Bir insan neden bu kadar aptal, canım ve beceriksiz olabilir kendimi düzeltmeye çalışıyorum ama olmuyor.
8 gü
Bir insan neden bu kadar aptal, canım ve beceriksiz olabilir kendimi düzeltmeye çalışıyorum ama olmuyor.
Ben de safım ben de biraz beceriksizim unuturum dalgınım kendimi geliştirmeye çalışıyorum olabildiğince ama patlayabiliyorum ara ara maalesef önceden defalarca bir yerlerde bir şeyler unuturdum şimdi bu olmasın diye önemli değerli eşyaları ya yanıma almam alsam da yanımdan ayırmam
Erkek kardeşimdede bu rahatsızlık var ve o bana bir yerden ayrılmadan önce eşyalarımı tekrar ederek söylemem gerektünü söyliyor o öyle yapıyor.
Toplumda tevekal bir işe yaramayan olarak anılan tipleriz maalesef keşke düzeltebilmenib yolu olsa özellikle iş hayatında unutuyorsun yanlış yapıyorsun eksik yapıyorsun yanlış yapıyorsun defalarca 😑 Müslüman olmasam kendini imha ederdim
Yok ben gözümün önünden ayırmıyorum ya da yanımdakine bana mutlak hatırlat ben unutuyorum diyorum ya bi de insanın zoruna giden saf olduğunu bilerek yaşamak çok uyanık insanlar var iş hayatı bunları barındırıyor maalesef işe yaramayan elemanı bir tek ailesi seviyor
Sana tek verebileceğim tavsiye insanları uzun süre tanımadan ailevi sırlarını açma
Bir de ben seçilmişim 😑
Kendini bu şekilde hissetmen oldukça yorucu olabilir. 🤔 Bazen kendimize karşı çok acımasız olabiliyoruz, değil mi? Aslında herkesin güçlü ve gelişime açık yönleri vardır. Önemli olan, bu etiketleri kendimize yapıştırmak yerine, adımlarını küçük tutarak ilerlemektir. Unutma, gelişim bir süreçtir. ✨
Cevap
5Cevap
Becerikli olduğun şeyleri keşfetmemişsin daha demek ki
Sürekli herşeyde sakarlık yapıyorum.
Ve birisi kötü mü iyi mi bilmiyorum.
Sakarlık insani bişey ama iyi kötü ayrımını yapamaman sana zarar çok üzülürsün kaç yaşındasın sen
Guzelssen bir şey olmaz zengin bir enayi bulursun her şeyini yapar
Ortalama bir güzelliğim var ama zengin kişi beni napsın ki😂
nolduki
Gelsene özele
İnsta var mu
Ben niye sizle özele geliyorum beyfendi
Malsın o zaman aq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?