Erkekler mı annesine düşkün yoksa kızlar mı? Bakın çok alçakça bir durum dmi?

Erkekler mı annesine düşkün yoksa kızlar mı? Şunun farkına vardım erkeklerde kızlarda çoğunlukla annelerini çok ihmal ediyorlar. Defalarca ve çok yerde şahit oluyorum nasıl üzüyorlar anneleri. Benim Annem yok 12 sene önce kaybettim babam var ama annemin yeri çok belli, hala alışamadım annemin yokluğuna. Ben anneme çok düşkündüm. Bugün hastanede intihar eden bir anne gördüm oğlu evlenmiş çocukları olana kadar birlikte kalmışlar ama adam annesine düşkün olduğu için karısı çok kızıyormuş ve aylarca kadına torununu göstermiyormuş. Kaç gün önce gelinine yalvarmış nolur 10 dk göreyim torunumu diye Hayır görmiyeceksin birdaha demiş. Yaşlı kadına bu yapılırmı? Kadın ifadesinde gelinimi yazmayın diye yalvarıyordu bu sefer oğlumla da hiç konuşamam diye. Oğlu geldi ağlayarak gözünü çıkarıp eline vermek istedim. Sizce bu adam artık annesine karşı değişir mi acaba? Sonuç annesi ölümden döndü 😢😈
Erkekler mı annesine düşkün yoksa kızlar mı? Bakın çok alçakça bir durum dmi?
Cevapla