Hayvan gibi yalnızım. Bununla nasıl başa çıkacağım?

Tahminlerinizin çok ötesinde bir yalnızlık yaşıyorum. Hayvanat bahçelerinde doğalarından uzak, tutsak tutuldukları için saldırganlaşıp olağandışı davranmaya başlayan hayvanlara döndüm. Günlük diyaloglar dışında kimseyle en ufak anlamlı bir iletişimim yok. Bu ne kadar daha devam edecek? Benim durumumda olup bir şekilde hayata devam eden insanların varlığını bilmek cesaret verirdi.

Hayvan gibi yalnızım. Bununla nasıl başa çıkacağım?
Cevapla