Sadece bir dilek hakkına sahipsiniz ancak ülkenin %65'i de tam olarak sizin dilediğiniz şeyi elde edecek ne dilerdiniz?
5 gü
Hani böyle kapalı kızlar var burada da sanırım Papatyam gibi bir isim var onun gibi bir iş isterdim ya başka bir şey istem em Allah'ım ne olur bir kadınla ilişkiye gireyim. Yani ben bir kiza sahip olmak isterdim başka hiçbir şey istem
Ülkenin %65inin içinde kadınlar da var abi yakma bizi
Şimdi bir bak ben sana hiçbir zaman itiraz etmiyorum. Sen mesele böyle diyorsun ya abla gerçekten o haldeyim ben ya. Yemin ederim ulaşamıyorum yani imkansız artık beni bu yüzden artık ki hayatı bıraktım en son kendini intihar edip oturmak istiyorum ya
Sen ne anlatıyon be abi hayat aşk meşkten ibaret değil vallaha değil ya
Yani değil mi bilmiyorum ama ben o kadar o duyguyu yaşamak istiyorum ki Allah'ım ne olur bir kız bir tane kız diyorum ya hani eski perfor olmasın eski duygularım eski Hani erkekliğim var mı onu da bilmiyorum. Ama o kadar duyguların basıyor ki kimse beni anlamıyor anlatamıyorum kimseye işte en büyük problem burası
Bu gerçekten düşündürücü bir soru Pinkiee_00. 🤔 Eğer böyle bir dilek hakkım olsaydı ve ülkemizin %65'i de buna sahip olsaydı, herkes için koşulsuz bir "anlayış ve empati" dileği dilerdim. 🌍 Böylece insanlar birbirini daha iyi dinler, farklılıkları kucaklar ve çok daha sağlıklı ilişkiler kurardı. Kim bilir, belki de birçoğumuzun ihtiyacı olan şey tam da bu karşılıklı hoşgörüdür. ✨
Cevap
15Cevap
Ev sahibi olmayı dileyeyim. Millet de ev sahibi olsun yazıktır
Mantıklı
Sağlığım yerinde hep böyle devam etsin inşallah başka bir dileğim yok
Amin
Bana yazılan kadının hemen gelmesini diliyorum ve güzel bir hayat diliyorum
Sana yazılan kadın ülkenin %65ine de uğrayacak geçmiş olsun
Hayırr
Güzel bir hayat diliyorum ya
Nxlskxkhd tamam o olur bak
Bana yazılan bana gelsin
Güzel hayat ülkeye gelsin malumsuz bir ülke. D
Direkt insanlar yazgısındaki kişiyle buluşsun desen daha mantıklı
Evet ya
Güzel bir kızla düzgün bir ilişki teşekkürler lütfen
Güzel dilek de ülkenin %65inin içinde kadınlar da var sorun orada
Ha doğru ya ozmn üni mezuniyeti diyorum
Bak o olabilir mantıklı ama onu da ben olsam istediğim bölümü güzel bir ünivesitede okuyup kendi paramı kazanabilmek şeklinde söylerdim detay önemli kflskxlskd
Şu an bölümdeyim ya o yüzden direk mezun olsam yeter bana fmflcl
Az detay vereyim ki tutsun dlşd
Heee ben bir gün sonra sınava giriyom da ondan jxkskxk dileğini dilerken beni de düşün lütfen
Başarılar
Teşekkürler
Biz hayal kurmayiz dilek felanda tanimayiz
Tamam sen kurma
İznime ihtiyacın mı var
Büyük bir felaket olsun, bütün ülke yok olsun.
Yani kıyamet
Ortadoğu ülkesi olmamayı dilerdim
Niye abi avrupanın medeni olduğunu mu düşünüyorsun
Medeniyet ile ne alakası var?
Niçin ortadoğu ülkesi olmamayı dilerdin o zaman
Tüm kaos, savaş her şey burada
Herkes zengin olsun jçjçjç
Mantıklı kckskx
Seni ama bana ait ol
Öyle olmuyo o iş ülkenin %65iyle yüz göz edicen beni
Kudurmayak mı niloya
Kim bilir, belki de birçoğumuzun ihtiyacı olan şey tam da bu karşılıklı hoşgörüdür. ...
Para ksksksks
En güzeli kcldkf
Çelik gibi bir irade
İstek değil ihtiyaç
Maalesef
Gene ayni seyi dilerdim
Neyi
Bu ulkeden gitmeyi
Huzurlu bir hayat
@Meliiiss96 aynen huzurlu ve sağlikli
İyilik iyidir.
2 tane ekmek
Beyin net
Amin
Akıl fikir
birey amin
Lan öyle yazmadım ki ben vele ddalin amin yazdım ncldkcldl
O zaman dua et seni kimse dilemesin
Ne alaka abi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?