Çirkin insanlar neden daha çok kaba?

Yakışıklı insanlar hiç böyle değiller veya güzel gözlemlediğim kadarı ile çirkin insanlar aşırı kaba oluyor, aşağılık kompleksimi acaba, mesela bir arkadaşımın sevgilisi bana kaba davranmıştı, görseniz bir çirkin kendisi fotoğrafımı beğenmiş, yakalanınca hakaretler havada uçuştu, başka bir yerde alt tarafı yüzümü tam beğenmedi diye öküz gibi anırmıştı, hiç yakışıklı uzun boylu erkeğin böyle yaptığını görmedim, bir tane sevgilim vardı rahat mankenlik yapardı, öyle ilgili idi ki anlatamam size yani ya da nazikçe konuşuyorlar, niye böyle acaba
Çirkin insanlar neden daha çok kaba?
Cevapla