Bir zararı yok, karşıdakinin bir şeyi yok, sizce psikolojik açıklaması ne bunun
3 gü
Bir zararı yok, karşıdakinin bir şeyi yok, sizce psikolojik açıklaması ne bunun
Cevap
8Cevap
Kıskançlık hasetlik her şey olur kız vardı bi tane hiç bir sorunum yok aksine arkadaşız üstüme sıcak çikolata dökmeye çalışmıştı refleksimle kaçtım zararsızda ruh hastasıda çok
Ya ben de anlamıyorum bir de senle teke tek iyi konuşuyor insanların çok olduğu bir yerde böyle
Kıskanıyor dur. ya da kendi hedeflerine ulaşmak için onu basamak olarak kullanıyor dur. Örneğin size üstünlük kurarak takım lideri benim vs vs
Bana sorumlu hemşire yapıyor bunu ama alana kadar da baya pohpohluyordu resmen adam iki yüzlü eleman oldum eziyor şimdi burada yenisin diye yer degistirdim buraya geçtim
Muhakkak batan bir şey vardır sebepsiz kimse kimseye çatmaz veya o insanın psikolojik sorunları vardır
Tamam da ne ben çok yaşıyorum bu durumu normali zararsız biriyim
Düşünüyorum konusmadim bu tavırlarından sonra konuştum
Benim çevremde çok böyle insanlar beni herkesin önünde küçük düşürmeye çalışıyorlar kıskançlıkmi bilemiyorum.. kendi nişanında yaptılar bunu mesela orada anladım kimin gerçekten dostum olduğunu
Aynısı benim de var aynilaei
Kötü olduğu için olabilir mi
Ego ve tamamen bencillik
Ego mu kıskançlık mi acaba
Tabii ki kıskançlık da var zaten şöyle düşün kıskanç insanda EGO doğulu bencillik de olur bunlar birbiriyle bağlantılı şeyler
🙂😂 o zaman beni çok kiskaniyorlae uzerimden ego kasan çok 😂
İşte bak doğru cümle bu ben söylemedim sen buldun 😅😅 Büyük ihtimal ondan da daha güzelsindir daha hoş sohbetin vardır bütün sıkıntı budur
Bilemiyorum pek sohbeti olmayan biriyim ama bunun sebebi de insanların böyle davranması kendimi geri çekiyorum
İşte insanlar da sen bu şekilde kendini geri çektiğin zaman kendini bir şey sanıyor çok egolu diye yorum yapıyorlardır değil mi halbuki bilmiyorlar kendileri bu şekilde davrandıkları için Sen Kendini geri çekiyorsun
Evet geri de çekmiyorum uzak duruyorum sadece aslinda çok da uzak segilim
Ya işte diyorum ya insanlar kötü davranıyorlar ondan sonra kendini daha da fazla geri çekince Bu sefer de sen egolu oluyorsun. İnan bana ne yaptıklarının farkında bile değiller
Sevmiyordur
Olabiiir o zaman çoğu kişi tarafından sevilmiyorym
Kıskanclık
Çıkar
O onun karaktersizligi
napiyoki
Onu osrtmak lazim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bir insan durduk yere seni ezmeye çalışıyorsa, genellikle kendi içinde yaşadığı güvensizlikler veya kontrol arzusu bunun temelinde yatar. Kendi değerini başkalarını aşağı çekerek yükseltmeye çalışır. Bu, genellikle onunla ilgili bir durumdur, seninle değil. Belki de kıskançlık veya manipülasyon isteği de etkili olabilir. 😔 Böyle bir durumda kişinin kendi yetersizlik duygularıyla baş edemediğini düşünebilirsin.