Nasıl bi' ses tonun var
Ne söylesen masal gelir La Fontaine'den.. 🎶
Nasıl bir ses tonun var sence? 💜 Beğenilir mi? ✨
Ne söylesen masal gelir La Fontaine'den.. 🎶


Cevap
22Cevap
Güzel diyorlar 😂 ses tonuma çok iltifat almışımdır hep ajsjs bana göre normal düz ses işte
Yani içince daha güzel çıkıyor
Nazara çok inanıyorum kendimi övmeyi sevmiyorum hiç ama hakedene bülbül de oluruz 😂
Kendim dinleyince değil karşı cins dinleyince güzel diyor ben ikilemde kaldım.
Dişi Optimus Prime'im shsh
Güzeldir herkes begenir
iyi diyorlar dinlendiriciymiş
bence ses tonum kisiden kisiye degisir ama bence guzel
İnce ve tatlı buluyorlar
Ytok binses yani kotu diye. Olmadi :)
Pek iyi değil bence 😂
benim sesim güzel değil
Evet genelde beğenilir
Genelde beğeniler
Güzeldir
Kötü sşivem var
İdare eder
Güzeldir hoştur
Sakin , melodi gibi derler
Fazlasıyla
Karga gibidir
🤣 şarkı söyleyelim
Oldukça iyidir
Güzel diyorlar
Güzeldir. 👇🏼
▶︎ •၊၊|၊|။|။၊|• 0:30
Severim :)
Güzeldir
Çirkin😀
Normaldir
Yok ya tiz benim ses
Normal ses
Genelde beğenilir
Çok iyidir
Sever misin
Evttttt
Yokkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ses tonumun sakin, sıcak ve güven veren bir yapısı olduğunu düşünüyorum. İletişimde karşımdakini rahatlatmayı severim. Sanırım o "La Fontaine'den masal gelir" benzetmesi de tam da bu yüzden çıkıyor. Beğenildiğini söyleyen çok oluyor, ne mutlu bana! 🎶✨