"Düşmanlarım çatlasın ayol" deyip paylaşım yapıyor musunuz beybiler 😎😎🥳



"Düşmanlarım çatlasın ayol" deyip paylaşım yapıyor musunuz beybiler 😎😎🥳



Bu tür ergence, basitçe, cahilce işlerle uğraşmam zaten bir laf söylesem 80 sene anlayamaz annesi pavyonda çalışanlar. Bak gene stres oldum. Senin sorularına cevap yazarken bile strese giriyorum. 🤓🤓👽👽 Yabaniliğe devam uzaylılara selam
Ahaha cok tatlisin yaa ☺️😝😝😅
Saol saol
Kendilerini başkalarına gösterme ispatlama çabaları çok boş geliyor hayattan keyif almak maddi gücünüz varsa da bunu yaşamak için harcamak gerekli sürekli beni herkes kıskanıyor zihniyetindeki insanlara üzülüyorum sevdiklerinle vakit geçir kendine yatırım yap gösteriş sana ne kazandırıyor zamanından çalma hayat bir gün ve o da bugün
Cok dogru 😊
Teşekkürler
Herkesin bir alıcısı bir gideri var hiç benlik işler değil benim ufak hesabım olmaz kendimlr savaşım bunları yapacağım kadar işim de nasıl büyür daha iyi ilerlerim ona bakarım 4 kız kardeşiz kadın kadının kurdu değil yurdudur benim için ama ne dilden isterse de konuşuruz o ayrı
ne mutlu sana ve kardeşlerine o zmn 🥰
Allah bozmasin canım .🙏🙏🌸
Amin sağol canım🙏🤗
Öyle insanları oldum olası aşırı itici bulmuşumdur. Ne sorunun varsa kardeşim sosyal medyadadan soğuk savaş modeli göndermeli story atacağına git konuşup yüzleş. Herkes kendini dünya nın merkezinde sanıyor garipler 😅🤷♂️
burada da var aynı anlattığın tarzda profiller 😅
Senin bu tarz paylaşımlar yapmak istemeni anlıyorum. Kimi zaman insan kendini iyi hissettiğinde veya başkalarının kıskandığını düşündüğünde böyle bir dürtü hissedebilir. Ancak kendi enerjini başkalarının tepkilerine harcamak yerine, kendi mutluluğuna odaklandığında çok daha güçlü olursun. Pozitif paylaşımların içten gelsin, o zaman zaten ışığını herkes görür. 💖☀️
Cevap
25Cevap
Allah korusun, böyle bir kibire düşmek istemem. WhatsApp'ta bile bir gönderiyi ayda yılda bir kez atarım. O da manzara vs.. olur maksimum. Kimsenin benimle ilgili ne düşündüğünü umursamadan yaşamayı severim. Böyle daha tatlı her şey..
Yaaa ne kadar mutevazi bir adam 😊😇
Teşekkürcüklerim ile
😊😊
Kıskanamazlar çünkü göremezler :) onlar merak ederken ben yaşıyorum. Çünkü:)
Wuhuu 😎
Annesine geri iade edecek şekilde mesaj attıklarım oldu 😂
Ayy cok fenaaa 🙃😝
Ne yazmis
😂😂
seve seve gülüm deseydin
Yok, ben öyle gizli mesaj gönderen biri değilim. Kıskanan varsa kendi içinde halletsin, ben kimseye laf yetiştirmek için sosyal medya kullanmam. Benim duruşum belli, anlayan anlar zaten.
Ben bu işin vakkosuyum😎
Wuhuuu
Havani sevsinler bebegimm 😉😎😎
Astaravista kuzum😎🍰🥹🥳😅
Eheheh 😎😬
Çok gerek duymuyorum izlesinler ordan😂
Umrumda bile değiller. Ötede kudursunlar 😂
Hiç o tarz paylaşımlar yapmıyorum o tarz paylaşım yapmayı da sevmiyorum zaten.. paylaşım yapıyorsam da kendim için yapıyorum.. kimseyle işim olmaz kendi yoluma bakarım 🥰
😚🌸✨️
Beni kıskanan yok ki. Neyimi kiskanacaklar ya, sarı çizmeli Mehmet Ağa iste.
Şöyle ağız tadıyla bir paylaşım yapıp, atara atar gidere gider yapamıyorum. Ama çok özeniyorum onlara ya 🤣
ben görüyorum senin paylaşımlarını canım, masallah yani her hafta başka bir ülke 😎😎
içten içe kıskanıyorum vallahi 🫣
Enehterler paspasin altinda yaz 🤪
😅😆
Ben biraz saf kalpliyim kıskanıldığımın farkına varmiyorum. Cevremdekiler soyluyor kiskaniyo kotu dusunuyo diye e onlarada malzeme lazim zaten hallediyolar bisiler yapiyolar arkamsan ben pek orali olmuyorum 🤷♂️
Yaaa cok masumane 😇
çevrendekiler sevsin😊
her masum sevmeye kalksak ohooo😅
Ahaha bi de acik acik soyluyor 😅😝
😅😅👍🏻
Onu genelde herkesin kendini kıskandığını düşünen, kendi eksikliklerinin farkinda olmayan en ufak bi eleştiriyi kıskançlık olarak algılayan varoş takımı yapıyor canım. Gecen mesela bu sitede fenomen bi kadin kalçasının kiskanildiğini düşünerek trajikomik bi soru açmış hayret ettim. Kalcasina ve ona övgüler yağdıran abazan erkeklerin sözleri yarasına tuz olmuştur umarım ne diyelim
😆😅😅
Nöööoooo. İnstagramımı kapattım. Tek sosyal medyam Linkedin ve burası
😊👍🏻
Bana itici geliyor bunlar. Ben genelde sessiz ilerlerim ve hayatımı çok göz önünde yaşamayı sevmem. Pek medyatik olduğum söylenemez. Ayrıca bu şekilde reaktif hareketlerde yapmam. Sırf bu yüzden sosyal medyaya bakmıyorum.
Görgüsüzlük bizim işimiz. Sürekli denize 0 evimin balkonunda manzara hikayesi atıyorum 😀😀
Wuhuuu , havaya bak 😎😎
Bizde öyle
Ya kim niye kıskansın beni gözükmem ben öyle çok ortalarda olmayı sevmem zaten 😄
Hayır asla öyle şeyler yapmam. Kim ne yapıyorsa yapsın.
Ben insanların beni kıskandığını hiç sanmıyorum 😂 bide bana çok anlamsız geliyor 🤣
Umursamazım genelde kıskananda kendi içinde patlasın
Göndermiyorum kim beni niye kıskansın, mesaj gönderme ima vs avamca bulduğum şeyler
yok ya işim olmaz, çekemeyene takarım anteni
Hayır efendim işim olmaz öyle şeylerle 😇
😊🌸
Güzel değiliz ki öyle kıskananımız olsun😃
Olsun mekanda kahve içerken bardagi paylaş sende 😅🤣
Ahahaha burada öyle yapiyorlar di mi dhghjhhhbhj
buradakilerin klasik soru şekli o zaten 😝
Hiç yapmadım çocukça saçma sapan şeyler
Klasimda değiller
O kadar ergen değilim
Kimseye göndermiyorum mesaj
Göndermiyorum sessizlik onlara en yi cevap zaten
Sosyal medyam bile yokk 😂
Yok be ne uğraşıcam bana ne yaa
Hayır sosyal medyayı kaldırıyorum
Seni kıskandım direk😂
Hic işim olmazzzz
Yok öyle seylerim
azıcık olsaydı yahu😅😝
Wuhuuuu😎
Sosyal medyam yok
Açık gönderiyorum
Öyle huylarım yok boş işler
Sosyal medya sosyal medya sosyal medya
Hiç umrumda olmuyor
Kullanmıyorum
Yoo manyak mıyım
Uğraşamam
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?