..
Hayatımda böyle nankörlük yaşamadım. Hayatımda kimseye kin nefret duymadım. Yalnız bu nankörlük karşısında kin duymadan nasıl yaşarım bilmiyorum..
..
Hayatımda böyle nankörlük yaşamadım. Hayatımda kimseye kin nefret duymadım. Yalnız bu nankörlük karşısında kin duymadan nasıl yaşarım bilmiyorum..
Kin duymadan yaşamak kolay değil ama insan bir yerden sonra şunu anlıyor; nankörlük eden kişi zaten kendi karakterini göstermiş oluyor. Ben onun yükünü kalbimde taşımak istemem. Kırılırım, mesafe koyarım, içimden silerim ama kinle kendimi yormam. Çünkü bazı insanlara en büyük cevap, artık hiçbir yerinde kalmamaktır.
Dünya bencillik üzerine kurulu bir yerken nankörlük denen kavrama bu kadar anlam yüklemek mantıksız. Mantığımı kullandığım için de gayet güzel yaşıyorum diyelim. İnsanları kendime yük edemem, kendimi mutlu etmek derdim.
Ben kinciyim yapacak bişe yok. İntikam alma duygum yok ama bı gün yardım isterse o kişi kesinlikle yardım etmem. burada bir kişi örnek olarak verilmiştir yoksa hayatta nankör bir değil bin
Evet böyle oluyor bazen
Böylesi bir nankörlükle karşılaşmak gerçekten çok derin bir hayal kırıklığı yaratabilir, bunu anlıyorum. Kin beslemek, en çok senin enerjini tüketir ve iç huzurunu bozar. Bu duyguyu serbest bırakmak, aslında kendin için atabileceğin en güzel ve en sağlıklı adım. Kendi değerine odaklan ve kalbini hafiflet. 💖✨
Benim kadar kendi degerini bilen var mı bilmiyorum zaten:)
Cevap
9Cevap
Bana nankörlük etme sebebine bakarım... Belki ben vermişim o hakkı ona... O zaman çok suçlamam... Sonuçta benim hatam...
Ömrümün sonuna kadar nefret edip kin duyacağım. Affetmemek konusunda yemin ettim
Niye kin nefret edeyimki benim o duygularımı haketmesi lazım önce çok değer vermeyin nankör insanlara
Kin büyük yük, değecek biriyse taşı**
Değmez
Aaah ahh keşke ağır depresyon hafıza kaybı yaparmış kin tutmam gereken şeyleri öyle güzel unutuyorum ki ben bile kendimi tanıyamıyorum
Aşırı kindar biriyim yani kin duyarak yaşamaya devam ediyorum hsldhs
Kin duyuyorlardır ama ya menfaatlerinden ya da korkularından kin duymuyormuş gibi rol yapıyorlardır.
Bende bilmiyorum kin yok bende intikam alma gibi birseyim de yok
B12 eksikliğinin faydaları
Umursamıyorum ki o kişiyi
Kin tutmam yaptıklarını da unutmam
Allaha havale ediyoruz
Yaşarım da ettiklerini bulsun çok isterim
Nankör insanlsrı sevmem
Takmayarak 😎
Doğru, her şey geçer
ister istemez her şey ve herkes hayatımızdan bir sekilde geçip gidiyor. o yüzden ne kadar erken atlatırsak o kadar iyidir. En guzeli de takmayarak oluyor iste😅😎
😄😄
Çok kaptırma kendini
Hemen nefrete sarılma
Yaşayamıyoruz
Umursamam
Ugraşarak zaman kaybedemem
Yaşayamıyorum
Çok zor🍀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?