Karadenizliyim ama bence dogu tarafi erkekler cok karizmatik oluyor esmerlik o bicim boy desen var tip desen oda var cidden cok cekici ve karizmatik buluyorum..
Siz hangi memleketten diyorsunuz?
Siz hangi memleketten diyorsunuz?
Karadenizlilerle iskoçlar uzaktan akraba diyorlar var mı öyle bir şey :D
-Benim olduğum memleketin😎
Bir karadenizli olarak gücendim,
https://www.youtube.com/watch?v=hluVrTixQwItürkiyede egeliler :D dünyada fransız, ispanyol ve kore :D
Ben japon olsun, benim olsun derim :D :D :D asdadasaaaa
Cevap
34Cevap
bende karadenizliyim biz varken ne doğusu bende boylu poslu esmer yakısıklı bir erkeğim ne gerek var doğuya :)
sen trabzonlu erkekleri begenmıyormusun yani :)
bunu trabzon da yasamıs biri olarak mı soyluyorsun?
beni görmedin o zaman :D ahaha :D
profilimi görmüyomusun :) şaka bir yana yakışıklılık tartışılır fakat trabzon da var yakısıklı çocuklar ama bir o kadar da hırbolar var abazan :)
Konyalıyım İzmir de yaşıyorum ondan TİP yok arada kalmışım :S :D :D
Kalbinin temizliği yeter senin be kardeşim :))
Eyvallah abi :) )
Diyarbakırlı kekelerdenim beğenirmisin beni pirenses
Samsunluyum. Ama pek yakışıklı değil buranın erkekleri şekil a ben bakan bir daha bakmıyor :)))
Erkeklerden herkes kendi memleketini yazacak.
Kahramanmaraş'lılar çok yakışıklı oluyor diye duydum. D
İzmirliyim bu izmiri epey bir yukarı çıkarır sanırım
doğuluları beğenmiyorum. valla belli bir şehir yok bence :PP göçmen iyidir :PP
Doğu candır ;)
Erkek olanlar adam olanlar iyidir gerisi hep boş muhabbet
Doguluyum esmer degilim ama bizim oralarin erkegi genelde bakimsiz olsa da yakisiklisinin cok yakisikli oldugunu soyleyebilirim.
Edirneliler dururken
Başka memleketliye erkek diyorsanız.
Ayıp ediyorsunuz.
Esmer beyaz tenli oluyorlar, Dogunun erkekleri karizmatik.
Sen karadenizli olamassın
Kahramanmaraş ve adana :D
eyvallah
Ankara Hasanım da Ankaralı
Doğu bencede esmer iyidir :D
kesinlikle rus kızları
Hic dikkat ettmedim valla
Alnimizda dogulu yazaymis Keske Ya
İç Anadolu da kiler nasıl apla
Tskler ;)))
Oda var demene koptum
doğru tespit doğu candır :)
kahramanların şehrine uğramadan gitme.
Rize (liyim) (doğu karadeniz) daha ne olsun :)
Sivas erkeğine kurban ol emii :)
Karadeniz erkegi candır
Bölgeye bağlamayın durumu
Ateist sen konuşma :@ ahahaha :D
@bjkandahmet abey dün fena yedik :(
İzmitte çok varr
ankaraya gel memıssın demekkı
Tekirdağ Ve Edirnede iyidir kızlar yani bizler :)
Egeli erkekler.
Bencede doğu, yani Japonya falan iyidir heralde :D
Ege 😎
Tabiki de Angara...
Adana bence
teşekkür
Malatyaaa
Ankara :)
İstanbul
İzmir? :D
Tekirdağliyim :Dd
Angaraa :)
Karadenizzz ;)
😏Sakarya
İzmir boys
Adanalılar :D
Bilemedim simdi;)
sorun şaşırtıcı :)
Ankaranın canısı :))
Kocaeli samsun
Tekirdağ bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar