Arkadaşlar ben 16 yaşımdayım ve penisim 18 cm kalinligi13 cm kız arkadaşım daha doğrusu gören herkes buyuk duyor 1 sene boyunca her gun seks yapmistim 5 sınıf yaslarinda su anda ayda bir falan seks yapiyorum ama 5 sınıfta da yaşıtlarıma gore buyuktu acaba genetik mi yoksa erken yasta cok iliskiye girdigim icin mi
01 Yorumla- +1 yıl
Ahlaksızlar
En İyi Cevaplar
sağlık kariyer para ilgili konuları da bana sorabilirsiniz
04 Yorumla
+1 yılne kadar zevkli böyle söyleşiler ya seviyeli olduğu sürece tabi. sor kardeş :)
18 Yorumla- +1 yıl
Zernişan Aydoğan ın babasından uzak kalan ve onu soğuk bir kış günü çok özlediğini anlatan ''Soğuk Bir Kış Günü'' şiirinden..
- +1 yıl
Soğuk Bir Kış Günü
Yaşamak o denli zor ki
Bilemezsin Babacığım
burada neler çektiğimi
Hüzünle kahır dolu
Çiğniyorum ERZURUM kaldırımlarını
Öksüz cocuklar gibi ağlıyorum
Sensizlik o denli zorki Babacığım
Hasretin büyüyor kalbimde
Hergün biraz daha yok oluyorum
Bilmem hatırlıyormusun
Ayırılışımızın kaçıncı günü
O acıları ben yeniden yaşadım şimdi
Soğuk bir kış günü.. - +1 yıl
çok şükür
- +1 yıl
Eig için teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Xper nasıl kazanırım
+1 yılSoru cevap etkinliginde elden geldigince sorularınızı yanıtlamaya çalışacagım
29 Yorumla- +1 yıl
Kariyer sahibi olmak
- +1 yıl
Aklımda meslek edinmek var sadece, istedigim bölümü kazanıp üniversiteyi bitirip hayatıma devam etmek
- +1 yıl
Saglık bölümleri
- +1 yıl
Yok daha çok tekniker, pataloji fizyoterapi... Gibi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılKimse seninle oynamak istemiyo, git kendi bahçene oyna
01 Yorumla
+1 yılBen 11 yaşındayım ama sizden daha çok bilgim var aşk ve hayat konusunda. Armyim biasım kookiem. Anti olsam lisanın antisi olurum
00 Yorumla
+1 yılBana sorabilirsin :)
235 Yorumla- +1 yıl
Imm... Evet bir arkadaşım var, kız kıyafetleri ile sokakta gezdiğini görmek ilginç olabilirdi :)
- +1 yıl
Bir kız arkadaşıma hoşlandığı kişinin ağzından mektup yazmıştım :) neden böyle yaptım bilmiyorum, cok hainceydi :( kız boş yere umutlandı ve gidip onunla konuştu :/
- +1 yıl
Hoşlandığı çocuk arkadaşıma "hahaha noluyo l*n yürü git" dedi :( o an çok gülmüştüm ama artık hiç komik gelmiyor :)
- +1 yıl
Nihahah ama benim sayemde arkadaşım bu umutsuz platonik aşktan kurtuldu :))
- +1 yıl
Üzgünüm :)
- +1 yıl
Düşüneyim :))
- +1 yıl
Temel 60 katlı bir gökdelenden aşağıya düşmüş. 50-40-20-10-5-4-3-2 derken 1. kata geldiğinde aklından şu geçmiş : – Allahım sana şükürler olsun. Bu kata kadar ölmeden geldiysem zaten 1. kattan düşsemde ölmem :) sdfghjdfgh :)))))
- +1 yıl
Hahaha :))) sesim çok kötü, size bu iskenceyi yapamam :)
- +1 yıl
Ya o değilde, beni - leyen kız kim yahu :)) ne dedim de aa çok kırıldım sdfghjdfgh :))
- +1 yıl
Söyle bir şehri dolaştım, cafeleri barları gezdim, arkadaşlar çağırdı, cok ısrar ettiler kıramadım, yanlarına gidip Şereflendirdim onları falan filan öyle işte :)
Tabi ki de tüm bunlar yalandı, uykum vardı gittim uyudum -_- - +1 yıl
Ne yapalım hayat işte :)))
- +1 yıl
Kayserili idim, adım merve idi, öğrenci idim. :)
- +1 yıl
Lise, hava çok güzel, yaşım 18 :)
- +1 yıl
Bir erkek daha +1 lemis beni :))) wuhuhuhuh 😻
- +1 yıl
Huni getirin kafama takicam sdfghjdfgh :)
- +1 yıl
Iklimi bozkırdır, bildiğimiz normal bir şehirdir :)
- +1 yıl
Gezdiririm :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen düttüm sana oynamiyon sen benim kamyonumu kiydin
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılheee hiç sorma :)
Cevap sahibi+1 yılTamam eyvallah :D
+1 yılBen de geldim oyuna :) . Hadi sor bakalımm?
016 Yorumla- +1 yıl
Hahaa bu sorunun geleceğini tahmin etmiştim :-)
Aslına bakarsan çok uzun zamandır bu nicki kullaniyorum nerden aklıma geldi de buldum bilmiyorum. Oyle somut bir anlamı yok aslında sadece söylenişi hoş (: - +1 yıl
Sanırım bu nicki ilk başta 7. Sinifta bir oyun sitesine kayit olurken kullanmistim sonra bir aralar yine ayni nickle kizlar soruyor a 2kez daha üyelik acmistim ama kullanmayinca sifrelerini unuttuğum için daha sonra kullanamadım ^_^
- +1 yıl
Tabıyanlar öyle derler falan gibi klasik cumlelere girmicem. Evet cidden de öyleyim ama ruh halime göre değişir bazen biraz kaçık, bazen tam :-D
- +1 yıl
Yoo hayır aksine fazlasıyla monotondu (:
- +1 yıl
Bir dizi izliyordum yorumu fark etmedim (:
- +1 yıl
The walking dead... tavsiye ederim. Benden bu kadar, iyi geceler (:
- +1 yıl
Cnbc-e de veya e2 de rast gele bilirsin ama uzun zamandir vizyonda olan bir dizi ben bikac sezon geriden geldigim icin internetten izliyorum daha 2. Sezondayim
+1 yıloooo alırım bir dal
05 Yorumla- +1 yıl
valla üniversitem bir 4 yıla anca biticek (bitmezse okulla ilişiğim kesilicek zaten) sonrasında bir tecil çakıp bedelli beklerim diyorum
- +1 yıl
ziraat mühendisliği okuyorum da yok ya subaylık falan bana göre şeyler değil pek. eğer bedelli çıkmazsa da ordu evi zorlarım bakalım daha çok var :D
+1 yılBana sor bsbdbdb
117 Yorumla- +1 yıl
Benim hayatim komedi yaa :D
- +1 yıl
Ben cok sakarim :D magzada dondugum tarafta bisey kirmistim :D yazik adam cikta diyemediydi :D daha 1 hafta once oldu bu olay :D
- +1 yıl
Tabak, bardak , porselenler falan iste. d
- +1 yıl
Ahhscsja allahtanki onlardan 1 tane kirdim :D yoksa parasini odeyemezdim :D
- +1 yıl
Ben kactim :D grs.
- +1 yıl
Geldim :D de -1 yapan bagyan ozelden mesaj at bir konuscaz hsfsjsjdg
- +1 yıl
Burdan boyle konusup gitcez mi anlamadim ki ben. d
+1 yılkatılabiliyor muyuzz?
127 Yorumla- +1 yıl
diyetimin ilk gününü başarıyla tamamladım ^^
- +1 yıl
elli dört
- +1 yıl
1.59 :(
- +1 yıl
o dediğini ne bilmiyorum ama yoktur büyük ihtimal. 5 kilo versem yeterli olucak
- +1 yıl
hee yok o hastalıktan bende :Dd eveet yaşadık o kesintiyi valla bilmiyorum pek telefonla işim olmaz :D
- +1 yıl
evet.. dizi seyrederken arada canım sıkılıyor diye bakıyorumm
- +1 yıl
okuyorum.. İstanbul
- +1 yıl
lise.. yerine göre soğuk davranırım.. espri içten gelen birşey yap diyince şıp diye yapılmaz ki :Ddd
- +1 yıl
böyle saçma şeyler hoşuma gitmez ne gülmek ne böyle espri yapmak
- +1 yıl
galatasaray
- +1 yıl
hayır
- +1 yıl
cat steve - wild word , turkuz , bursa , annemin sevdiği şarkıda çav bella
- +1 yıl
lise üç
+1 yılbana sor :D güzel soru olsun
024 Yorumla- +1 yıl
hmm aşk filmi izlemiyorum
- +1 yıl
ağladığım belirli film yok sadece filmlerde çok sevdiğim karakterler ölünce oturur ağlarım :D dünden en güzel olan şey çocukluk arkadasımı görmüş olmam :D
- +1 yıl
yok maalesef :D
- +1 yıl
ikiz erkek çocugu yani ikiz :D
- +1 yıl
ehehhhe olsun o kadar ya ama yok haşlamam gelinleri :)))
- +1 yıl
aa yok canım ne biliyim işte ben erkek istiyorum kız da olabilir ama uğraşmak istemiyorum kız çocuklarıyla :D :D :D
- +1 yıl
yok öyle bir anısı mı en azından bildiğim kadarıyla :D
- +1 yıl
hangi soruna cevap arıyorsun? :)
- +1 yıl
yok öyle bir anısı yaşamamış hiç :
- +1 yıl
evet ya yaşamamış mutlu mutlu büyümüş ahaha
Buyur.. Ne öğrenmek istiyorsun?
07 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSorabilirsin kardeşim :)
02 Yorumla
+1 yılBana da :(
09 Yorumla- +1 yıl
Soru bu muydu :D
- +1 yıl
daha önce sorulmamış birşey sor bana ;)
- +1 yıl
denemeden bilemezsin
Sor bana :)
03 Yorumla
+1 yılhaydi sor bakalım :)
09 Yorumla- +1 yıl
temizlik yapıyordum :)
- +1 yıl
Normal günlük temizlik ya bahar temizliğine girmedim daha henüz :)
- +1 yıl
Maalesef müsait değildim dun girmedim hic o yüzden :)
- +1 yıl
Tam net hatirlamiyorum ama sanirim arkadasimla konusmustum :)
Bana Sor :)
03 Yorumla
+1 yılBana sor :D
07 Yorumla- +1 yıl
Pizza :(
- +1 yıl
Ö. d
- +1 yıl
Raul meireles dirt kuyt
+1 yılbanadaa sorr :D
014 Yorumla- +1 yıl
açtım bak :D
- +1 yıl
bilmiyorum ki alışkanlıktan galiba :D
- +1 yıl
nasıl yani tam anlamadım D:
- +1 yıl
yok ki ya hep saçma şeyler sormuşum sevgilim neden böyledir sevgilime ne alsamdır ya da eğitimle ilgili felan hiç ilgi çekici değil ahah :D
- +1 yıl
dert çok ama Allaha şükür öyle :D
- +1 yıl
giremedim dün :/
+1 yılGönder Gelsin :D
04 Yorumla- +1 yıl
Millete Her Zaman İyi Niyetli davranmam buda Benim En Büyük İyiligim
- +1 yıl
:D :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeyse ben xperimi alıp kaçıyorum :D
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÇok şey vardı, başta savcı olayı ve elektrik kesintisi.
Cevap sahibi+1 yılBilgisayar çizim kursuna gittim 1 saat yürüyerek yağmurda, elektrik kesintisiden dolayı ders iptal oldu 1 saat yağmurda geri yürüdüm.
Cevap sahibi+1 yılBen gitmeden 5 dakika önce kesildi elektrikler.
Konuşalim mi shjdjx uyumayan varsa
00 Yorumla
+1 yılBANA SOR :)
00 Yorumlahadi bana da sor
00 Yorumla
+1 yılSor bakalım
024 Yorumla- +1 yıl
Dün yoktum bugün varım önemli olan bu :D
- +1 yıl
Az önce sınavım vardı yetişemedim ve bunu aileme söyleyemiyorum :D
- +1 yıl
Vizelerim başladı da bugün en olmayacak yerde sanki biri ayarlamış gibi trafik oldu ve yetişemedim hoca da beni almadı zaten
- +1 yıl
Hemşirelik. Görüştüm rapor alırsam ve rapor kabul edilirse yaparmış rapor almaya gidiyorum :)
- +1 yıl
Inşallah :)
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Üsküdar'dan Maltepeye
- +1 yıl
Eh işte pek sayılmaz
- +1 yıl
Sor bakalım
- +1 yıl
Var sanırım
- +1 yıl
Bir Google değiliz sonuçta :)
- +1 yıl
Aldım raporu yarın teslim edicem hayırlısıyla :)
haydi sor sor
06 YorumlaHazır değilim.
012 Yorumla
+1 yılSorabilirsin?
016 Yorumla- +1 yıl
Adın?
Nerelisin?
Ciddi bir beraberliğin varmı?
Ne is yaparsın?
Çeyizin hazır mi :)?
Kaç kez istemeye geldiler seni :)?
Hayattan değil Allah' tan istediğin neler var?
Evin kaç numarasının?
Üstteki sordugum sorudan önce olsun:) evli bekar?
Derdin ne senin :)?
İlk defa boyle lüzumsuz biseyler sordum maksat neşe olsun;) - +1 yıl
Hira
İzmir
yok
öğrenciyim
çeyiz muhabbetinden nefret ederim
hiç (daha 18 yaşındayım ne istemesi )
biraz huzur ve mutluluk fena olmazdı
bekar
2
-
:) :) - +1 yıl
anlamadım
- +1 yıl
arkadaşımla konuşuyordum
- +1 yıl
oyun devam ediyor mu?
- +1 yıl
iyi :)
- +1 yıl
man
- +1 yıl
yanlış oldu aslında boy daha uygun :)
- +1 yıl
normal
banada sor
015 Yorumla
+1 yılYes lütfen :)
02 Yorumla- +1 yıl
Evet kendi gezegeni var kendisinin ve o gezegende özenle koruduğu bir Gül'ü var ki tabiki bunların hepsi metafor
Küçükprens aslında anlamasını bilen yetişkinlere çokşey anlatıyor
+1 yılBana sor, bakalım.
02 Yorumla- +1 yıl
Dostoyevski'nin Beyaz Geceler adlı kısa romanından çok etkilendiğim için kullanırım. Rusya'da beyaz geceler yaşanır. Hava hiç kararmadan geçen günler vardır.
Bana sor :)
09 Yorumla- +1 yıl
L ebriz olur gonul vuslat baharindayken,
A bu hayat olur muhabbet dil bal tadindayken
L utuf olur soz, oz; tertemiz ve saf ise
E vlâdir boylesi, ruh erdemli ve guzelse
D unya, ednâ kelimesinden gelir, pek asagidir
E zâsi belki tahayyulsuz, dayanmasi dahi kahirdir
V akitli vakitsiz isyan etmemeli, sitem dusmemeli dile
R azi olunmali; kader kendi iradenledir
İ nziva yakismaz cana, her olumsuzluk artı guzelligiyledir
20.04.2007 cuma
sor :)
010 YorumlaSor bakim :)
05 Yorumla
+1 yılHaydı sor sor
02 Yorumla- +1 yıl
cok kaza gordum canlı canlı 2 hafta once kendımde geçirdim kaza taksiyle kafa kafaya çarptık :) pek etkisi olmadı :)
Bana Sor
07 Yorumlaburcun ne
07 YorumlaSor bana :d
17 Yorumla
+1 yılbana sor :D
08 Yorumla- +1 yıl
unutmusum cevap vermeyi konyaliyim
- +1 yıl
gonya yolunda gonya mı :D
- +1 yıl
yok ya ne alınıcam :D
+1 yılbuyur biraderim..
05 Yorumla- +1 yıl
olsun biraderim başka bir zaman inş ;)
- +1 yıl
saygısız ve seviyesiz insanları sevmiyorum..
+1 yılBANA SOR
03 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle Müzik :)
Sor bakalım :D
04 YorumlaSor bakalım
015 Yorumla
+1 yılbana da sor)))
04 Yorumla- +1 yıl
Bilemedim goremedim aahhahaha))))))
- +1 yıl
Yas gercekten 30sa sen nasilsin abi ben iyiyim. Eger yas 30degilse sen nasilsin kardes)))))
+1 yılSor bakim
04 Yorumla- +1 yıl
Arkadaşın sigara paketini çaldım hala mal mal arıyo :D:D
sor bana
019 YorumlaEvet evet sor:)
07 Yorumla
+1 yılSorabilirsin :》
045 Yorumla- +1 yıl
Valla hikayesi yok aklıma geldi birden yazdım :D
- +1 yıl
Hayır :):)
- +1 yıl
Asıl rengi açık kahveydi isim yok daha benim karakter olarak çok iyiyimdir çok duygusalımdır :)
- +1 yıl
Çanakkale :)
- +1 yıl
Ama ben almanyada yaşıyorum Gelibolu :)
- +1 yıl
Ben de pek bilmiyorum ama çok az biliyorum hem Kursa da gitmedim :):)
- +1 yıl
Yok 15 yaşında gittim yani oraya pek kafam basmıyor almancaya ingilizce biliyorum :):)
- +1 yıl
Haha :d
- +1 yıl
:):)
- +1 yıl
berlin :)
- +1 yıl
aa öylemi :D
- +1 yıl
hahaha :D
- +1 yıl
aaa kim bu :D
- +1 yıl
Cok uzamadimi muhabbet?
- +1 yıl
@handsome_men34 muhabbet değil :)
- +1 yıl
öhü mü :D
- +1 yıl
peki :D
- +1 yıl
Ich bin auf die gastgeberin kurse gehen :D hadi anla bakayım :D
- +1 yıl
haahah :D
- +1 yıl
nerden anladın :D
- +1 yıl
Wo? :)
- +1 yıl
kurslara gidiyorum evet :)
- +1 yıl
hayır :D
Hani bana
02 YorumlaSor bakayım^^
023 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 458 cevap paylaştı.
+1 yılBANA SOR
027 Yorumla- +1 yıl
nenemin su bardağına tükürmüştüm
- +1 yıl
bana kızmıştı bende ona kızmıştım küçüükken
- +1 yıl
ben mi yok ya melek gibiyim
- +1 yıl
en melek ben tekim
- +1 yıl
hayır
- +1 yıl
hiç
- +1 yıl
yaşamak sadece yaşamak
- +1 yıl
öğrenci haylim mimarlık
- +1 yıl
iç..
- +1 yıl
yani
- +1 yıl
daha fazlası
- +1 yıl
ben çizim yapmam
Sor bana :)
02 Yorumla
+1 yılbana sor
03 Yorumla- +1 yıl
çok şükür hastalığım falan yokta ama ne yaptıysam şu bacaklarımı kalınlaştıramıyorum ve buna bayağı canım sıkılıyor
- +1 yıl
Rumuz pembe, bay mi bayan mi resme de bakıp bisey diyemezdim:)
Bacakları kalinlastirmanin tek yolu koşu ve mümkünse kumsalda.
Düz alan ya da parklarda koşu belki bir kaç tur fazla atabikirsin, ama kumsalda çalışana kadar belki bir hafta tekgidis tek geliş yanı bir tur yeterli. Çünkü kumsal kasları çok fazla gerer. Dinlenmek için oturursun uuklarsin. Kalktığında direk yığılır kalorsin. ayaklar tutmaz. Buna dikkat et. Koşu yaparsan önce alistir
+1 yılSor banaaaa
08 Yorumla- +1 yıl
Yok kanki kraliçe demek
- +1 yıl
Evdeyim oturuyom öyle müzik dinliyom
- +1 yıl
Valla hiç uğraşamıycam
Sor bakalım :)
04 Yorumla
+1 yılsor bro :D
06 Yorumla- +1 yıl
Şaşırmadım :D
- +1 yıl
En büyük başarı üniversiteyi 360 puanla kazanmaktı :):)
- +1 yıl
Bilgisayar Programcılığı
+1 yılBana soru sor :))
03 Yorumla- +1 yıl
İzmir :)
+1 yılHaydi sor
07 Yorumla- +1 yıl
Evi şoylr bit turladım :)
- +1 yıl
Yok
Sor?
08 Yorumla
+1 yılSor :)
029 Yorumla- +1 yıl
Haksizlik ya bana gelincemi kalmadi soru :D
- +1 yıl
Nerde kotu soru var bana denk gelir ne kadar sanssiz bir insanim ben :D
Kim kimden ciktiysa cikti napcan ya :) uzumunu ye bagini sorma :D - +1 yıl
Ne biliyim ben :/
- +1 yıl
Sanki bunlar cevabini sen biliyosunda :D
- +1 yıl
Baska soru :D
- +1 yıl
Aklimda yok su an :D
- +1 yıl
Okuyorum, aklim havada degil :/
- +1 yıl
Ben pes ettim :D
- +1 yıl
Harbi acimasizsin :D
- +1 yıl
Ticaret :)
- +1 yıl
Anlamadim
- +1 yıl
dis ic pek anlamadim :)
- +1 yıl
Bolum
- +1 yıl
Yoo :)
+1 yılGönder soruyu
011 Yorumla- +1 yıl
Bilirim tabi. Ben köyde dünyaya geldim.
- +1 yıl
Hayır çünkü annemin köyünde vardı tandir. Benim doğdugum köyde normal odun firininda ekmek yapılıyor.
- +1 yıl
Erzurum
- +1 yıl
Anamiz babamiz sağolsun almışız biraz genlerinden.
- +1 yıl
insanların beni görmesini istesem resmimi koyardim zaten.
+1 yılsor bakalım
05 Yorumla- +1 yıl
hedef ne yenir mi içinir mi ( ne kadar kötü olduğunu anla)
- +1 yıl
bende hiç bir halt yapamadım demek istedim
- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar