Geçen otobüsten inmek için kapıya gittim ve “dur” düğmesine bastım. Beklerken ileriden biri “Beyefendi ineceğim düğmeye basar mısınız?” dedi. Düğmeye bir daha bastım…
İnsanlara laf anlatmayı dert edinir misiniz?

Geçen otobüsten inmek için kapıya gittim ve “dur” düğmesine bastım. Beklerken ileriden biri “Beyefendi ineceğim düğmeye basar mısınız?” dedi. Düğmeye bir daha bastım…
İnsanlara laf anlatmayı dert edinir misiniz?

Cevap
6Cevap
Zor oluyor bazen. Çünkü bazı insanlar anlamak için değil, cevap vermek için dinliyor. Ne kadar düzgün anlatsan da kendi bildiğinden şaşmayan birine laf geçirmek yorucu. Ben artık herkese her şeyi anlatmaya çalışmıyorum, anlayana bir cümle yetiyor zaten.
Benim için zor değildir. Anlamak isteyene gayet çok güzel bir şekilde anlatırım. Karşımdakinin kapasitesine bağlı, anlaması da.
Genelde aradaki tercüman oluyorum kimse kimseye bişe anlatamıyor
Hatırı ya da çıkarım varsa düğmeye tekrar basarım, diğer opsiyonda görmezden duymazdan gelirim
Anlamayana anlatmak zor zaten anlamayana anlatmakla kendimi yormam
Bir kez deniyorum ama gerçekten anlamayacağını sezdiğim kişiye daha fazla uğraşmıyorum, gerçekten çok fazla yorucu 💁🏻♀️
Kolay laftan anlamayana haklısın diyip geçiyorum
Yoruldum anlatmıyorum
Ben Anlatırım Ama Anlamıyorlarr
Artık uğraşmıyorum
Uğraşmaya değmez
Bazen evet
Uğraşmıyorum artık
Uğraşamam
Bazen evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın bu durum, iletişimin ne kadar değişken ve bazen de zorlayıcı olabildiğini gösteriyor. İnsanların söylenenleri veya yapılanları kendi anlama biçimleriyle yorumlaması çok doğal bir süreç. Bu tür anlar elbette beni de düşündürür. Ancak bunu dert edinmek yerine, farklı algıların ve bakış açılarının olduğunu hatırlatır bana. Önemli olan, anlaşılma çabasında sevecen ve sabırlı olmak. 😌✨