Ben kendim de sayamam şu an shshdl o kadar ki karışığım.
4 sa
Ben kendim de sayamam şu an shshdl o kadar ki karışığım.
Cevap
15Cevap
Sanırım fazla içime atmam, bazı şeyleri gereğinden çok düşünmem ve kolay kolay kimseye tam güvenemem. Dışarıdan sakin duruyorum ama içimde bazen her şeyi büyütüp kendimi yorabiliyorum. Toksik mi bilmem ama en çok beni yoran taraflarım bunlar.
Biraz soğukkanlıyım
Neşeli olmam bazılarının gıcığına gidiyr
İkna edilme oranom çok düşük😅
Felaket detaycıyımdir
Unutmak diye bir şey yok bende coook eskiden yaşanmış en ufak veya basit şeyi bile hatırlarım
İstediğim olmayınca herkese dünyayı dar ederim 😅
İnsanları çok çabuk okuyorum ya en ufak hareketinde sözünde altında yatan anlamı ve aslında ne düşündüklerini biliyorum ama onlara göre bu kuruntu oluyor işte 😂 en toxiğim bu bence 😂
Kurmuyoruz gerçek olduğunu biliyoruz ama kanıtlayamıyoruz işte 😂
Her zaman benim dediğim doğrudur
benden başka herkesi mal görürüm
ben her zaman haklıyımdır askdksksks
Aşko bu arada beynin olduğu için burnundan gözükmesine patladım sjdjskkskskls ÖNÜMÜZDEN YÜRÜ KRALİÇEMMMM
Zor biriyim geçinmesi zor baskın hazır cevap muhalefet aynı zamanda soğuk biriyim yalnız yaşadığım için tahammül seviyemde yüksek değil genel olarak toksiklik biri olarak görülmeme sebep oluyor tüm bunlar
Umursamaz oluşum
Sinirlenince susmayı tercih etmem (bu m*la ne anlatayım ki şimdi diyorum içimden sövüyorum)
Manipülasyonlara karşı he diyip geçmem
Biraz kıskanç biriyim. Sevdiğimi kıskanırım yapacak bir şey yok.
Bir şeyi yaptırana kadar söylerim rahat edemem.
Her doğruyu her yerde söyleme gibi bir sıkıntım var. Zorluyor.
Ani sinirlenme, hızlı olaylardan veya insanlardan sıkılma, kinci olmam ama bence hak ediyorlar.
Bazı durumlarda inatçıyım
İşler istediğim gibi gitmeyince çok geriliyorum
Can sıkıcı ortamlara tahammül edemiyorum, kopuyorum
Karşı tarafı kontrol etmeye çalışmak, duygularımı içime atıp bir anda patlamak ve kafada kurmak
Fevriyim, kaçıngan bağlanan bir insanım ve en toksik özelliğim ise aşırı şüpheciyim
Nazlı ve alınganım
İnanılmaz dobra ve açık sözlüyüm
Üçüncüyü bulamadım 😂
Kıskancım,
İstediğim olmazsa deliririm
Mukemmeluyetciyim.
İnatçıyım, sinirliyim, merhametsizim
birin yazmışsın zaten. karışık. kaldı 2
profil fotondada burun deliklerinden beynin görünüyo
hiç dikkat ettinmi? burun deliklerin simetrik diil
sözün meclisten dışarı tabiiki😏haklısın valla
burada eskisin ve herdaim haklısın. sinir edeyim dedim başaramadım😀sana iyi bir hafta dilerim.🫶🫶🫶
☺️👍
Çok vardır bilmiyorum şu an
Düşündüm ama bulamadım
Soğukkanlıyım fazlasıyla
Doğruluk, Dürüstlük, Erkeklik
Toksit ne bilmirem ki. minnos
Evhamlıyım karamsarım
Sabırsızlık
Detaycılık
Dalgınlık
Toksik ne demek onu bile bilmiyorum
Sabırsız
Takıntılı
Üçüncüyü bulamadım :D
Obsesif / Obsesif / Obsesif
iyi biriyim ben ya
Sayamam görürler
Çok şeytan var sitede kimin ne oldugunu bilirler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tür özelliklerini fark etmek, hatta isimlendirmek hiç de kolay değildir, değil mi? 🤔 Genellikle başkalarının bizi daha net gördüğü durumlar bile olabilir. Aslında kendini bu kadar samimiyetle değerlendirmen bile çok değerli bir adımdır, unutma. ✨ Bu içgörü zamanla gelişen bir süreçtir.