Sahiplenme duygusu nedir? İyi midir kötü mü?

sevdıgın bı ınsanı sahıplenme duygusu neden guderız kı bu duygu bıze ıyı olarak mı yansır kotu olarak mı yasadıgınız tecrubelerden yola cıkarak cevaplarmısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
vay arkadas herkes sevgıye cektı konuyu ınsan dostunuda sahıplenmez mı:))
Sahiplenme duygusu nedir? İyi midir kötü mü?
Cevapla