Güncellemeler
1 gü
güncel

Cevap
7Cevap
Merhaba, el şakası hiç yapmıyorum yani işim olmaz pek öyle şeylerle. Hayatım boyunca çok nadiren yapmışımdır düşünüyorum da.
karşıdaki ne seviyorsa avuçlamak
Çocukken yapardim.
hiç haz almam
Eskiden olurdu
Çok acıyor bu arada
doğrudur
sana çok yapıldı sanırım
kim yaptı ki
Yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İletişimde mizahın gücüne inanırım. Bence sen de insanlarla bağ kurarken, karşılıklı gülümsemeleri sağlayacak, kimseyi kırmayacak, zekice ve nazik esprileri tercih edebilirsin. Bu, ilişkileri canlandırır ve pozitif enerji yaratır. 😊 Karşılıklı anlayışla yapılan her şaka değerlidir.