monotondu (:

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      tamam sana mesaj atiyordum :) öldün mü acaba diye :D

      Yorumla
    • Nolemaniaa
      Nolemaniaa
      +1 yıl

      Bir dizi izliyordum yorumu fark etmedim (:

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hangi dizi? Bu saatte

      Yorumla
    • Nolemaniaa
      Nolemaniaa
      +1 yıl

      The walking dead... tavsiye ederim. Benden bu kadar, iyi geceler (:

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hangi kanal, hangi günler, saati?

      Yorumla
    • Nolemaniaa
      Nolemaniaa
      +1 yıl

      Cnbc-e de veya e2 de rast gele bilirsin ama uzun zamandir vizyonda olan bir dizi ben bikac sezon geriden geldigim icin internetten izliyorum daha 2. Sezondayim

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Naomi :)

      Yorumla
  • nükleerpirasa
    nükleerpirasa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    oooo alırım bir dal

    0
    5 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Askerliğin ne zaman?

      Yorumla
    • nükleerpirasa
      nükleerpirasa
      +1 yıl

      valla üniversitem bir 4 yıla anca biticek (bitmezse okulla ilişiğim kesilicek zaten) sonrasında bir tecil çakıp bedelli beklerim diyorum

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bölüm ne? Bedelliye kapılma. Kısa donem olarak ta yapma. Subay ol

      Yorumla
    • nükleerpirasa
      nükleerpirasa
      +1 yıl

      ziraat mühendisliği okuyorum da yok ya subaylık falan bana göre şeyler değil pek. eğer bedelli çıkmazsa da ordu evi zorlarım bakalım daha çok var :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      İs bulamama durumuna yönelik subaylığı kaçırma derim. Belli bir seneden sonra memuriyete gecersin. Hadi kolay gelsin

      Yorumla
  • incicihatuuun
    incicihatuuun Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bana sor bsbdbdb

    1
    17 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      En komik hatıran:)?

      Yorumla
    • incicihatuuun
      incicihatuuun
      +1 yıl

      Benim hayatim komedi yaa :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bitane en kemiğinden sec :)

      Yorumla
    • incicihatuuun
      incicihatuuun
      +1 yıl

      Ben cok sakarim :D magzada dondugum tarafta bisey kirmistim :D yazik adam cikta diyemediydi :D daha 1 hafta once oldu bu olay :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Mağazanın biseyini mi :)

      Yorumla
    • incicihatuuun
      incicihatuuun
      +1 yıl

      Tabak, bardak , porselenler falan iste. d

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Vayyy :) 82 parxmca porselen setleri geldi aklıma :D

      Yorumla
    • incicihatuuun
      incicihatuuun
      +1 yıl

      Ahhscsja allahtanki onlardan 1 tane kirdim :D yoksa parasini odeyemezdim :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Süpersin :)

      Yorumla
    • incicihatuuun
      incicihatuuun
      +1 yıl

      Ben kactim :D grs.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      By ;)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Geldin mi:)

      Yorumla
    • incicihatuuun
      incicihatuuun
      +1 yıl

      Geldim :D de -1 yapan bagyan ozelden mesaj at bir konuscaz hsfsjsjdg

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Neyi cekemedi acaba, tahmin et:)? Hoşgeldin nerdeydin? :)

      Yorumla
    • incicihatuuun
      incicihatuuun
      +1 yıl

      Burdan boyle konusup gitcez mi anlamadim ki ben. d

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Öhüü:)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Pıst

      Yorumla
  • persepolis
    persepolis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    katılabiliyor muyuzz?

    1
    27 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Evet, bugün için önemli saydığın ne oldu? ( seni ilgilendiren)

      Yorumla
    • persepolis
      persepolis
      +1 yıl

      diyetimin ilk gününü başarıyla tamamladım ^^

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kaç kilosun?

      Yorumla
    • persepolis
      persepolis
      +1 yıl

      elli dört

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kadında ideal dediğim kilo budur.
      Boy?

      Yorumla
    • persepolis
      persepolis
      +1 yıl

      1.59 :(

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sabit tutacağım kilon 53. 49 dan aşağısı vücudun kalıcı hastalıklara yakalanma zayıflığı ve aşağısı ölüm tehlikesi.

      53 te kal.
      Anoreksia var mi sende?

      Yorumla
    • persepolis
      persepolis
      +1 yıl

      o dediğini ne bilmiyorum ama yoktur büyük ihtimal. 5 kilo versem yeterli olucak

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      O dedigim zayifta olsa kendini kilolu zannetmek. Neyse tavsiye etmem..

      Ne iş yapıyorsun, elektrik kesintisi sizde yaaadiniz mi? Sarz' on kacta kaç kalmıştı :)?

      Yorumla
    • persepolis
      persepolis
      +1 yıl

      hee yok o hastalıktan bende :Dd eveet yaşadık o kesintiyi valla bilmiyorum pek telefonla işim olmaz :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      PC den mi girdin?

      Yorumla
    • persepolis
      persepolis
      +1 yıl

      evet.. dizi seyrederken arada canım sıkılıyor diye bakıyorumm

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ne İa yapıyorsun, memleket?

      Yorumla
    • persepolis
      persepolis
      +1 yıl

      okuyorum.. İstanbul

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ne okuyordum? Soğuk bir kizmizin?
      Bana espiri yapsana?

      Yorumla
    • persepolis
      persepolis
      +1 yıl

      lise.. yerine göre soğuk davranırım.. espri içten gelen birşey yap diyince şıp diye yapılmaz ki :Ddd

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Yapılır, mesela adamın hanımı hastaymis, kendi de rahmetli :D :)))

      Yorumla
    • persepolis
      persepolis
      +1 yıl

      böyle saçma şeyler hoşuma gitmez ne gülmek ne böyle espri yapmak

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kendimi denedim, demek ki bende de yokmuş :)
      Tuttuğun takim?

      Yorumla
    • persepolis
      persepolis
      +1 yıl

      galatasaray

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Peki yöresel tuttuğun bir takim var mı, şehir takimi gibi?

      Yorumla
    • persepolis
      persepolis
      +1 yıl

      hayır

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      En sevdiğin şarkı? En sevdiğin renk? En sevdiğin şehir? Annenin en sevdiği şarki :) ? Son soru yeşillik

      Yorumla
    • persepolis
      persepolis
      +1 yıl

      cat steve - wild word , turkuz , bursa , annemin sevdiği şarkıda çav bella

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) baya çeşit oldu. Lise son mu?

      Yorumla
    • persepolis
      persepolis
      +1 yıl

      lise üç

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Daha 4 varmis

      Yorumla
  • 2ölümperisi
    2ölümperisi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    bana sor :D güzel soru olsun

    0
    24 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      En son izlediğim ya da en çok etkilendigin ask filmi?

      Yorumla
    • 2ölümperisi
      2ölümperisi
      +1 yıl

      hmm aşk filmi izlemiyorum

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Agladigin bir film :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Dunden en güzel ya da en tuhaf diyeceğin ne var?

      Yorumla
    • 2ölümperisi
      2ölümperisi
      +1 yıl

      ağladığım belirli film yok sadece filmlerde çok sevdiğim karakterler ölünce oturur ağlarım :D dünden en güzel olan şey çocukluk arkadasımı görmüş olmam :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Çocukken giydigin en komik elbise :) varsa koy :D

      Yorumla
    • 2ölümperisi
      2ölümperisi
      +1 yıl

      yok maalesef :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kaç çocuk isterdin :)

      Yorumla
    • 2ölümperisi
      2ölümperisi
      +1 yıl

      ikiz erkek çocugu yani ikiz :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Himm. Hain :) gelinleri haşlayacaksın değil mi :D oğlan bahane

      Yorumla
    • 2ölümperisi
      2ölümperisi
      +1 yıl

      ehehhhe olsun o kadar ya ama yok haşlamam gelinleri :)))

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kız niye istemedin:) çok mu kotu sana benzer yoksa? :)

      Yorumla
    • 2ölümperisi
      2ölümperisi
      +1 yıl

      aa yok canım ne biliyim işte ben erkek istiyorum kız da olabilir ama uğraşmak istemiyorum kız çocuklarıyla :D :D :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Eskiden oklavayla oğlan çocuğu çok dovermis analar:) babanın boyle anısı var mi :D

      Yorumla
    • 2ölümperisi
      2ölümperisi
      +1 yıl

      yok öyle bir anısı mı en azından bildiğim kadarıyla :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Capcanlı olsun, evde yoksa ara sor :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hani nerede cevap:)

      Yorumla
    • 2ölümperisi
      2ölümperisi
      +1 yıl

      hangi soruna cevap arıyorsun? :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Babaya sor kısmı :)

      Yorumla
    • 2ölümperisi
      2ölümperisi
      +1 yıl

      yok öyle bir anısı yaşamamış hiç :

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sordun muda:)

      Yorumla
    • 2ölümperisi
      2ölümperisi
      +1 yıl

      evet ya yaşamamış mutlu mutlu büyümüş ahaha

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) lastik ayakkabı giymiş mi sor, ayakkabının arka topuk kısmını kesip terlige çevirmiş mi :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Geldin mi?

      Yorumla
  • menaf21
    menaf21 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Buyur.. Ne öğrenmek istiyorsun?

    0
    7 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      En büyük idealin?

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Adam. gibi insanları tanımak...

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      İs güç ideali?

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      İşim gücüm var şükürler olsun.. Paramda iyi Allaha şükür fakat çıkaraız olabilecek insanları tanımak istiyorm !! Iyi günlerin degil zor vede kötü günlerin arkadaşını istiyorm !!!

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      İs neydi?

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      İki iş yapıyorm gündüz adliye sarayında kadrolu katiplik yapıyorm, geceleride taksim var onu işletiyorm ve çok şükür kazancım 4000binin altına inmiyo ve huzur arıyorm artık...

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Çok güzel aferim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sorabilirsin kardeşim :)

    0
    2 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Unuttum arada kaynadin :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Rumuzun ne?

      Yorumla
  • KREMALIBISKUVI
    KREMALIBISKUVI Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 34%
    +1 yıl

    Bana da :(

    0
    9 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) geldim ne sorsam?

      Yorumla
    • KREMALIBISKUVI
      KREMALIBISKUVI
      +1 yıl

      Soru bu muydu :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Adın?

      Yorumla
    • KREMALIBISKUVI
      KREMALIBISKUVI
      +1 yıl

      daha önce sorulmamış birşey sor bana ;)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sorsam mi sormasam mi diye düşündüğüm bir soru var :) kizabilirsin?

      Yorumla
    • KREMALIBISKUVI
      KREMALIBISKUVI
      +1 yıl

      denemeden bilemezsin

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Mesajda sorcam :)

      Yorumla
    • uykuyokki
      uykuyokki
      +1 yıl

      Bende sorabilirmiyim:)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Özelse, msjla sor.

      Yorumla
  • Emir_1903
    Emir_1903 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 52%
    +1 yıl

    Sor bana :)

    0
    3 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Seni unuttuk :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hangi takim?

      Yorumla
    • Emir_1903
      Emir_1903
      +1 yıl

      Sence :) ÖLÜMÜNE BEŞİKTAŞ <3

      Yorumla
  • idarecikraliçe35
    idarecikraliçe35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    haydi sor bakalım :)

    0
    9 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Herkes geldi sabahtan bu yana, sen neredeydin:)?

      Yorumla
    • idarecikraliçe35
      idarecikraliçe35
      +1 yıl

      temizlik yapıyordum :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Tahmin ettim zaten :) derinlemesine mi yüzünden mi aldın sadece tozları:)

      Yorumla
    • idarecikraliçe35
      idarecikraliçe35
      +1 yıl

      Normal günlük temizlik ya bahar temizliğine girmedim daha henüz :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Daha yeni yazıyor cevabi :)

      Yorumla
    • idarecikraliçe35
      idarecikraliçe35
      +1 yıl

      Maalesef müsait değildim dun girmedim hic o yüzden :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      En son buraya soruya cevap verdikten sonra ne isin cikmisti

      Yorumla
    • idarecikraliçe35
      idarecikraliçe35
      +1 yıl

      Tam net hatirlamiyorum ama sanirim arkadasimla konusmustum :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Çen çen çen :)

      Yorumla
  • DarkNezz
    DarkNezz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 30%
    +1 yıl

    Bana Sor :)

    0
    3 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sınavı kazandin mi?

      Yorumla
    • DarkNezz
      DarkNezz
      +1 yıl

      382 'yle evet.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Yazdin mi bir yer?

      Yorumla
  • huysuzvircin
    huysuzvircin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 68%
    +1 yıl

    Bana sor :D

    0
    7 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Aksama yemek ne yapılıyor?

      Yorumla
    • huysuzvircin
      huysuzvircin
      +1 yıl

      Pizza :(

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Afiyet olsun ;)

      Yorumla
    • huysuzvircin
      huysuzvircin
      +1 yıl

      Ö. d

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ö. d?

      Yorumla
    • huysuzvircin
      huysuzvircin
      +1 yıl

      Raul meireles dirt kuyt

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Güle güle

      Yorumla
  • piskopatımsı
    piskopatımsı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 74%
    +1 yıl

    banadaa sorr :D

    0
    14 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Rumuzun ne:)?

      Yorumla
    • piskopatımsı
      piskopatımsı
      +1 yıl

      açtım bak :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Neden saklanmıştın:)?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kaçtı :)

      Yorumla
    • piskopatımsı
      piskopatımsı
      +1 yıl

      bilmiyorum ki alışkanlıktan galiba :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hadi gizli olarak sorduğunda özel bir soruyu yaz, itiraf?:)

      Yorumla
    • piskopatımsı
      piskopatımsı
      +1 yıl

      nasıl yani tam anlamadım D:

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Gizli kullanıcı olarak sordugun özel bir soru ne vardı :)

      Yorumla
    • piskopatımsı
      piskopatımsı
      +1 yıl

      yok ki ya hep saçma şeyler sormuşum sevgilim neden böyledir sevgilime ne alsamdır ya da eğitimle ilgili felan hiç ilgi çekici değil ahah :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) derdin ne diye sorsam?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      ?
      .

      Yorumla
    • piskopatımsı
      piskopatımsı
      +1 yıl

      dert çok ama Allaha şükür öyle :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      22 saat sonra?

      Yorumla
    • piskopatımsı
      piskopatımsı
      +1 yıl

      giremedim dün :/

      Yorumla
  • Kankipankitoşkum
    Kankipankitoşkum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 35%
    +1 yıl

    Gönder Gelsin :D

    0
    4 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Yaptığın en büyük iyilik?

      Yorumla
    • Kankipankitoşkum
      Kankipankitoşkum
      +1 yıl

      Millete Her Zaman İyi Niyetli davranmam buda Benim En Büyük İyiligim

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Aferim ;)

      Yorumla
    • Kankipankitoşkum
      Kankipankitoşkum
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Neyse ben xperimi alıp kaçıyorum :D

    0
    7 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bugün canini sıkan ne vardı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok şey vardı, başta savcı olayı ve elektrik kesintisi.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Evet savcı olayı daha önemli.
      Kisisele gelelim. Elektrik kesilince ne sorun yaşasın ya da neler?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilgisayar çizim kursuna gittim 1 saat yürüyerek yağmurda, elektrik kesintisiden dolayı ders iptal oldu 1 saat yağmurda geri yürüdüm.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :))
      Gitmisken bir alo diyemediniz mi deseydin gelen birilerine :) ya da tek sen miydin gidecek?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben gitmeden 5 dakika önce kesildi elektrikler.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sans

      Yorumla
  • Bayan2020
    Bayan2020 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Konuşalim mi shjdjx uyumayan varsa

    0
    0 Yorumla
  • 34caramel34
    34caramel34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 48%
    +1 yıl

    BANA SOR :)

    0
    0 Yorumla
  • kelebek04
    kelebek04 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 44%
    +1 yıl

    hadi bana da sor

    0
    0 Yorumla
  • Sorduğumşey
    Sorduğumşey Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sor bakalım

    0
    24 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Dun sorduk soruyu, nerdeydin?:)

      Yorumla
    • Sorduğumşey
      Sorduğumşey
      +1 yıl

      Dün yoktum bugün varım önemli olan bu :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Cezalisin, bir itirafta bulun, basit olmasın:)?

      Yorumla
    • Sorduğumşey
      Sorduğumşey
      +1 yıl

      Az önce sınavım vardı yetişemedim ve bunu aileme söyleyemiyorum :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Yuh. Ne sınavı?

      Yorumla
    • Sorduğumşey
      Sorduğumşey
      +1 yıl

      Vizelerim başladı da bugün en olmayacak yerde sanki biri ayarlamış gibi trafik oldu ve yetişemedim hoca da beni almadı zaten

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kotu olmuş, bolum ne?
      Hocayla gorusmeni tavsiye ederim. İyi niyetli ise sınav yapar sana

      Yorumla
    • Sorduğumşey
      Sorduğumşey
      +1 yıl

      Hemşirelik. Görüştüm rapor alırsam ve rapor kabul edilirse yaparmış rapor almaya gidiyorum :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Afferim akil küpü, o sınava girilecek :)

      Yorumla
    • Sorduğumşey
      Sorduğumşey
      +1 yıl

      Inşallah :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Yoldamisin?

      Yorumla
    • Sorduğumşey
      Sorduğumşey
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Nerden nereye semt?

      Yorumla
    • Sorduğumşey
      Sorduğumşey
      +1 yıl

      Üsküdar'dan Maltepeye

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Uskudari iyi bilir misin?

      Yorumla
    • Sorduğumşey
      Sorduğumşey
      +1 yıl

      Eh işte pek sayılmaz

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bir yer sorcaktim biler misin acaba :)?

      Yorumla
    • Sorduğumşey
      Sorduğumşey
      +1 yıl

      Sor bakalım

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Şeyh sait caddesi mi ne boyle bir yer var mı uskudarda

      Yorumla
    • Sorduğumşey
      Sorduğumşey
      +1 yıl

      Var sanırım

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) navigasyon sıfır

      Yorumla
    • Sorduğumşey
      Sorduğumşey
      +1 yıl

      Bir Google değiliz sonuçta :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Rapor noldu?

      Yorumla
    • Sorduğumşey
      Sorduğumşey
      +1 yıl

      Aldım raporu yarın teslim edicem hayırlısıyla :)

      Yorumla
  • Qudshack
    Qudshack Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    haydi sor sor

    0
    6 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      En zor soyleyemedigin kelime :)?

      Yorumla
    • Qudshack
      Qudshack
      +1 yıl

      sergüzeşt

      Yorumla
    • Qudshack
      Qudshack
      +1 yıl

      sergüjet falan diyom z ş karışıyo faln :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      ?

      .

      Yorumla
    • Qudshack
      Qudshack
      +1 yıl

      diyom ya sergüzeşt / en zor söyleyemediğim kelime

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      İyiymis;)

      Yorumla
  • lüllüoğlu
    lüllüoğlu Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Hazır değilim.

    0
    12 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Himm. Lüllüoğlu soyad mi?

      Yorumla
    • lüllüoğlu
      lüllüoğlu
      +1 yıl

      Hayır

      Yorumla
    • lüllüoğlu
      lüllüoğlu
      +1 yıl

      Soru hakkını kullandın haha soru sırası bende. Yaş doğrumu

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ne anlqmq geliyor:)?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Degil. Yanlış girenlerdenim32:)

      Yorumla
    • lüllüoğlu
      lüllüoğlu
      +1 yıl

      Profildeki sensen saçlar süper. senin yaşıtların kel aynak gibi olmuş. Du tüküreyim nazar değmesin :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Benim orijinal :) MaşaAllah mi oluyor o tükürük :)?

      Yorumla
    • lüllüoğlu
      lüllüoğlu
      +1 yıl

      Maşaallah değil maaşallah

      Yorumla
    • lüllüoğlu
      lüllüoğlu
      +1 yıl

      Evet hemde takviyeli tükürdüm kem göz falan kalmadı :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) sen nerelisin

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      ?
      ..

      Yorumla
    • lüllüoğlu
      lüllüoğlu
      +1 yıl

      İstanbul

      Yorumla
  • butterfingered
    butterfingered Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sorabilirsin?

    0
    16 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Adın?
      Nerelisin?
      Ciddi bir beraberliğin varmı?
      Ne is yaparsın?
      Çeyizin hazır mi :)?
      Kaç kez istemeye geldiler seni :)?
      Hayattan değil Allah' tan istediğin neler var?
      Evin kaç numarasının?
      Üstteki sordugum sorudan önce olsun:) evli bekar?
      Derdin ne senin :)?

      İlk defa boyle lüzumsuz biseyler sordum maksat neşe olsun;)

      Yorumla
    • butterfingered
      butterfingered
      +1 yıl

      Hira
      İzmir
      yok
      öğrenciyim
      çeyiz muhabbetinden nefret ederim
      hiç (daha 18 yaşındayım ne istemesi )
      biraz huzur ve mutluluk fena olmazdı
      bekar
      2
      -

      :) :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Orada 18 yazıyor, herhalde evde kaldı zannettim :))

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Yok 27 ,27:D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Geldin mi?

      Yorumla
    • butterfingered
      butterfingered
      +1 yıl

      anlamadım

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Gelmişsin:) neredeydin?

      Yorumla
    • butterfingered
      butterfingered
      +1 yıl

      arkadaşımla konuşuyordum

      Yorumla
    • butterfingered
      butterfingered
      +1 yıl

      oyun devam ediyor mu?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      4 saattir yokmuşsun , merak ettim? Durum nasıl?

      Yorumla
    • butterfingered
      butterfingered
      +1 yıl

      iyi :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Konistugun arkadaş neyin? Man/woman?

      Yorumla
    • butterfingered
      butterfingered
      +1 yıl

      man

      Yorumla
    • butterfingered
      butterfingered
      +1 yıl

      yanlış oldu aslında boy daha uygun :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Normal, özel :)?

      Yorumla
    • butterfingered
      butterfingered
      +1 yıl

      normal

      Yorumla
  • mmerveeg
    mmerveeg Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    banada sor

    0
    15 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bekledigin en tatlı hayal?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      ?
      ..

      Yorumla
    • mmerveeg
      mmerveeg
      +1 yıl

      baska soru alabilir miyim acaba

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Olur, sene kaynana ile gecinebilecek birimisin :))?

      Yorumla
    • mmerveeg
      mmerveeg
      +1 yıl

      iyi davranirsa tabiki ama cirkinlesirse her turlu cirkeflesirim :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :D kirpiklerinin altında uysal olmayan bir benlik var

      Yorumla
    • mmerveeg
      mmerveeg
      +1 yıl

      kesinlikle :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Var mi ciddi bir durum?

      Yorumla
    • mmerveeg
      mmerveeg
      +1 yıl

      var ama daha kayınvalideyle tanışmadık :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Dini inancın?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Eee :)

      Yorumla
    • mmerveeg
      mmerveeg
      +1 yıl

      Elhamdülillah müslümanım

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Orda misin :)?

      Yorumla
    • mmerveeg
      mmerveeg
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      tamam

      Yorumla
  • kucukprens17
    kucukprens17 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yes lütfen :)

    0
    2 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kuchkprensin bir prensliği var mi :)

      Yorumla
    • kucukprens17
      kucukprens17
      +1 yıl

      Evet kendi gezegeni var kendisinin ve o gezegende özenle koruduğu bir Gül'ü var ki tabiki bunların hepsi metafor
      Küçükprens aslında anlamasını bilen yetişkinlere çokşey anlatıyor

      Yorumla
  • Beyaz_Gece
    Beyaz_Gece Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Bana sor, bakalım.

    0
    2 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Beyaz geceden kastettigin nedir?

      Yorumla
    • Beyaz_Gece
      Beyaz_Gece
      +1 yıl

      Dostoyevski'nin Beyaz Geceler adlı kısa romanından çok etkilendiğim için kullanırım. Rusya'da beyaz geceler yaşanır. Hava hiç kararmadan geçen günler vardır.

      Yorumla
  • Laviiin66
    Laviiin66 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Bana sor :)

    0
    9 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Adın?

      Yorumla
    • Laviiin66
      Laviiin66
      +1 yıl

      Baska sor 😂

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Olmaz, pas geçme hakkin yok :) herkes dürüstçe konuştu sende soyle;)

      Yorumla
    • Laviiin66
      Laviiin66
      +1 yıl

      Lale

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Lale Devri harflerinin ilk harflerinden bir siir yazmıştım. Simdi arasam bulamam :) adını neden saklamak istedin?

      Yorumla
    • Laviiin66
      Laviiin66
      +1 yıl

      Gereksiz buluyorum neyse :) bulunca yazardin :p

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      L ebriz olur gonul vuslat baharindayken,
      A bu hayat olur muhabbet dil bal tadindayken
      L utuf olur soz, oz; tertemiz ve saf ise
      E vlâdir boylesi, ruh erdemli ve guzelse

      D unya, ednâ kelimesinden gelir, pek asagidir
      E zâsi belki tahayyulsuz, dayanmasi dahi kahirdir
      V akitli vakitsiz isyan etmemeli, sitem dusmemeli dile
      R azi olunmali; kader kendi iradenledir
      İ nziva yakismaz cana, her olumsuzluk artı guzelligiyledir

      20.04.2007 cuma

      Yorumla
    • Laviiin66
      Laviiin66
      +1 yıl

      Vay beee tarihee bakkkk. Col guzel bunlari yazip tarih atip saklamak. Tesekkurler zahmet edip yazmissin buraya :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Her satirda nasihat ve güzellik içermesi çok dikkat ettiğim bir durum, yüzlercesi var ;)

      Yorumla
  • esmer_01
    esmer_01 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    sor :)

    0
    10 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sabahtan kalktin su saate kadar neler yaptın hepsini istiyorum:)?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Eee?

      Yorumla
    • esmer_01
      esmer_01
      +1 yıl

      uyandım :) elimi yüzümü yıkadım kahvaltı ettim sonra oturdum oturdum oturdum sonra tarih çalıstım biraz sonra arkadasımla tlfnda konustuk bayagı şimdide ks de takılıyorum :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Çok oturdun gibi geldi :)
      Çaldıran savaşı kimler arasında oldu ve kaç tarihinde?:) sakin kopya cekiyim deme

      Yorumla
    • esmer_01
      esmer_01
      +1 yıl

      ona calısmadım ya orta asyada kurulan iilk türk devletleri felan calıstım:)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      1514/çaldıran ovasında. Sanırım Osmanlı ve Bizans

      Yorumla
    • esmer_01
      esmer_01
      +1 yıl

      orta asyada kurulan ilk türk devlet hangisi ve orta asyada kurulan ilk müslüman türk devleti hangisi? :) sende kopya cekmee

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Tolunoğulları diye hatirliyorum ilk Türk devleti mi ilk muslumanmi okadarini unuttum:) cadısın:))

      Yorumla
    • esmer_01
      esmer_01
      +1 yıl

      orta asya da kurulan ilk devlet asya hun devlet ilk kurulan müslüman devlet ise karahanlılar. tolunogulları mısırda kurulan ilk müslüman devlet

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Karahanlilar " ilk kurulan " müslüman devlet değildir, daha sonra müslüman olmuş ve tarihe ilk müslüman Türk devleti olarak geçmiştir.

      Tarih zayıf mi:)?

      Yorumla
  • _Vadi_
    _Vadi_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Sor bakim :)

    0
    5 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Resmi kim çekti:)?

      Yorumla
    • _Vadi_
      _Vadi_
      +1 yıl

      Haha kiz kardesim niye :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ne is yapıyorsun :) dilin uzunmus :))

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      ?
      .

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kaçış o kaçış :)

      Yorumla
  • Gelgorhalimizi
    Gelgorhalimizi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Haydı sor sor

    0
    2 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Canlı bir kaza gördün mu?

      Etkisi noldu

      Yorumla
    • Gelgorhalimizi
      Gelgorhalimizi
      +1 yıl

      cok kaza gordum canlı canlı 2 hafta once kendımde geçirdim kaza taksiyle kafa kafaya çarptık :) pek etkisi olmadı :)

      Yorumla
  • ismail33
    ismail33 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 70
    +1 yıl

    Bana Sor

    0
    7 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      İstanbuldan kız alınır mi:))?

      Yorumla
    • ismail33
      ismail33
      +1 yıl

      genelleme yapmak yanlış olur :) uygun birisiyse alınır :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sence? Kisisellestir :)

      Yorumla
    • ismail33
      ismail33
      +1 yıl

      illa kötü önyargılı insan edecen beni. evet la :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sen aldın mi?

      Yorumla
    • ismail33
      ismail33
      +1 yıl

      yok. bekarım ben

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hadi hayirlisi

      Yorumla
  • Jesssi
    Jesssi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    burcun ne

    0
    7 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Gergedan

      Yorumla
    • Jesssi
      Jesssi
      +1 yıl

      kendini mi tanıttın :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Yok, hic birine uymuyorum :) gergedanlar soru sormaz.
      Bu arada ilk defa kizmadim sanslisin :)

      Yorumla
    • Jesssi
      Jesssi
      +1 yıl

      kızsanda sorun çıkmazdı zaten

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kizdim:)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) nerdesin?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Orda misin?

      Yorumla
  • Lanaaaaaa
    Lanaaaaaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sor bana :d

    1
    7 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Keyfin nasıl?

      Yorumla
    • Lanaaaaaa
      Lanaaaaaa
      +1 yıl

      10 saniyede bir ruh halimin değişmesi dışında, iyiyim lsdkfld

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Su an nasılsın, o an nasılsın:)? Değişik misin?

      Yorumla
    • Lanaaaaaa
      Lanaaaaaa
      +1 yıl

      5 dakika önce mutsuzdum şimdi mutluyum :D
      Bu arada eksi veren şahıs teşekkür ederim :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Vay kokana dicem :) düşmanın mi yoksa eksici:)?

      Yorumla
    • Lanaaaaaa
      Lanaaaaaa
      +1 yıl

      Bilmiyorum :))

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Neyle mesgulsün?

      Yorumla
  • derinsolmaz
    derinsolmaz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    bana sor :D

    0
    8 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Nerelisin?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      EE?

      Yorumla
    • derinsolmaz
      derinsolmaz
      +1 yıl

      unutmusum cevap vermeyi konyaliyim

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Aklıma o geldi :))) hadi bil ne geldi :D

      Yorumla
    • derinsolmaz
      derinsolmaz
      +1 yıl

      gonya yolunda gonya mı :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Heye :) çok orijinal olmuş, stres atmaya birebir :) alindin mi?

      Yorumla
    • derinsolmaz
      derinsolmaz
      +1 yıl

      yok ya ne alınıcam :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Adıne ne?

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    buyur biraderim..

    0
    5 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Geç kaldin, ayıp ettin

      Yorumla
    • majestetuncay
      majestetuncay
      +1 yıl

      olsun biraderim başka bir zaman inş ;)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      İs güç ask meşk durumları nasıl, Kalık mi kaldin al soru sana;)

      Yorumla
    • majestetuncay
      majestetuncay
      +1 yıl

      saygısız ve seviyesiz insanları sevmiyorum..

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Buradaki en saygılı insanlardanim diyebilirim. Birader' im lafina istinaden di soru, ama yanlış algilamisim abisi.
      İyi günler.

      Yorumla
  • Oguzhan011
    Oguzhan011 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    BANA SOR

    0
    3 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ugradtigin ne var? Müzik sanat is?

      Yorumla
    • Oguzhan011
      Oguzhan011
      +1 yıl

      Kesinlikle Müzik :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Uyu uyan gece yaz :) ayıb oldu bu

      Yorumla
  • bsraszgn
    bsraszgn Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Sor bakalım :D

    0
    4 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Tehlikeli bir güzel olmalısın, doğru mu?

      Yorumla
    • bsraszgn
      bsraszgn
      +1 yıl

      Doğrudur :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Tehlike oranı ne :)

      Yorumla
    • bsraszgn
      bsraszgn
      +1 yıl

      Bilemiyorum. Çok iyi bir insanim ben ya sadece bana bulaşmayin yeter :D

      Yorumla
  • evilwoman
    evilwoman Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sor bakalım

    0
    15 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Evlilik teklifi aldın mi?

      Yorumla
    • evilwoman
      evilwoman
      +1 yıl

      Evet aldım

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ne zaman, nerede, basıldı, eden lüzumsuz mu iyi bıro mo, cevap ne oldu:)?

      Yorumla
    • evilwoman
      evilwoman
      +1 yıl

      Yılbaşındaydık arkadaşlarla buluştuk ilkokul arkadaşim 00.00 da teklif etti cevap hayırdi aslında çok romantti amma olmadı

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Cükulata almismiydi?

      Yorumla
    • evilwoman
      evilwoman
      +1 yıl

      Tek taş bilen vardı ahahah

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Olay nasıl gelişti?

      Yorumla
    • evilwoman
      evilwoman
      +1 yıl

      Döndüm kaldım ben sonra zaman ver dedim çünkü etrafta en az 100 kişi var ve hepsi bize bakıyordu rezil etmek istemedim çocuğu ertesi gun buluştuk olmaz felan dedim kibarca oda tamam dedi öyle yani

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hayır demendeki nedenler?

      Yorumla
    • evilwoman
      evilwoman
      +1 yıl

      Sevmiyodum yani arkadaşım o benim hiç o gözle bakmadım ona ben bide saplantılı biri biraz o yüzden

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bitane mi teklif aldın , arada bir kaç daha oldu mu:)?

      Yorumla
    • evilwoman
      evilwoman
      +1 yıl

      Aldım iki tane toplam işte bir tanesinde denizdeydi akşam oturuyorum geldi benle evlenir misin dedibende hayır dedim

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Höst demedin mi:)

      Yorumla
    • evilwoman
      evilwoman
      +1 yıl

      bir yavaş gel hayvan demiş olabilirim ama o sayılır mı?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Höst kibar olurdu, sen direk dalmışsın :)

      Yorumla
  • isimsizuye12345
    isimsizuye12345 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    bana da sor)))

    0
    4 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Valla göremedim arada seni :)

      Yorumla
    • isimsizuye12345
      isimsizuye12345
      +1 yıl

      Bilemedim goremedim aahhahaha))))))

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      E nasılsın yeğen?

      Yorumla
    • isimsizuye12345
      isimsizuye12345
      +1 yıl

      Yas gercekten 30sa sen nasilsin abi ben iyiyim. Eger yas 30degilse sen nasilsin kardes)))))

      Yorumla
  • Jösüiperdu
    Jösüiperdu Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Sor bakim

    0
    4 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      En son yaptığın kötülük?

      Yorumla
    • Jösüiperdu
      Jösüiperdu
      +1 yıl

      Arkadaşın sigara paketini çaldım hala mal mal arıyo :D:D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Vay hain :(

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Gulecektim :)

      Yorumla
  • belemircc
    belemircc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    sor bana

    0
    19 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ok mu atiyorsun sen?:)

      Yorumla
    • belemircc
      belemircc
      +1 yıl

      evet yeni başladım 1 ay falan anca oldu :))

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ok yanlış birine saplandı mi hic :)

      Yorumla
    • belemircc
      belemircc
      +1 yıl

      karşımda insan yok ki :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Spor olsun diye mi yoksa arttıkça kimleri vurmuş oluyorsun:)?

      Yorumla
    • belemircc
      belemircc
      +1 yıl

      spor ve hobi olsun diye :))

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Nasıl heves ettin :)?

      Yorumla
    • belemircc
      belemircc
      +1 yıl

      çocukluk hayalim :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Başka ne var çocukluk hayalin?

      Yorumla
    • belemircc
      belemircc
      +1 yıl

      kitap çıkarmak dünyayı dolaşmak insanlığa yararlı bir şeyler bırakmak

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Cimri misin?

      Yorumla
    • belemircc
      belemircc
      +1 yıl

      bazı konularda

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Mesela?

      Yorumla
    • belemircc
      belemircc
      +1 yıl

      dışarda kolay kolay yemek yemem ama kitaba ve filme servet yatırabilirim

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Himm. Derin misin?

      Yorumla
    • belemircc
      belemircc
      +1 yıl

      derin drken

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Karakter?

      Yorumla
    • belemircc
      belemircc
      +1 yıl

      çok çocuk gibi olduğumu söylerler :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Derinlik dedim çocukluğu indin:))

      Yorumla
  • barbelle
    barbelle Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Evet evet sor:)

    0
    7 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      En sevdiğin uç şeyi şöyle?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      çok düşündün :)

      Yorumla
    • barbelle
      barbelle
      +1 yıl

      1-Allah 2-Ailem 3-Melike :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Melike?

      Yorumla
    • barbelle
      barbelle
      +1 yıl

      Arkadaşım hatta kardeşim dediğim biri

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Himm. Çok iyi.

      Hava nasıl? Neden evdesin:)?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kayboldun?

      Yorumla
  • Patiçekenkediii
    Patiçekenkediii Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sorabilirsin :》

    0
    45 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Rumuzun hikayesi :)?

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      Valla hikayesi yok aklıma geldi birden yazdım :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Saçların orijinal rengi?

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      Hayır :):)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ne is yaparsın, nasıl bir karaktere sahip sin?
      Asıl rengi ne?

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      Asıl rengi açık kahveydi isim yok daha benim karakter olarak çok iyiyimdir çok duygusalımdır :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Nerelisin?

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      Çanakkale :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Himm.
      İç anadoludan o tarafa sehitlige kadar gittim, burası hangi ülke hissine kapıldım :) çanakkale güzel yer..

      Neresi?

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      Ama ben almanyada yaşıyorum Gelibolu :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Himm:) o halde bana tavsiye ver. Almanca öğrenmek için kendi basıma nasıl calisabilirim. Önce kelime mi ezberleyim napayim? :)

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      Ben de pek bilmiyorum ama çok az biliyorum hem Kursa da gitmedim :):)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Geç mi gittin oraya

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      Yok 15 yaşında gittim yani oraya pek kafam basmıyor almancaya ingilizce biliyorum :):)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Herhavuzundibiaynı?

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      Haha :d

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      :):)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Almanyanin neresi :)

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      berlin :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Himm , evet bizim köyün aşağısı :D

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      aa öylemi :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Tabi ki:)/pisikletle çok geçtim sizin ordan :D kahverengi saçlı sümüklü bir kız goruyodum hep :))

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      hahaha :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sorumuzu bir kör olası gudubet eksilemiş :)

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      aaa kim bu :D

      Yorumla
    • handsome_men34
      handsome_men34
      +1 yıl

      Cok uzamadimi muhabbet?

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      @handsome_men34 muhabbet değil :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Öhü :)

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      öhü mü :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      He:)

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      peki :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ne is yapiyordun :)
      Was machen Sie da Unternehmen? :D

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      Ich bin auf die gastgeberin kurse gehen :D hadi anla bakayım :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Tek tek gelin :))

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      haahah :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hostes

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      nerden anladın :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ich habe meine Zeit:)

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      Wo? :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Türkçeye geçelim :) hostes mi olacaksın?

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      kurslara gidiyorum evet :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Baban pilot mu:)?

      Yorumla
    • Patiçekenkediii
      Patiçekenkediii
      +1 yıl

      hayır :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sen nasıl heves ettin?

      Yorumla
  • Eleroza
    Eleroza Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Hani bana

    0
    2 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Okul mu iş mi?

      Yorumla
    • Eleroza
      Eleroza
      +1 yıl

      Okul tabiki

      Yorumla
  • hazardoğa
    hazardoğa Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Sor bakayım^^

    0
    23 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Adini değiştirecek olsan hangi ismi secerdin?

      Yorumla
    • hazardoğa
      hazardoğa
      +1 yıl

      Değiştirmek istemezdim.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Himm, peki bogasin geldiği biri var mi :)?

      Yorumla
    • hazardoğa
      hazardoğa
      +1 yıl

      Arada oluyor ,)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Nasıl birisin :)?

      Yorumla
    • hazardoğa
      hazardoğa
      +1 yıl

      İnatçı, karamsar, gıcık :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Himm, kaç kilosun :)

      Yorumla
    • hazardoğa
      hazardoğa
      +1 yıl

      60.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      İdealin yukarısı mi aşağısı mi , boy :)?

      Yorumla
    • hazardoğa
      hazardoğa
      +1 yıl

      Bilmem ki. 1.73

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Güzel, çirkin?

      Yorumla
    • hazardoğa
      hazardoğa
      +1 yıl

      Normal.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Profilde görelim?

      Yorumla
    • hazardoğa
      hazardoğa
      +1 yıl

      Değiştiremem şimdi hiç.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) küçük resimde dolunay ve tepeler gibi zannettim profil resmini :)))

      Yorumla
    • hazardoğa
      hazardoğa
      +1 yıl

      Yok artık :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Cepte öyle duruyor küçük dairede bir resim. Fonda dolunay :) önünde iki gölgelenmis tepe :D

      Yorumla
    • hazardoğa
      hazardoğa
      +1 yıl

      Ben de mobildeyim de hiç benzetmedim ,)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hayal gücüm romantik :) cikti

      Yorumla
    • hazardoğa
      hazardoğa
      +1 yıl

      Olabilir ,)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Boy daha uzar mi :) uzunsun

      Yorumla
    • hazardoğa
      hazardoğa
      +1 yıl

      Zannetmiyorum pek

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) merak ettim

      Yorumla
  • asdfghjkwq
    asdfghjkwq Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 458 cevap paylaştı.

    BANA SOR

    0
    27 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bizimle bir sırrını paylassan, bu ne olurdu? En masumu :)

      Yorumla
    • asdfghjkwq
      asdfghjkwq
      +1 yıl

      nenemin su bardağına tükürmüştüm

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Yuh, neden

      Yorumla
    • asdfghjkwq
      asdfghjkwq
      +1 yıl

      bana kızmıştı bende ona kızmıştım küçüükken

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :)) cadısın

      Yorumla
    • asdfghjkwq
      asdfghjkwq
      +1 yıl

      ben mi yok ya melek gibiyim

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      tamam degissin soru ;) aile kaç kardeş , en melek kim :D

      Yorumla
    • asdfghjkwq
      asdfghjkwq
      +1 yıl

      en melek ben tekim

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kardeş yok mu

      Yorumla
    • asdfghjkwq
      asdfghjkwq
      +1 yıl

      hayır

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      O zaman melek cadı :) sın.

      Şöyle kaç kişinin canini yaktin :D

      Yorumla
    • asdfghjkwq
      asdfghjkwq
      +1 yıl

      hiç

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Gelecek hayallerin?

      Yorumla
    • asdfghjkwq
      asdfghjkwq
      +1 yıl

      yaşamak sadece yaşamak

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      İs güç meslek hayaalin?

      Yorumla
    • asdfghjkwq
      asdfghjkwq
      +1 yıl

      öğrenci haylim mimarlık

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      İç dış :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      ?
      ..

      Yorumla
    • asdfghjkwq
      asdfghjkwq
      +1 yıl

      iç..

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hayal gücün super mi?

      Yorumla
    • asdfghjkwq
      asdfghjkwq
      +1 yıl

      yani

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kumdan 1000 odalı Aksaray yapacak kadar var mi:))?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      ?
      ...

      Yorumla
    • asdfghjkwq
      asdfghjkwq
      +1 yıl

      daha fazlası

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Yaptigin bir çizimin resmini görüşe koy :) görelim.

      Yorumla
    • asdfghjkwq
      asdfghjkwq
      +1 yıl

      ben çizim yapmam

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ben Adami yerim gibi oldu bu , korktum :/

      Yorumla
  • zarokêdîn
    zarokêdîn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sor bana :)

    0
    2 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      En gizli sırrın?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      ?
      ..

      Yorumla
  • dağdaninme
    dağdaninme Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    bana sor

    0
    3 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      En büyük derdin?

      Yorumla
    • dağdaninme
      dağdaninme
      +1 yıl

      çok şükür hastalığım falan yokta ama ne yaptıysam şu bacaklarımı kalınlaştıramıyorum ve buna bayağı canım sıkılıyor

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Rumuz pembe, bay mi bayan mi resme de bakıp bisey diyemezdim:)

      Bacakları kalinlastirmanin tek yolu koşu ve mümkünse kumsalda.

      Düz alan ya da parklarda koşu belki bir kaç tur fazla atabikirsin, ama kumsalda çalışana kadar belki bir hafta tekgidis tek geliş yanı bir tur yeterli. Çünkü kumsal kasları çok fazla gerer. Dinlenmek için oturursun uuklarsin. Kalktığında direk yığılır kalorsin. ayaklar tutmaz. Buna dikkat et. Koşu yaparsan önce alistir

      Yorumla
  • Şımarıkqueen
    Şımarıkqueen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sor banaaaa

    0
    8 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Queen nedir bakmayim sen şöyle :) venicinsimarik?

      Yorumla
    • Şımarıkqueen
      Şımarıkqueen
      +1 yıl

      Yok kanki kraliçe demek

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Kankiler tepelesin seni:) simdi napiyorsun? nerdesin?

      Yorumla
    • Şımarıkqueen
      Şımarıkqueen
      +1 yıl

      Evdeyim oturuyom öyle müzik dinliyom

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Evin manzarası nasıl bir resim koy:)

      Yorumla
    • Şımarıkqueen
      Şımarıkqueen
      +1 yıl

      Valla hiç uğraşamıycam

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) uyuşuk

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ne is yapıyorsun?

      Yorumla
  • TURKajan
    TURKajan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Sor bakalım :)

    0
    4 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bugün karlı mi geçti zararlı mi?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hatırlamak istemediğin birşey?

      Yorumla
    • TURKajan
      TURKajan
      +1 yıl

      Hatırlamak istemediğim şeyi hatırlattığın için sağol.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) iyi farkettin

      Yorumla
  • üçdeyincegülüyorz124
    üçdeyincegülüyorz124 Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    sor bro :D

    0
    6 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Senide unuttuk

      Yorumla
    • üçdeyincegülüyorz124
      üçdeyincegülüyorz124
      +1 yıl

      Şaşırmadım :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      En büyük başarın?

      Yorumla
    • üçdeyincegülüyorz124
      üçdeyincegülüyorz124
      +1 yıl

      En büyük başarı üniversiteyi 360 puanla kazanmaktı :):)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bolum?

      Yorumla
    • üçdeyincegülüyorz124
      üçdeyincegülüyorz124
      +1 yıl

      Bilgisayar Programcılığı

      Yorumla
  • Dragneel35
    Dragneel35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bana soru sor :))

    0
    3 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Unuttuk seni

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Nerelisin?

      Yorumla
    • Dragneel35
      Dragneel35
      +1 yıl

      İzmir :)

      Yorumla
  • uysalkedicik
    uysalkedicik Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Haydi sor

    0
    7 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bugün nereye gezdim?:)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      .. din? Olacak:)

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Evi şoylr bit turladım :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) iyiymis. Soğan dograttilar mi?:))

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Yok

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Neler yaptın temizlik?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Nerdesin:)?

      Yorumla
  • Madkıs
    Madkıs Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sor?

    0
    8 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Buradakilerin genellemesini yapsan, kacta kaçı akilli, deli, hoş, bos, idiot, moron, sapık :)?

      Yorumla
    • Madkıs
      Madkıs
      +1 yıl

      %50 si sapık %25 i boş %25 i diğer.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bence sapık çok, bunlar hakkında ne yapabiliriz :)?

      Yorumla
    • Madkıs
      Madkıs
      +1 yıl

      Kendi hallerine bırakalım engel atınca site sapıklardan kurtulmuş gibi oluyor oh mis :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Himm. Ceza verecek olsan napardin :)

      Yorumla
    • Madkıs
      Madkıs
      +1 yıl

      Üyeliğini silmek ıpadresini belirleyip birdaha siteye gelememesini sağlamak. dd

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sihirli D gnegin olsa?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Gitti:)

      Yorumla
  • NeYazabilirimki
    NeYazabilirimki Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sor :)

    0
    29 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ne soruyum :) kuruttular

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      Haksizlik ya bana gelincemi kalmadi soru :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Tamam soruyorum, yumurtami tavuktan çıkar, tavukmu yumurtadan :D

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      Nerde kotu soru var bana denk gelir ne kadar sanssiz bir insanim ben :D
      Kim kimden ciktiysa cikti napcan ya :) uzumunu ye bagini sorma :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :))/deve kuşuna niçin deve kuşu demişler?

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      Ne biliyim ben :/

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Sende hic bisey bilmeyon :)

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      Sanki bunlar cevabini sen biliyosunda :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Biliyom tabi:) ilk olarak yumurta yaratilmadi her halde ;) tavuk. Horoz, ardına yumurtaları oldu :D

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      Baska soru :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Bana en parlak fikrini soyle?

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      Aklimda yok su an :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Okuyor muydun?
      Aklın havada mi:)

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      Okuyorum, aklim havada degil :/

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ne okuyorsun?
      Çaldıran savaşı kaç tarihinde olmuştur :)?

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      Ben pes ettim :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) otur sıfır :)

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      Harbi acimasizsin :D

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ne okuyordun sen:)

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      Ticaret :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      İç mi dış mi:)

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      Anlamadim

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      İç ticaret dış ticaret ;) lisede misin?

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      ?;)

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      dis ic pek anlamadim :)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Ticaret lösemi bolum mu?

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      Bolum

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Acikmadin mi?

      Yorumla
    • NeYazabilirimki
      NeYazabilirimki
      +1 yıl

      Yoo :)

      Yorumla
  • Back_to_Black
    Back_to_Black Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Gönder soruyu

    0
    11 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Tandırı bilir misin? Koy ekmeği çekmeyi bilir misin?

      Yorumla
    • Back_to_Black
      Back_to_Black
      +1 yıl

      Bilirim tabi. Ben köyde dünyaya geldim.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      :) bilmeyene köylerde bir tabir kullanırlar , kızlar için hic bisry bilmeyene " dayak " derler :D hic Çektin mi ekmek

      Yorumla
    • Back_to_Black
      Back_to_Black
      +1 yıl

      Hayır çünkü annemin köyünde vardı tandir. Benim doğdugum köyde normal odun firininda ekmek yapılıyor.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Neresi ora. İç anadolu mu , köyünüzü merak ettim

      Yorumla
    • Back_to_Black
      Back_to_Black
      +1 yıl

      Erzurum

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Şanlı Erzurum..
      Sen simdi çokta guzrlsindir :)

      Yorumla
    • Back_to_Black
      Back_to_Black
      +1 yıl

      Anamiz babamiz sağolsun almışız biraz genlerinden.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Resimde yok ki gorsem

      Yorumla
    • Back_to_Black
      Back_to_Black
      +1 yıl

      insanların beni görmesini istesem resmimi koyardim zaten.

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Koy demedim olsaydı gibi bir istem bu.. Bu şekilde hosgoruyu görmüş oldum.

      Yorumla
  • alihangultepe
    alihangultepe Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    sor bakalım

    0
    5 Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Hedeflerinden hangisine ulastin?

      Yorumla
    • alihangultepe
      alihangultepe
      +1 yıl

      hedef ne yenir mi içinir mi ( ne kadar kötü olduğunu anla)

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      İs güç eğitim yuva kurmak konusunda sormustum babacan?

      Yorumla
    • alihangultepe
      alihangultepe
      +1 yıl

      bende hiç bir halt yapamadım demek istedim

      Yorumla
    • aşklove
      aşklove
      +1 yıl

      Allah yardimcin olsun

      Yorumla
  • Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Soru cevap oyunu,?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Soru cevap oynamaya ne dersiniz? 3 cevap verildi
Tek soru tek cevap oyunu yapalım mı, soru cevap etkinliğine var mısınız 😄? 6 cevap verildi
Soru cevap oynamak isteyen var mı? 24 cevap verildi
Cezalı oyun cevaplarınızı alayım? 10 cevap verildi
Bu sorum oyun oynayan herkese? 4 cevap verildi
Arkadaşlarla hazırladığımız soru oyununa var mısınız? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨