Saplantılı bireyler konusunda ne yapıyorsunuz?

Kendi istek ve düşüncesi doğrultusunda olmayan biri veya birileri, onu kabul etmediğinde ya da istemediğinde bu kişilerin ezici çoğunluğu bir saplantı krizine girmektedir.
Ortaya çıkan kıskançlık krizine ek olarak yoğunlaşan öfke, elde edemedikleri kişinin kendisine, arkadaşlarına ve çevresine de yansır çoğu zaman.
Ve yine büyük ölçüde belden aşağı vurma eğilimi, küçümseyici ifadeler, aşağılama vurguları gibi yollara girerler.
Konuşmak için fırsat tanıdığınızda bile bunu zayıflık ve kararsızlık olarak görüp saldırmaya koyulurlar.
Sabah sabah bana bu satırları yazdıran, sığ aklı ile beni aşağılama kompleksi içinde "ona tanıdığım engel kaldırma" hamlesini bile zayıflık olarak görüp kuduz köpek gibi davranan fazla "düşünüp tükenen" şahıs ekine selam 👋
Saplantılı bireyler konusunda ne yapıyorsunuz?
Cevapla