Ben erkeklerin rol yaptığını düşünüyorum?

Gerçekten ciddi ciddi acı çekiyor musunuz veya kadınları beğeniyor musunuz yani linç amaçlı değil ama bana biraz hepiniz toplanıp rol yapıyorsunuz vibe geliyor birini sevip takıntılı kalıyor musunuz gece gündüz onu düşünüyor musunuz kadınlarda belli bir davranış veya karakterden aşırı etkileniyor musunuz empati yapamıyorum çok imkansız geliyor
Güncellemeler
1 gü
Bir erkeğin benim gibi acı çekeblieceğini düşünmek imkansız gelio
Ben erkeklerin rol yaptığını düşünüyorum?
Cevapla