Kendini olduğun gibi kabul edebildin mi, geçmişinle, hatalarınla ve eksiklerinle gerçekten barışabildin mi?
Yoksa hâlâ değiştirmeye çalıştığın bir "sen" mi var?



Kendini olduğun gibi kabul edebildin mi, geçmişinle, hatalarınla ve eksiklerinle gerçekten barışabildin mi?
Yoksa hâlâ değiştirmeye çalıştığın bir "sen" mi var?



Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Kendimle barışığım, kendimi seviyorum hatalarimla ve yaptığım hatalardan pişman değilim. Olması gerekiyordu oldu.
Evet kendimle barışık bunu bozmaya çalışanlar oldu ama başaramadı. Başaramayacaklarda çünkü ben bunları aştım artık
Evet barışığım ve kendimi olduğum gibi seviyorum..
Evet kendimle barışık biriyim ben💃💃
Evet. Çok şükür kendi gururumu kıracak kendime saygısızlık yapacak basit konuma düşürecek hiçbir şey yapmadım kimsenin de ahını almadım bugüne kadar. O yüzden kendimi seviyorum.
Kavgayla başlayan arkadaşlıklar sağlam olur derler.
Eskiden çok kavgalıydım, şimdi barışığım.
Hâlâ bir şeyleri değiştirmeye çalışıyorum eheheh kabullenemiyorum bazı şeyleri..
Evet yaaa cok karizmatigimmm artisim ben hshdhdjsdj
Hata ve eksiğim yok ki, galiba kabul edemiyorum 😅
Çok şükür ağır hatalarım yok ama boşa giden yıllarıma yanarım ve bu beni kendime küstürüyor
Küstük mü ki barışalım her seyinle seviyorum biraz arsız o kadar
En çok kendimle hem de sjdj
Barıştığım ve kendimi olduğum gibi kabul edip seviyorum.
Evet her zaman
Evet her zaman
Güllerede küstüm açmasınlar..
Fazlasıyla
Her zaman değil sjsjs
Evet. Kendini sevmeyeni başkası niye sevsin zaten
Hemde cook barışık
Evttt
Değilimdir.
Evet Barışığım.
Evvet
Yağmurda ıslanasım geldi :)
Elbette
Hayır kavgalıyım
Değilim..
Mmmh cıbil karılar