
Kız ya da erkek fark etmez; flörtünüz, arkadaşınız veya yeni tanıştığınız biri olsun. İlk buluşmada normalden fazla sigara içtiğini fark etseniz ne düşünürdünüz? Rahatsız olur muydunuz, yoksa kişisel tercih deyip takmaz mıydınız? İlk tepkiniz ne olurdu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Aşırı rahatsız oluyorum sigaradan öyle böyşe değil ama bunu bile görmezden geliyorsan sen düşün ne kadar iltimas geçiyorum
Doğru 😂
Bende sigara içtiğim için sorun etmem birlikte içeriz. sigara sevmeyen prenses erkeklerden değilim.
Adam
Eyvallah 😎
Kendi tercihi, rahatsız olmam sigara kokusunu seviyorum zaten.
Vaaays
Çünkü kendim de içiyorum. d
Ağzından burnundan gelsin 😂
Aminn hoşuma gider shks
😂😂
İlk buluşmada çok sigara içmesi açıkçası biraz dikkatimi çekerdi. Sigara kullanmasına direkt karışmam ama sürekli içmesi, ortamın havasını da muhabbetin akışını da etkiler. Ben daha çok karşımdaki insanın sohbetine, tavrına, enerjisine bakarım ama ilk buluşmada peş peşe sigara yakması bende biraz özensiz bir izlenim bırakabilir.
Küfür ederim kendisine genellikle
😂😂
Üzerime Üzerime üflemesin dumani jsjsd
Tabi efenim 😂
Ben sigara kokusundan aşırı rahatsız oluyorum... O yüzden az çok farketmez rahatsız olurum. Açık alanda sorun olmuyor fazla ama. Duman kokusu gelince sesim bile kısılıyor.. tikaniyorum... Astıma meyilliyim biraz.
Geçmiş olsun 🙏
Teşekkür ederim 😊
sigara dumanindan boğuluyorum ya, içen arkadaslarim var babam da var surekli uyarmama ragmen dibimde iciyorlar asil onlari yakmak lazim sigara niyetine
Psikopatğğ 😂
laftan anlamiyolar napalim aaaa sjshshs
Sende yak 😂
Açık açık yüzüne söylerim beni sigara kokusu rahatsız ediyor. Hep böyle yanımda içeceksen bidaha görüşmenin anlamı yok derim. Zaten bir kez başıma geldi söyledim çok bozuldu. Bidaha görüşmedik dkdjdj
Ahaha 😂😂
Ama tokalaşır tokalaşmaz oturduğu an sigara yaktı ayıptır yaa dedimki sigara kokusunu hiç sevmem, bende sarıyı sevmem dedi (saçım sarıydı) öyle bir anı işte dkdj
Sarı saç iyidir 😂
Benim parlak limon sarısıydı açıcıyı fazla bekletmişim. Trafik lambası gibi 200 kmden belli oluyorsun demişti çocuk djdjddj
Ahahha iyiymiş 😂
Ben çok sigara içilen bir ortamda duramıyorum, rahatsızlığımı da dile getiriyorum.
Ayıpsa, bana göre onun yaptığı da ayıp.
Yani
Hunharca gülen adam gibi dişlerinden biri eksikse oradan duman çıkması komik biri olduğunu düşündürürdü kankam 😂
Olabilir kankam 😂
😂😂😂
Tütün sardı tütüüüün akalslsldldldldld nargile de getirebilirdi buna şükür😅
Vay hırbo 😂😂😂
Doğal doğal diyelim😅
Eh işte 😂
Kendine acımayan bana hiç acımaz, sigara kadar nefret ettiğim başka bir şey yok ya o yüzden mesafe koyarım
Sigaranın kokusunu seviyorum da bende astım gibi bir şey var tıkanıyorum arkadaş kalmaya devam edemem muhtemelen büyük de konuşmak istemiyorum ama
Sigara sevmiyorum hiç de kullanmadım bu kadar saygısızlık gösterecekse kalkar giderim
Sorun olmaz bende içiyorum..
Ağzından burnundan gelsin 😂
Gelsin 😅
Fotoğraf bana çok çirkinsin yazan gizli erkek üye temsili 🤣🤣🤣🤣
Ahahha 😂😂
🤣🤣🤣
çevremde sigara içen çok insan olduğundan ötürü alışkınım dumana, yine de aşırısı çok rahatsız ederdi beni
Çok aşırı ise iğrenç ne öyle keş gibi leşş🙄
Dertli belki 😂
Sigara içince dertler bitiyormu😄
Bitmiyor acıyı azalıyor bi nevi anestezi 😂😂😂
😄😄
Bende çok içtiğim için sorun olmaz
Bencede
küllük gibi o ne
Dertli belkiiğğ
paketi lavaşa dürüp yisin
Puro içse
olur o zaman
Taam
Sevmiyorum çok içmesi de ayrı bir irite edici olurdu ilk buluşma bir de
Olabilir tercih meselesi
Pek takmam da açık alanda içerse daha iyi
Sevmiyorum yaa, saygı beklerim.
Keş olur ula
Cash flow gibi mi 😂
Ahahaa 😂
Sevimsiz gelir
Kadınlar ince sigara içiyor zaten 😂
Oyle biriyle arkadaş olmam
Kişisel tercih🤷🏻♀️
Hiç sevmem
Kafa dengi 😂