Bir erkeğin sapık olduğu nasıl anlaşılır? Ve bu kişi çok kurnaz biri? Onu kendimden nasıl uzaklaştıra bilirim?

Çevremde arkadaş gibi yaklaşan yavşayan biri var. Çocuğun sevgilisi de var. Sevgilisi olduğu benimle çok fazla takılıyor. Çocuklu aynı mahallede yaşıyoruz. Ama ben onu lise hayatımda hiç görmedim gördüysem de hatırlamıyorum. Bu çocukla üniversite de aynı bölümü okuyoruz. Çocuktan istesem de uzaklaşamıyorum. Çok fazla karşılaşıyoruz. Çok fazla karşılaştığımızdan dolayı benim ona karşı tedirgin olmaya başladım. Bu kadar tesadüf olamaz. Benim yanımdayken bana şöyle bir soru sormuştu. " Sen diyelim annesin, Çocuğunun evine kız getirdi sen ne yaparsın? Ya evden gider misin yoksa başka oda da beklermisin? Diye bir şey sordu. Burada bahsettiği çocuğun başbaşa sevgilisiyle ilişki yaşayacağından bahseder gibi konuştu. Bu soruyu bana sordu. Bense cevap vermedim. Aradan bir zaman geçti bana dün: Game of Thrones izlemelisin orada Sibel Kekilli var dedi. Bende zamanım yok dedim. Game of thrones birinci bölümden itibaren sevmediğimi söylemiştim. O sırada ben elimde dün pretty Little Liars dizisinde -A teorilerine bakarken o da telefona baktı. Dizideki kızlara bildiğin Abaza gibi davrandı. Derste benim yanıma sürekli oturuyor. Kanka ayağına bana yavşıyor ama fazla belli etmiyor. Beni kıskandırmaya kalkıyor şu kız çok güzel diye söylenip duruyor. Benim bir gün lise de hoşlandığım çocuğa mesaj atıyım mı hakkında oda arkadaşımla konuşurken o bana o çocuk sana bakmaz dedi. Çocuğu tanımıyor etmiyor. Beni sürekli arıyor, mesaj atıyor, faceden paylaştığım durumları beğeniyor, ödevlerini bana yaptırmaya kalkıyor. Bu hafta onunla trende karşılaştım. Benim ön koltuğa oturmuş. Ben ise onun arkasındayım. O yere otururken büyük ihtimalle beni görmüş olmalı. Trenden inerken beni gördü. Şaşırdı gibi davrandı lakin emin olamıyorum. Derste benim yanımda s
Bir erkeğin sapık olduğu nasıl anlaşılır? Ve bu kişi çok kurnaz biri? Onu kendimden nasıl uzaklaştıra bilirim?
Cevapla