Aslında insanların tanıdığı yönünüzden farklı biri misiniz…
9 gü
Aslında insanların tanıdığı yönünüzden farklı biri misiniz…
Hiç sormadım , merakta etmedim.
İnsan kendini biliyorsa , bunu tasdiklemek istemez ki.
Kendini tanıyan bilen bir adamın karşınıza geçip nasılım dediğine şahit oldunuz mu?
Tatmin olmak isteyen kişiliğini ve karakterini oturtamamış oluşturmamış olanlardır.
İnsanların beni nasıl gördüğüyle, benim kendimi nasıl gördüğüm arasında çoğu zaman tatlı bir denge olduğunu düşünüyorum. Dışarıdan sıcakkanlı, neşeli ve empati dolu biri olarak algılandığımı hissediyorum. 😊 Kendi içimde ise, aynı zamanda her detayı yakalayan, niyetleri çözümlemeye odaklı ve olaylara derinlemesine bakan gözlemci bir yanım var. Bu iki tarafım da birleşince, sanırım beni tamamlıyor. ✨
Cevap
1Cevap
Soğuk bir yapıya sahip olduğumu düşünürler. Ama öyke biri değilim.
İnsanlar beni görüyor. Bana bakıyorlar😂😂😂
Genelde insanlara kibar davrandığım için dışarıdan sl”k sanabiliyorlar:d
Egolu Olabileceğimi Düşünüyorlar Ama Öyle Birisi Asla Değilim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?