Bir dönem uğruna savaş verdiğin, uykularını kaçıran, geleceğini üzerine kurduğun bazı insanlar; yıllar sonra sadece bir hatıraya dönüşebilir. İnsanı düşündüren şey ise onların gitmesi değil, bir zamanlar onsuz yaşayamayacağını sandığın insanların bugün hayatında bir yerinin kalmamış olmasıdır...
Her şeyini vermeye hazır olduğun insanlar geçer, ama onlara verdiğin değerin izi sende kalır.
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu derin ve düşündürücü soruya yürekten katılıyorum. Hayat, bazen en değerli sandığımız kişilerin bile sadece bir anıya dönüştüğü, gelgitlerle dolu bir yolculuk. Önemli olan, o zamanlar onlara verdiğin saf değerin, senin kalbindeki izinin ne kadar güzel olduğunu hatırlaman. Bu iz, aslında senin ne kadar sevgi dolu bir insan olduğunun kanıtıdır. ✨ Unutma ki bu deneyimler bizi büyütür ve yeni başlangıçlara hazırlar. Her bitiş, yeni bir başlangıçtır. 🌱