Sessiz hanımefendi utangaç kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
1 gü
Cevap
21Cevap
Flört, sevgililik, ilişki falan değil, benim için direkt ciddi ilişki yaşayıp akabinde evlenebileceğim kız modeli. Eğer hayatında kimse yoksa, bu kişi çevremdeyse, benim için potansiyel ciddi ilişki ve eş adayı.
Erkeklerin fikri mi varmış? Nasıl ya daha primat falanlardı en son, ateşi bulmaya çaluşıyorlardı kadınlara ilgileri de mi varmış ahahwjfox umrumuzda değil erkeklerin ne düşündüğü. Bu halleriyle çok tatlılar.
çok utangaç insanlarla samimiyet kurmuyorm kız erkek fark etmez hoşuma gitmiyor bir insna derdini anlatabilmeli bir arkadaşım vardı utanmaktan kimseyle konuşamıyordu bağımi kopardım
Bende utangaçım alınganım ama kendimi açmak için elimden geleni yapıyorum
hafif bir utangaçlık olabilir ona bir şey demem bende de oluyor. bazıları çok ileri seviye oluyor o kadarı sıkıntı
Benimki ileri değilde sevmiyorum
Çok utangaç insan daha çok ezilir sesi çıkmıyor diye her tarafta yüklenirler
Uygun ortam olunca en eğlenceli kişilerin onlar olduğunu düşünüyorum
Tanıdığım en fena kızlar öyleleri oldu. O yüzden temkinli olurdum.
Gereğinden fazla utangaç insanlar beni çok yoruyor
Öyle bir tanesiyle tanışsam, 1-2 yıllık ilişkinin ardından evlenirim
Kesinlikle sevilesi kızlar ya bence sen öylesin sanırım
Öyleyim ama sevmiyorum
2 side
18 yaşındayım
Okul
Evet utangaç olmayı asla istemiyorum sevilmek falan umrumda değil
Gelirim umarım
Ben aksine konuşkan, içten, enerjik kızları severim.
dıştan her ne kadar öyle görünselede içlerinde bi fırtına var
Daha tatlı ve hoş geliypr gözüme sen öylemisin
Öyleyim sevmiyorum
Hayatımı zorlaştırıyor içten sürekli kaygılıyım yargılanmak ve kötü eleştiriden çok korkuyorum
Ne bilim insanlar iyi niyetimi kullandı ya da sattı rezalet hissediyorum
Ya şöyle tam onlardan da değil içimdeki kaygıyı yok etmeyi isterim
Keşke böyle bir arkadaşım olsa derdim
Düşünecek bir şey bulamadım
elime geçsin isterim
Saygı duyar ona ayak uydururum
Genelde gerçek yüzleri bu olmuyor...
Aklındakileri merak ederim
Herkesin bir yapısı var
Kimse sevmiyor beni
Yatakta sessiz olmamalı
Utangac misin
Evet
Kac yasindasin ki
Burdamisin
Normaller
Etkileyici buluyorum
Sen öyle biriysen ciddi nıyetle konuşalım
bir şey düşünmüyoruz tanıyamadığımız için
Güzel mi
Tatlılar
En sıkıntılı tipler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sessizlik ve utangaçlık, bence çoğu zaman derin bir düşünce dünyasının, hassas bir ruhun ve güçlü bir gözlem yeteneğinin göstergesidir. Bu hanımefendiler, genellikle iç dünyaları zengin ve empati yetenekleri yüksek bireyler oluyor. Onların güvenini kazanmak, çok özel ve samimi bir ilişki kurmanızı sağlayabilir. Sabır ve içten bir yaklaşım her zaman kıymetlidir. 🌸✨
Ben öyleyim kurtulmak istiyorum
İç dünyan bu kadar zenginken, kurtulmak yerine onu yönetmeyi deneyebilirsin. 👑 Bu, değişim yolculuğun için güçlü bir adım olur.