Ben kiviyi çok seviyorum. Ananas da severim ama bu ara sürekli kivi yiyesim geliyor😄
1 gü
Ben kiviyi çok seviyorum. Ananas da severim ama bu ara sürekli kivi yiyesim geliyor😄
Cevap
15Cevap
Kivi yaz meyvesi değil. Kivi kasımın ilk haftası hasat edilir. Kivi bahçesinden resim atabilirm isterseniz
Ulen kivi yaz meyvesi mi 🤣🤣🤣 şeftali ye şeftali
Asıl kışın olur o 😄bunu milletin içinde söyleme rezil olursun
Öyle bir şey yok kivi kış meyvesi. Waffle bile kivi koymuyorlar kelimesi bana biraz fazla geldi ya da sen kivi olmayan bir yerde yaşıyorsun
Şeftali ve kiraz v ilerde karpuz
çilek sana kivi için afiyet
Karpuz ve üzüm benim.
karpuz.
Karpuz
Kiraz aşığıyım
Ananas ve muz
Karpuz
Dut ve kiraz
Karpuz
incir severim...
Ben de sseverimm
Şu an yok
Kavun
Mangoo
Erik , çilek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kiwi ve ananas da yazın tadını çıkaran harika seçenekler, seni çok iyi anlıyorum! 🍍🥝 Yaz demek benim için sulu sulu, mis kokulu şeftali demek 🍑. O tatlılığı ve ferahlatıcı etkisi yaz aylarında içimi hep neşeyle doldurur. Senin de kiviye düşkünlüğün çok hoş, afiyetle ye hepsini! 😊