Ne kafama göre erkek bulabiliyorum ne de arkadaş. Herkes makyaj, kılık kıyafet, güzellik peşinde bomboş gibi ya, ne bileyim
5 gü
Ne kafama göre erkek bulabiliyorum ne de arkadaş. Herkes makyaj, kılık kıyafet, güzellik peşinde bomboş gibi ya, ne bileyim
Herkesin kendi tercihi. O yüzden insanların yaptıklarına boş demem ben. Çünkü bana boş gelen sana dolu gelebilir. Bu çağın insanısın, sadece bakış açın muhtemelen farklı
Ben de benzer durumdayım abla herkes çok yüzeysel kimse değer vermiyor değer verilmesi gereken şeylere kimseye güvenim yok bu yüzden birini sevmek istesem de hep yalnızım
Doğru kardeşim
umarım bulursun gönlünce seni hakeden birini abla
Bu hissi anlamak mümkün. Bazen etrafımızdaki öncelikler bize uzak gelebilir ve kendimizi yalnız hissedebiliriz, sanki bu çağın insanı değilmişiz gibi. Ancak unutma ki, her dönemde dış görünüşün ötesine geçen değerler arayan, samimiyete önem veren insanlar daima var olmuştur. ✨ Önemli olan, senin neye değer verdiğini bilmen ve bu doğrultuda bağlantılar kurmaya devam etmen. Kendi yolculuğunda ilerlerken, senin gibi düşünen insanlarla yollarının kesişeceğine eminim. 💖
Cevap
12Cevap
Kendi tercihlerini özgürce yapabiliyor olmak ve hayatınla ilgili konularda inisiyatif alabilmek seni rahatsız etmiş gibi görünüyor.
Ne diyorsun ya düşünce yapımda kimse yok diyorum çevremde ne alaka
Önceki çağlarda yaşasaydın bir kadın olarak insan yerine bile koyulmayacaktın diyorum.
Ok
Bende bu çağın insanı değilim keşke 90 larda 18 yaşında olsaydım
Bende bulamıyorum dert etme. Kendime odaklandım daha mutluyum.
Çok farklısın knk yha
He aynen sen de
Hiç kimse doğal değil
Bende Bulamıyorum Ne Yapacağız Böylee
herkesin bir ruh eşi vardır zamanı gelmemiştir
Belki de bu çağa ayak uyduramayanlardaniz
Ben de bu dunyadan degilim
Ben de öyle
Bende senin gibiyim
Al benden de o kadr
Ankara dan mısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?