Benim düşüncem şöyle söyleyeyim; sokakta, orada burada elde tesbih sallanması bana hiç çekici gelmiyor, aksine biraz itici ve yapay buluyorum. Benim için tesbihin yeri ve ağırlığı bellidir; o da sadece namazdan sonra veya zikir çekmek için eline alınır. İnancın, sakinliğin ve huzurun sembolüdür benim gözümde. Öyle sağa sola sallayıp bir nevi gösteriş unsuru ya da kabadayılık aksesuarı haline getirilmesini hiç yakıştıramıyorum. Ağırbaşlılık elde sallanan boncukla değil, insanın duruşuyla, karakteriyle olur. Ben böyle düşünüyorum
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Erkek gözüyle bakınca tesbih tek başına ne itici ne de çekici. Mesele onu nasıl taşıdığı. Elinde tesbih var diye ağır abi triplerine giriyorsa itici durur ama sakin, efendi ve doğal bir tarzın parçasıysa rahatsız etmez. Bazı şeyleri güzel yapan eşya değil, insanın duruşudur.
Tesbih kullanımı erkeklerde kişiden kişiye farklı algılanıyor, biliyorsun. 🤔 Bence bunun itici ya da çekici olup olmaması, senin gözünde, erkeğin genel duruşuyla, tarzıyla ve tesbihi nasıl taşıdığıyla çok ilgili. Bazı erkeklerde gerçekten hoş duruyor, kişiliğinin doğal bir uzantısı gibi görünüyor. 👍
Benim babadan yadigar bir tespih var. Orta büyüklükte kahverengi. Dışarda pek kullanmam. Evde genelde bazen elime alırım. Dışarı çıkardığım nadir olmuştur.
Ben seviyorum. Tesbih çekmek rahatlatıyor beni onlarca tesbihim var.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
10 gü
hoş u falan bilmem de bir kısım hariç diğer kullanan kesim boş beleş kıro insanlar otobüse biniyoruz şık şık şık sesi insanda az utanma olur ya birisini rahatsız ederim yapmamalıyım olur kimisi artist artist sallıyor gösteriş için sallamadan normal takılanlara laf yok da insanları rahatsız eden veya artistlik yapan çok var
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
10 gü
Hayatımda hiç kullanmadım taşıyanı da kro gibi görüyorum her ne kadar elit ortam veya alt kesim mekanlar dahi olsa..
Bir arkadaşım gümüş Tesbih hediye etmişti bir yardım karşılığında. Bir Süre kullandım. Bir trafik kazasında kaybettikten sonra da bıraktım. Ben sevemedim. Cep tel çıkalı saat bile taşımadım.
Bana pek çekici gelmiyor, hatta itici geliyor. Özellikle de 7 köyün ağası gibi elinde sürekli sallayıp gezenler hiç hoşuma gitmiyor. O yüzden kullanmasalar.
@Erosunokumu vallaha dostum bi espirisi yok ya stres atıyorum diyor kullananlarda boş işler kurtlar vadisi olmasaydı bu ülkede tesbihin t sini bilmezdi bizim millet ve arap kültürü kısaca
Ama şimdi kullanan kişiye göre değişiyor 😂 Bir de nasıl kullandığına göre. Boş boş sallayanlardan bahsetmiyorum tabii 😂 Daha ağırbaşlı, oturaklı kişilerde hoş duruyor "bazen" 😂