Neden yakışıklı erkekler ve güzel kızlar bu kadar özgüvensiz, çirkin erkekler daha mı erkeksi hissettiriyor?

100'lerce erkekle buluştum, yaklaşık erkekler ya aptal oluyor ya da abi özgüvensiz oluyor. Neden ya neden kafayı yiyeceğim. O yüzden çirkin erkekle oluyorum, onlar daha erkeksi hissettiriyor. Sonra diyorlar ki bunda ne buldun? Bence bu millet yakışıklı güzel insanları çekemiyor. Çok abartıyor, yükseltiyor. Sonra yere çakıyor, kıskanıyor. Utangaç insanlar meydana geliyor. Cidden bu böyle.
Neden yakışıklı erkekler ve güzel kızlar bu kadar özgüvensiz, çirkin erkekler daha mı erkeksi hissettiriyor?
Cevapla