Bazen niye bir anda böyle olur ki?

Gerçekten merak ediyorum, bazı zamanlar çok mesela off keşke onunla konuşsam diyorum bazı dönemlerde ama bazen de çok salmış oluyorum. Mesela geçen rüyalarıma giriyordu, dersime odaklanamıyordum. Gece gündüz hep aklımdaydı bile. Namaz kılan birisiyim, hayırlısını dilemiştim acaba yavaş yavaş unutturuyor mu Allah acaba diye düşünüyorum. Yoksa bazen dönem dönem aşşşırı yalnızlıktan bir anlık heves, özlem bir şey mi oluyor ki?

Bazen niye bir anda böyle olur ki?
Cevapla