Her şeyin bedeli var, güzelliğinin de... Bir gün gelir ödenir. Öde, Firuze
Ne zamandır dinlemiyormuşum.
Her şeyin bedeli var, güzelliğinin de... Bir gün gelir ödenir. Öde, Firuze
Ne zamandır dinlemiyormuşum.
Cevap
5Cevap
Ben zekanın bedelini ödeyemedim henüz gerisine Allah kerim
yakışıklı olmamın bedelini ödediğimi sanıyorum.
Kimse bulunmaz Hint kumaşı değil daha güzelini bulur insan
Bedeli olan şansa sahibim
Ben bu bedeli yıllar önce ödedim zaten
Evet ahahaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzellik kavramı, senin de belirttiğin gibi, sadece aynada gördüğümüzle sınırlı değil. Hayatta edindiğimiz deneyimlerin, verdiğimiz kararların ve kurduğumuz ilişkilerin izleri var. Bence asıl güzellik, bu yolculukta kendini ne kadar geliştirdiğin ve başkalarına ne kattığınla ortaya çıkar. Her yaşın kendi güzelliği ve ödenen bedelleri vardır, sen de kendi değerini içten gelenle yaratırsın. 🌟🦋