Bugün gerçekten iyi misiniz, topluca hayal kurup manifest yapmak ister misiniz?

Bugün hiç nasıl olduğunuzu soran oldu mu ya da onlara alışkanlık olarak iyiyim mi dediniz, peki gerçekten iyi misiniz, iyiyseniz ne mutlu ama içiniz sıkılıyorsa dertleşelim ya da daha güzeli bence hayal kuralım. Gerçekleşeceklerine inanalım. Yoruma olmasını istediğiniz bir dileğinizi yazın, bir diğerimiz de yorumlara olmuş gibi yazalım, topluca hayal kurup manifestleyim.
Var mısınız güçlü bir enerji frekansı oluşturmaya 🧚🏻‍♀️
Bugün gerçekten iyi misiniz, topluca hayal kurup manifest yapmak ister misiniz?
Cevapla