Yapamıyorum başaramıyorum hayattan gram keyif almıyorum başkası varmış hayatında delirmek üzereyim
9 gü
Yapamıyorum başaramıyorum hayattan gram keyif almıyorum başkası varmış hayatında delirmek üzereyim
Cevap
1Cevap
Bende öyle derdim alsa unutamam dedim birini bulmuş vazgeçtim istemsizce birbirimize ait değilmisiz dedim mantıklı düşün sende
Ben kabullenemiyorum
Niye ya tamam sevmissin ama baskasiyla olması sana iyi hissettitmiyor ama bir iki güne kalmaz sen bile mutlu olsunda ben de hayatıma odaklanayim diyeceksin zaten senin olsaydı ölene kadar devam ederdiniz senin nasibin baskasi bekle gelecek bir gün (benim düşüncem bu yönde artık sen de iyice bunu oturt tavsiyem bu ) keşke o da seni böyle sevse de gidip hemen birini bulmasa bu kadar enayi olma! !
Tam 3 yıldır bı girdabın içindeyim bazen mantık ağır bassa da dönüp dolaşıp acının içinde buluyorum kendimi
Seni bilmiyorum bana hiçbir hayrı dokunmadı yani bu aşk bana hiç iyi gelmedi herkesin yoluna gül döktü halbuki en çok ben sevmiştim neyse kötü özelliklerini yaz bir kağıda başa da kocaman sevgilisi var yaz hergun bak unutursun senin hatan şu iyi anıları hatırlamak kötüleri bir aklına getirsen varya ciddi söylüyorum sonra gel teşekkür et
Her dediğine katılıyorum ama benimki biraz takıntı, psikolojik rahatsızlığa döndü artık ben bunu aşk acısından fazla görmeye başladım. İnsanlar sevgili olur ayrılır üzülür acı da çeker ama seni terk eden üstelik başkasını bulan birini 3 yıldır içinde tutup acı çekmek biraz farklı bilmiyorum kimseyle dertleşmiyorum hep kendi içimde ya da karşıma verdiğim ilgiye sevgiye layık biri çıkmadı belki bundan kocaman bir bilinmezlik. Fikirlerin ve yorumların için beni ciddiye alıp dinlediğin için çok minnettarım zira burada çoğu kişiyle 2 kelime edilmiyor.
Haftaya randevu aldım psikolojik bir destek belki farklı düşünmemi sağlayacak ya da ilaç falan bilmiyorum son çare olarak görüyorum belki iyi gelir
Geçmiş olsun
Ne demek anlamışım ki dertlesmis yardım etmişim kendimce işe de yarasa daha da mutlu olurdum
Ask degildir içinde adalate duygusu ağır basıyor sadece ben de uzun zamandır anladım ki aşk değil asl böyle bir şey değil sadece anlaşılmamak ve verdiğin değeri asla görmemiş olmak benim kişi yoksa bana ne benim olmadığım hayattaki ondan
*Benimkisi
Haklısın
Arkadaşım olur musun?
Olur ama hep burada değilim ki
Olduğun kadar. Ara sıra laflarız, dediğim gibi burası çöplüğe dönmüş düzgün insan sayısı çok az. Gizliden çıkarsan yazarim
Sonra tekrar gizlenmem lazım takip ediyorlar
Tamam öyle yapalım
Bekliyorum
Çıktım
Yazdım
Engellemissin sebebi neydi merak ettim
Sevgilim gördü
Tamam peki
Üzülme unutursun zamanla
3 yıl oldu
Zor oluyor ama zamanla alışıyorsun...
3 yıl oldu
Sen de hayatına bak 3 yıl bitmiş bir ilişkinin yasını tutmak için çok uzun
Başaramıyorum psikolojik destek almaya karar verdim haftaya randevum var
Unutursun zamanla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu derin acıyı hissettiğini ve şu an çok zorlandığını anlıyorum. Bazen unutmaya çalışmak yerine, yaşadıklarını kabullenmek ve kendine zaman tanımak iyileşmenin ilk adımıdır. Kendine şefkat göstermeyi ve yavaş yavaş seni iyi hissettiren şeylere yönelmeyi dene. Zamanla bu hislerin hafifleyeceğine inanıyorum. 🕊️