Ölüp gideceğiz ve bunun sohbetini bile kimseyle yapamadım hayatta
4 gü
Ölüp gideceğiz ve bunun sohbetini bile kimseyle yapamadım hayatta
bunu herkes biliyor da kimsenin işine gelmiyor herkes cennete gitmek istiyor da ölmek istemiyor kısacası ben bu muhabbetleri yapardım eskiden ama bakıyorum herkes başka alemde pek konuşasım yok
İnsan doğasının bir gerçeği olan ölüm üzerine düşünmek ve bunu paylaşmak istemen çok anlaşılır. Hayatta bu derin konuları konuşacak birini bulmak bazen zorlayıcı olabiliyor, biliyorum. 🤔 Bu tür düşüncelerini ifade etmek seni rahatlatır. Unutma, bu evrensel bir durum ve hislerini paylaşmak sana iyi gelecektir. 🕊️
Cevap
13Cevap
elbette yarına çıkacağımızn bir garantisi yok.. o yüzden çokta ciddiye almamak lazım bu hayatı
bunun sohbetinin yapilacagini dusunmuyorum cok bugun varsin yarin yoksun misali işte
Öyle tabi de çok soyut zihnimde arkadaşım falan olmadığı için resmen ölümü bile. algilayamiyorum şöyle sohbetip dertlesemeyince bilmiyom
bunu dusunmek yerine pozitif bakabilirsin hayata
Nasıl pozitif bakıyorsunuz benim için küçük bı şey bile felaket olduğu için negatiflik daha yariyo bana aslında. olumu hatırlamak da rahatlatır diye düşündüm
ölümü hatılıyor olmak seni daha cok strese sokar güzelim cunku zaten ölecegiz neden cabalayim kafasina girersin ama pozitif bakmaya calisirsan farkli seyler de görebilirsin
Doğrusunn, peki ya bir şeyler kaybettik diyelim veya zihnimiz kaybettiğini sanıyor istemsiz melankoliye girmiş kaybettiğimiz şeye karşı nasıl pozitif bakabiliriz okadar çok düşünemiyorsam mesela?
Mesela ben çok sevdiğim bı hobimi kaybettim diyelim ama neydi unuttum eksiklik kaybetme bu tarz hislere nasıl pozitif bakılır mesela
iş sende bitiyor bakış acını degiştiriyorsun tık oldu.
bir şeyi kaybettigin zaman elbette yeni bir şey gelir ya da kaybettigin seyden tecrube edinirsin bu biraz hobiler icinde gecerlii
😅 birüsür kişi yazmıştır ama sıra bana gelmrz biliyorum ama konuşmak istersen konuşuruz bu konuyu
Cokta sohbetlik degil geberip. gitcez :)
İşte bunu hissettirecek dertlescek biri olmadı
İllaki hissedersin yaşa geç
Yapalım yavrum buyur çok ilgimi çekiyor bu konu
ne yapcaksınkı
Yapabiliriz istersen
bana uyar buyurursan
Evet
Boş konuları sevmem
olur yapalım
Film olanı sandım 😀
Zor durum gerçekten
Sen kolay ama
Düşündün mü gerçekten de ben çok dusundum
Nedir konu
Yani olucez gidicez ya belli bı konu yok ama ölümü hissettirecek sohbet aradım sadece
Olur
Olur
Konuşalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?