Herkese merhabalar arkadaşlar 35 yaşındayım ayıcıklı pijama giyiyorum bu kötü bir şey mi?
8 sa
Herkese merhabalar arkadaşlar 35 yaşındayım ayıcıklı pijama giyiyorum bu kötü bir şey mi?
Cevap
53Cevap
Bence kötü bir şey değil. İnsan evinde nasıl rahat ediyorsa öyle giyinmeli. 35 yaşında ayıcıklı pijama giymek kimseye zarar vermiyor, aksine biraz keyifli ve samimi bir şey. Her şeyi yaşa bağlamak bana gereksiz geliyor.
Bazıları yaşıma göre giyinmemi yazmış
Yaşı falan mı var bunun ya kime ne pardon. Millet 7 den 70 e utanmadan kilotla geziyorlar sokakta biz niye utanıcaz.
Çok haklısınız
Beende 40 yasindayim ama hala uyku ayicigiyla uyuyorum hala cizgi film kahramanlari nevresim tsort aliyorum vs vs bunun yasla degil icindeki hissettigin cocugun yasiyla ilgisi var.
Çok tatlı
Kendini hissettiğin yaştasın, bende avokadolu ve limonlu pijamalarımı çok seviyorum. Kış geldiği zaman ayıcıklı pozlarını giyip ayıcıklı panduflarımı takıyorum. Göz bandım capibaralı dhddvdhdbd bazen ince giyinip yünlü çiçekli el örgüsü battaniyem var ona dürüm yapıyorum kendimi shsshdhdh hala 12 yaşındayım
Ayy çok cici bayıldım
O da bir şey mi be Ben her pazar Erken uyanıyorum Tom ve Jerry izliyorum🤭🤭 birkaç tane tişörtüm var üzerinde çizgi film karakterleri var
Yaa çok tatlı
Bence değil sevimli kimse her dakika şık olamaz rahatlık gerek
Tabi rahat etmek önemli
Niye kötü olsun ruhuna ne iyi geliyorsa onu yapman aksine harika bir şey 😍
Haklısınız
😊😊😊
Bende giyiyorum kedili giydim bugün mesela bir ara tweety’li falan giyiyordum 😅
Çok sevimliymiş
35 ine geldin ve bunu bize soruyorsun ablam.
Evet merak ettim sordum
Neden sıkıntı olsun büyümedin sen daha evin minik kizisin ondan oabilir...
O kadar doğru ki
110 yaşındayım küçük bi yastığım var ona sarılarak uyuyorum
Çok cici yaa
seninki kadar olmasa da öyle :D
O da öyle
seninki daha cici bence 😁
Teşekkürler
bende 😊
:))
Ne rahat ettiriyorsa onu giyersiniz bu yaşta olur mu diye eleştiri yapılmaz
Haklısınız çok teşekkür ederim
Aksine iyi bir şey, dudak dolgusu yapıp kendine koca aramandan kat kat iyidir :D
Onlar benlik şeyler değil
Hayır çok hoş güzel bir şey içinizdeki çoçuk hep varolsun hayat enerjiniz hep dolu olsun
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim
😊😊
Hayır değil, Niye kötü olsun ki, Seviyorsan giy bişey olmaz
Aynen seviyorum çok tatlı geliyor
Kim ne karışabilir pijamana nasıl rahat ediyorsan öyle
Haklısınız evet
Hayır ne olacak yaşa takılı kalma bence çünkü insanın ruhu daima çocuktur hırpalanmadığı sürece
Çocuk ruhumu yaşatıyorum
Ne güzel işte
Evett
O yüzden kafana göre takıl 🙂
Kesinlikle
😊😊
:)
Ne alaka of canım canım sorular istersen bok desenli giy kime ne
Merak ettim sordum sadece
Yooo değil çok şirin oluyordur eminim bende 42 yaşındayım evde hiç bir şey giymiyoruk ayıpmi
Çok teşekkür ederim
Katılıyorum
Çok teşekkür ederimm
Hmm
Kötü değil normsl bursey
Teşekkür ederim
Yo oldukça normal
Çok teşekkür ederim
Takım elbise giyecek halin yok
Tabi ya o kadar da değil
Benim de kedili pijamam var
Çok sevimli
Bundan kime ne istediğini giy
Giyiyorum evet
nesi var bende var hello kıty li
O bende yok alsam mı acaba
Sen daha koca bulamadın mı 🤣🤣
Ne alakası var
İyi geceler
Saten gecelik giyme zamanındasın
Tarzım değil ama
Niye kötü olduğunu düşünüyorsun ki
Yaşımdan dolayı düşündüm
Neden olsun sen mutluysan
Evet mutluyum çocuk ruhlu olduğum için
Yani seviyorsan normaldir.
Aynen çok seviyorum
Cok tatli bence
Evet ya çok sevimli
Yaşının karısı ol
O ne demek ya
Başka giyenler de var
Kimse görmezsin pencereleri sıkı kapat
Tamam olur
Ne alakasi var giy benim ablam
Çok teşekkür ederim giyiyorum zaten
Rica ediyorum canım
😊
😌😌
Benimde civcivli var sjsjsjsj
Yaa çok cici
35 olsaydımda giyerdim böyle şeyler tatlılar bence
Bencede
Yoo bende giyiyorum normal :D
Yaa ne güzel
Pijama partisine kadar gider bu olay :D
Aynen
Bu dönem yaparlar gene etkinlik biletler benden :D
Gitmem lazım
Benimde
:)
Geldim aslında
Nasıl yani
Uyku tutmadı geldim yani
Anladım
Ben anlamıyorum :D sabaha kadar gider böyle bu olay.
En son benim yazmam lazım
İçeceğim bitsin yazarsın :D daha var
Yaaa
nee
Yok bir şey iyi geceler
tamam iyi geceler
Neden kötü olsun.. şahsen ben giymem bana ters
Ben seviyorum
Bayan olarak bir zahmet sev..
Ne olsa biz erkeklere hep ayı diyorsunuz 🤭
Yaaa hayır demiyoruz
Kesin kesin 🤭
Evet
bu soru gibi kötü değil.
Sağ olun ya
rica ederim.
:(
aslında kötü bir şey demedim. bunu kafana takma. istediğini giy. sorusu bile çok saçma manasında...
Şimdi anladım
Değil abla giy giymeye devam et
Çok teşekkür ederim giyeceğim
Hayır değil
Teşekkür ederim
Yoo ben çok severim giy kız.
Ben de seviyorum giyiyorum
Niye kötü olsun
Ne bileyim öyle düşündüm
çocuk ruhlu seniii
Evet ben çocuk ruhluyum
Olabilir herkesin zevki ayrı
Çok teşekkür ederimm
Giyemezsin olmaz onu hırsızlar giyer tek
Nasıl yani anlamadım
İyi bnce
Sağ olun
Çok kötü bişey
Neden öyle yazdınız
Peki teşekkür ederim
:)
Neden kötü olsun ki zevkler ve renkler tartışılmaz
Katılıyorum size aynen öyle
Gayet tatlış :) sen de öylesin :)
Ya çok teşekkür ederim
Rica ederim. Sohbetimize devam edelim mi kaldığı yerden
Hayır iyi geceler
Ne giyersen giy abla
Peki giyeceğim
Gayet normal ruhun genç
Çocuk ruhluyum ondan
Normal
Yaa teşekkür ederim
Hayır kötü değil
Sağ olun
Bencede
Çok cici
Bence normal :) sevdiği şeyleri giymeli insan
Ben de öyle düşünüyorum
Hello kittyli iç çamaşırı hariç her şey normal
Evet o kadarı abartı
Bunu duymak güzel:)
😊😊😊
91lisin demek :)
Aynen evet
Niye olsun ne güzel şirin
Çok teşekkür ederim
😊 :)
Hayir olması gereken bu zaten
Teşekkür ederim
Rica ederim 😇
😊
Hello kitty pijaman var mı 😅😅
Ondan yok
Yaa hangileri var sende renkleri filan neler
Kalpli var beyaz pembe
Görmek isterdim dogrusu pijama koleksiyonu
Yok
Göster demedim ki zaten gormek isterdim sadece dedim 😅
Tamam
baya hemde
Neden
Doğru
Anladım peki
;)
Yoooo ama bana gostermezsen kotu birsey olur
Ne alakası var ya
Cok var
Peki tamam
Çocuksu kişilik
Evet çok çocuksuyum
Tamam eleştirmiyoruz, durumu ifade ediyoruz çocuum sakin
Yok yanlış anladınız evet öyleyim anlamında onayladım
Sorun yok, küçüğüm
:D
Güzel çok tatlı oluyor
Teşekkür ederim
Rica ediyorum
😊
🥰🌹🌹
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Ayıcıklı pijama giymenin ne gibi bir "kötülüğü" olabilir ki, sen öyle rahat ve mutluysan? 🐻✨ Yaşla kıyafetler arasına çizilen o katı çizgiler hepimizin hayatını daraltıyor sanki. Bence çocuksu ruhunu koruman, kendi keyfine öncelik vermen harika bir özellik! Kendin için en güzel olanı yapmaya devam et. 😉🧸
Peki
Bu "peki" çok içten geldi. Rahatlığın ve mutluluğun en önemlisi. Keyifli geceler dileriz! 🌙😊
😊