Benimle dalga geçmezsiniz dimi?

Ben atanmazsam benimle dalga geçmeyin olur mu? Kimse yerinde olmayan biri için konuşması çok kolay, benim ümitlerim tükenmeye başladı da.
Güncellemeler
23 sa
İlk sene formasyon alıyordum ve okulda stajın vardı bir de ehliyet alıyordum ilk sene tam olarak derslerde yetisemiyordum yani kursun 2. Sene özelde çalışmaya başladım 3. Sene adam akıllı çalışıyorum ama artık ümidim tükenmeye başlıyor korkuyorum sınav çok zor gelirse yani alandan korkuyorum çok korkuyorum
Güncellemeler
14 sa
Yaaaa ne kadar iyi insanlar varmiş yaaa gerçekten harika insanlarsiniz
Benimle dalga geçmezsiniz dimi?
Cevapla